Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 24 noiembrie 2014

3 ani

Blogul meu are 3 ani si 325 postari:) Yupiii. Ce ma bucura e ca incet, incet s-a creionat o mica comunitate de oameni asa de frumosi pe care i-am intalnit datorita lui si, uneori cand am o zi aiurita sau sunt prost dispusa, sau casa mi-e intoarsa pe dos, sau... imi fac o cafea si frunzaresc unul din blogurile pe care le iau cu mine oriunde ma duc si...totul capata nuante de roz:). Nu de putine ori un comentariu mi-a resetat ziua, sau o postare pe un blog drag mi-a schimbat perspectiva, sau m-am rugat, am sperat, m-am bucurat alaturi de un om pe care l-am intalnit doar virtual.
Va multumesc! oameni frumosi :) pentru ca va faceti timp sa impartasiti cu noi franturi din viata voastra si pentru ca va faceti timp sa-mi faceti cate o vizita in casuta :)

google


21 de comentarii:

  1. Felicitari blogului tau si celui ce a impartasit cu noi gindurile si experientele frumoase. Si la mai multi ani si multe postari frumoase. Uite pentru autoarea blogului un buchet de flori https://www.youtube.com/watch?v=wSLb5wEfc3k

    RăspundețiȘtergere
  2. si noi iti multumim,om frumos! La multi ani cu drag, blogului tau frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti fie Casuta cat mai vizitata si la cat mai multe postari , pline de frumos ! Felicitari , suflet minunat !

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, blogului si omului din spatele lui, care de 3 ani isi deschide sufletul aici!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Casutei din poveste!!!!! Cat mai multa inspiratie pentru postari pline de sensibilitate, culoare, iubire si optimism.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi, multi ani! Asa cum tie ti s-a schimbat o zi datorita unei postari de pe un alt blog, datorita unui comentariu sau doar a unui gand trimis catre tine, fii sigura ca si altora li s-a schimbat ziua macar o data in bine datorita tie. Nu-i asa ca e grozav? :D
    Ma bucur ca te-am cunoscut deocamdata virtual si de abia astept sa ne cunoastem si in realitate!
    Inca o data la multi ani si multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Noi iti multumim, casuta cu povesti frumoase! Si tu ai inseninat muuulte zile gri!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani cat mai frumosi! Sa fii sanatoasa si tu si Ilinca~!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani si multumim ca esti mereu acolo, cu culori vii, cu postari pentru suflet, cu cuvinte magice, cu ate dulci! te imbratisam cu drag pentru bucuria fiecarei postari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-as dori sa scrii in fiecare zi...dar atunci n-as mai avea farmecul aparte de weekend. O sa fac acum o comparatie de sezon :-) :-) pt mine esti un fel de Mos Craciun, ma trezesc in zi de odihna si sarbatoare, deschid blogul tau si imi primesc cadoul :-) cu drag, Laura

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani frumosi in casuta din poveste!
    Postarile tale frumoase imi bucura mereu inima!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani ! Iti multumim pentru multele texte frumoase oferite, pentru sentimentele calde ce ni se trezesc in suflet citindu-le!
    Magda Tudorache

    RăspundețiȘtergere
  13. Oho, ho, deja trei anisori, va tineti bine pe picioruse, alergati ( in intampinarea noastra ! ), va jucati ( cu noi si cu ganduri frumoase ), pictati ( atatea culori vesele de pe strada si din casa si din suflet ), ce mai, un copil mare si frumos, asteptam in continuare gradinita, scoala, etc, adica sa continue muuulti ani minunati.Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  14. În primul și în primul rand Tu ești un om frumos, de aceea și vin în vizita, chiar dacă nu întotdeauna se vede (din lipsa de comentarii) La cat mai multe postări și prieteni virtuali!

    RăspundețiȘtergere
  15. La mulți ani!! Frumoși și împliniți și mulți, în care să împarți, ca și până acum, prin prisma ochilor frumoși ai sufletului tău bucurie și normalitate și drag de viață și de frumos!
    Te îmbrățișez cu drag, mă bucur că ești aici! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani si postari minunate ca cele de pan'acum.Si eu te citesc de demult si ma inspiri cu povestea ta,a voastra:)...laura

    RăspundețiȘtergere
  17. Va multumesc, voi ma inspirati pe mine:* in fiecare zi:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Cu mare drag! Mult succes in toate!

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitari, la multi ani si la cat mai multe articole frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani draga mea si sa sarbatoresti cat mai multi ani..Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...