Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 6 octombrie 2014

Obiecte extraordinare

Ieri in timp ce frunzaream un blog, am gasit link catre un alt blog - al unui om care face lucruri si lucrari absolut fascinante, exceptionale. Si foloseste lemn, lemnul de par salbatic si apoi cel de prun sunt ceva minunat si intim, parca simt nevoia sa le tin in palme...

http://ganduldelemn.blogspot.ro/2013/11/lingurar-hutul-cu-lingura-si-paleta.html
Domnul care le face spune ca nu prea preia comenzi decat daca se pliaza peste ceea ce face, sau este, ceea ce ma face sa respect si admir si mai mult fiecare produs. Insa ma bate asa un gand sa-i trimit totusi un mail si sa-l intreb daca nu-mi face si mie ceva, dar oare ce? o cruciulita? un pandativ? o brosa? Insa asa simple si clare, ca lingura din poza de mai sus...

7 comentarii:

  1. Il stiu pe domnul acesta...ii urmaresc si eu blogul cand apuc..Intr-adevar face lucruri frumoase..Si fiecare obiect parca este viu si se pregateste sa ne spuna povestea lui..de unde vine...ce a fost inainte..sa vorbeasca despre mainile prin care a trecut...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar placea mult sa tin in maini un obiect asa perfect din lemn...

      Ștergere
  2. Superba lingura! Parca mi-as dori si eu una... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoase sunt lingurile! :X Mi-a placut mult si casuta din poveste, ai vazut-o? ;;) Nu stiu cat costa casuta si nici unde s-ar potrivi in casa mea (probabil in bucatarie, acolo am si o policioara de lemn, pictata). Sau daca as avea o fetita i-as lua-o pentru joaca ei (si a mea :P) Imi salvez link-ul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Casutga cred ca de fapt e o cutiuta, ai vazut cum se deschide acoperisul? Sunt minunate:* toate:)

      Ștergere
  4. Este sotul Dianei, care face aceste minunatii de bijuterii lanoase: http://dedimineata.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...