Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 26 octombrie 2014

Lucruri de saptamana asta

Saptamana asta mi-au placut:
1. am intalnit un om cu mult mai frumos ca mine, care ne-a si facut cadouri minunate, lucrate cu mainile ei
2. vulpita si cu tabloul primit de la omul frumos (nu sunt minunate?)
3. a venit frigul si a trebuit sa scoatem ciorapii de lana, fularele, manusile...
4. ieri am vazut o ...casuta din poveste;)
5. copacii inghetati
6.florile roz
7. firul de alpaca. Am avut un pullover din alpaca fix in aceasta culoare, l-am purtat vreo 15 ani:), a crescut cu mine, din clasa a V-a pana dupa facultate:)





















27 de comentarii:

  1. Tot, tot, tot, tot imi place mult de tot! Fata ta de masa cu trandafirasi e superba, florile roz sunt minunate, cana ta e bestiala, vulpita arata grozav si e simpatica, suportul pentru cana e frumos rau, firul e atat de fain... totul e frumos, totul. Pe Ilinca sa nu crezi ca am uitat-o, dar ea are categoria ei aparte. :D E asa de draguta cum rade cu gurita pana la urechi si cu obrajorii ei pufosi! Va pup cu mare drag!
    Sper ca ai primit mailul cu scheme. Imi pare rau ca a durat atat si sunt asa de putine!
    Te-am mai intrebat... Mosul are nevoie de ajutorul tau si vrea sa stie cat poarta Ilinca la piciorus. :D Care mos? Craciun, bineinteles. :))
    Iar va pup! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am primit, am amanat sa-ti multumesc ca trebuie sa te mai intreb niste mici lucruri tehnice de tricotat, ca nu ma pricep:). Fata de masa e dintr-un material cumparat sapt trecuta, imi place si mie fff tare, e de fapt de draperii, dar nu dispun de banii necesari pentru 2 draperii:d. Am sa o masor, papucii sunt 27, dar o masor mai bine, cipicii sunt pe calorifer la uscat, desi nu-i mai vin tot ii mai poarta:)) si nu ma lasa sa-i dau mai departe ca ii plac mult de tot:))

      Ștergere
  2. Ce bucurie in casuta voastra...Bucurie cu sosete de lana ..zambet frumos si adevarat...par moale....ce bucurie draga mea...o bucurie pentru tine...asa cum tu esti o bucurie pentru bucuria ta ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai:* multumim, zilele astea chiar au fost pline de veselie:*

      Ștergere
  3. ce-mi plac, toateeee, felinarul de la ikea, cana, cadoul,salul,firul caramel l-ai si primit. tabloul.. cel mai mult Ilincuta si rasul ei de copil fericit!!!! va imbratisez cu mult drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. DOR GERBERA,E FLOAREA MEA PREFERATA,ALATURI DE MARGARETE! pOZA scuze de caps,poza cu laptopul si salul si florile e extraordinar de frumoasa!!!!!
    Ia uite aia: http://www.pinterest.com/pin/246572148324796429/

    si aici http://www.pinterest.com/miriasousa/cachec%C3%B3is-xales-echarpes/?utm_campaign=recs_141020&utm_term=6&utm_content=246572217037609683&e_t=77d9a893f0b84df79dc7793957e85967&utm_source=31&e_t_s=boards&utm_medium=2011

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place mult gerbera, in toate nuantele, chiar si o floare singura te face sa zambesti :). vai unde ai gasit astea? Sunt minunatateee!

    RăspundețiȘtergere
  6. pe Pinterest mai am gasit 2

    http://www.pinterest.com/carima66/chals-ponchos-estolas-en-crochet-y-lana/?utm_campaign=recs_141020&utm_term=1&utm_content=570620283975748777&e_t=77d9a893f0b84df79dc7793957e85967&utm_source=31&e_t_s=boards&utm_medium=2011

    http://www.pinterest.com/carine1960/knitting-and-chrochet/?utm_campaign=recs_141020&utm_term=2&utm_content=180355228766379210&e_t=77d9a893f0b84df79dc7793957e85967&utm_source=31&e_t_s=boards&utm_medium=2011

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce drăgălaşă e Ilinca! Iar fotografiile aşa bine surprind bucuria şi tihna din căsuţa de poveste!
    O săptămână bună, fete frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem si momente mai aricioase, dar cele vesele si blande sunt cele mai multe :* La fel!

      Ștergere
  8. M-a bucurat mult intalnirea, a fost "un norisor de veselie" intr-o zi ploioasa datorita voua pentru ca sunteti doua fete vesele si fericite. Trebuie sa spun ca am primit si eu un cadou tare dragut, cu ate, dantelute si materiale dragute pe care nu-mi vine sa le tai, ci sa le tin sa ma uit la ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu se compara, pregatim noi ceva:), vai cu cat mai uit mai mult la tabloul din fata mea cu atat mi se pre mai fumos, mai delicat:* Multumim om frumos:*

      Ștergere
  9. Foarte frumos totul... Cum se numeste firul alpaca si de unde l-ai cumparat? Caut si eu si in Iasi am gasit doar in Egros de la firma Alize, un fir mixt cu acril, alpaca si putina lana dar din care se desprind firisoare asemanatoare cu cele de angora, destul de multe si e un pic neplacut. In rest pare calduros, moale, ramane de vazut cand termin caciulita incaputa.
    Silvia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am comandat de pe un site din Turcia, am dat 35 lei pe 8 bobine de 50grame, au uneori promotii foarte bune si chiar si cu transportul tot e mai ieftin ca la noi : Are par de camila, alpaca si nailon si acrilic, se comporta foarte bine:) pana in prezent http://www.yarn-paradise.com/baby-alpaca-camel era 9 dolari pachetul cand l-am cumparat eu:)

      Ștergere
  10. Imi place tot-tot. Nici n-as sti cu ce sa incep. Asa ma linistesc postarile tale si pozele din casuta din poveste! Sa stii ca nici nu-i puteai gasi blogului un nume mai potrivit.
    Pup fetele frumoase si fericite!

    RăspundețiȘtergere
  11. mereu o incantare sa intru pe blogul tau; esti plina de viata si totul radiaza de caldura si bunastare!Multumesc pentru energia si frumusetea pe care ne-o transmit, sanatate si spor la impletit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei bunastarea e relativa, stare buna da:) in majoritatea timpului, dar greutati mai sunt. Multumim :*, sa ai o saptamana plina de caldura si bucurie!

      Ștergere
  12. ia uite,Anca, nu seamana cu salul mov?

    http://www.talesfromahappyhouse.com/2014/10/sunday-happies.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumoase-s toate si ce frumos e cand se intalnesc oameni frumosi!:)

    Zile cu tihna sa aveti, dragelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim draga Claudia:*, la fel si voi:*

      Ștergere
  14. Mie imi place emotia, senzatia de bine si bucurie pe care o am cand va vad, senzatia de bogatie si huzur, asa sa fie mereu,la toata lumea. O toamna de poveste va doresc ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  15. Hmmm....am scris un comentariu aseară, cred că s-a pierdut. Şi în comentariu spuneam că în căsuţa-n care doarme o pisică (chiar două:) ), o fetiţă şi-o mămică, ba chiar şi-o vulpiţă, e plin de lucruri frumoase şi de bucurie...
    Şi-ţi mai spuneam, Anca dragă, că într-o bună zi m-am pomenit şi eu cu un dar minunat de la un om frumos :),. Şi darul meu desenat închipuia o...Primăvară, adică o fată gătită în straie populare, cu cosiţele despletite, cu mâinile întinse a drag şi aşteptare, cu mărţişor la cingătoare...
    Om frumos, ştiam că mânuţele tale pot să facă lucruri atât de frumoase, dar mereu mă uimeşti! :)
    Îmbrăţişări, fete dragi!

    RăspundețiȘtergere
  16. imi poti spune, te rog, cine e omul frumos, sau daca as putea sa cumpar de undeva o asemenea vulpita pentru copila mea? multumesc

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...