Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 19 octombrie 2014

Lucruri de saptamana asta:)

Saptamana asta mi-au placut:
1. inca o saptamana de toamna fara pereche
2. timpul petrecut in Gradina Botanica, unde am admirat verze:D. Cand ajungem acolo Ilinca ma intreaba "da unde's pisicile?" - ea a inteles ca mergem in gradina motanilor:d
3. am terminal salul cadou :). Abia astept sa ma apuc de urmatorul proiect. Sa tot tina "Vocea Romaniei", fiind singura emisiune la care ma uit si cum in timpul ei crosetez...
4. fructele si legumele din piata care au umplut blatul de la bucatarie, toate proaspete si bune
5. cursul de la Protectia Copilului unde vorbesc despre experienta noastra - am fost la mai multe intalniri cu grupuri de parinti adoptatori dar acesta a fost un grup incredibil, toti unul si unul, destepti, prezenti, frumosi, interesati, cu intrebari si solutii, cu rasete si cu disponibilitate:). De obicei sunt 1-2 familii, acum toti:), asta inseamna ca niste copii norocosi vor ajunge la niste super parinti (sunt subiectiva, desigur)
6.pisicile care dorm la pranz cu Ilinca




















34 de comentarii:

  1. vai,cat e de frumos salul, felicitari om cu maini de aur! Eu incama chinui cu diagrama,nu inteleg nimic :)) mai am si ultimul nr din lucru de mana, acolo e un sal care ma tenteaza, dar cum inca sunt duda racita,nu reusesc nimic, acum corectez doo randuri de teste la a 7-a care nu mai pot fi amanate... Ce verze super , nu am vazut asa frumoase pana acum, toate fotografiile tale sunt minunate,kstiiasta:) Vine inca un sal la noul proiesct? Cred ca de la tine am eu modelul salului pe care i l-am dat mamei,dar pe atunci nu cred ca vorbeam doar citeam postarilem oricum de pe un blog dar care trimitea pe youtubeca de aia am reusit sa inteleg,caci eu camasa sunt : dor daca vad la cineva cum face inteleg.
    Saptamana linistita si rodnica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehehe nici n-ai idee ce fire minunate mi-am comandat:D astazi, din cele din care e facut salul aratat de tine, din pacate exact culorile acelea nu le-am gasit nicaieri, insa am luat alte doua feluri - unele duuulci de tot, si unele mai tari:* - nu era momentul, dar cand e? Mie mi-a luat ceva timp sa ma prind de schema, de fapt repeta doua randuri la infinit - dupa ce prinzi modelul merge uns:)) - daca l-am finalizat in mai putin de o luna, iti dai seama;). Saptamana plina de bucurie:*

      Ștergere
  2. ...super fotografii...natura ne incanta cu minunatiile ei pe care le-ai surprins perfect...Salul este foarte frumos...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, sunt suuper frumoase si decorative, mi-ar placea o alee cu verze si pietricele gri:D la casa din vise:)

      Ștergere
  3. Da, esti frumoasa!
    Salul este superb. Pozele la scheme sunt in aparat si trebuie sa le descarc. :)
    Gradina botanica pentru mine reprezinta o amintire superba. E primul loc din Iasi unde m-a dus sotul meu, primul loc in care ne-am plimbat de mana frumos, pe jos si a fost prima data cand am vazut veverite... adevarate. Nu iti pot spune cum chitcaiam si cum se uita lumea la noi caci eu eram extaziata la aparitia lor. :)) Eh! 19 ani aveam :P
    Sa le ajute dumnezeu oamenilor super de care spui sa aiba parte de lucruri speciale si frumoase cum aveti parte tu si Ilinca.
    Va puuup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* vai si eu cate amintiri am cu Gradina Botanica:) Sa dea Domnul:*

      Ștergere
  4. Fotografiile sunt cu adevarat minunate.....salul de asemenea a iesit foarte frumos-sporuri la cel care va urma.
    Noi cand am facut cursurile pentru atestat urma sa ne intilnim cu o mamica care sa ne impartaseasca din experienta ei insa nu am fost asa de''norocosi'' ca cei la care ai participat tu

    O saptamina binecuvintata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* eu la o singura intalnire am cunoscut parinti adoptatori in perioada de asteptare, f mult m-a ajutat. Multumim, la fel:*

      Ștergere
  5. Ce m-a distrat "gradina motanilor"! :)
    Imi plac mult de tot fotografiile de saptamana asta, iar salul m-a dat gata! Frumos cadou, sper sa fie apreciat!

    Recunosc locul unde te-ai pozat cu salul, e in apropiere de gradina cu trandafiri?

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb şalul, superbe pozele din grădina motanilor ! :))
    Săptămână cu bucurii mii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar ca esti frumoasa si cu picioare luuuungi! :)
    Ce frumoase-s verzele si ce frumoasa e gradina cu motani! Mi-e dor!
    Saptamana cu bucurii sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pacat ca in realitate nu sunt asa;) Sunt suuuper verzele :). La fel sa ai!

      Ștergere
  8. Ce frumuseţe de şal! Toate fotografiile sunt minunate!
    O săptămână bună să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:* , la fel si tie, stiam eu ca iti vor place verzele flori;)

      Ștergere
  9. toata seara am incercat sa inteleg schema, am cerut si ajutor ,degeaba! Mie imi trebuie exolicatii ca la tampiti: faci un lant de 6 apoi aia si aia, sau un video pe youtube :(( altfel ma uit ca la poarta noua mereu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa incerc sa ma uit pe schema si apoi sa scriu eu pasii...daca m-oi pricepe:)

      Ștergere
  10. Anca, ce mai face Ilinca? Tu vezi ca in desen a lasat loc liber langa tine? Ma intreb, doar mi-a trecut asa prin cap, daca nu cumva inca nu-i vine sa creada ca e si ea cu tine, ca nu mai e..."invizibila"... Iar figura desenata de ea este expresiva!
    Bravo pentru sal, frumos de tot! Hai fa-i si-o floricica crosetata! Pun o poza pe blog cu al meu, sa vezi ce seamana!!
    E o toamna de aur topit, sa te tot incarci cu soarele asta bland, cu toate nuantele astea incredibile...
    Verzele sunt tare frumoase, sa le vezi cu zapada pe ele, sau picuri inghetati...bijuterii!
    Saptamana buna s-aveti amandoua, cu iubire si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tema era mami:)) nu mami si Ilinca:), desi inca este satelitul meu mai deseneaza si alte lucruri:), incepe sa se desprinda sa fie independenta, sunt zeci de desene fara mine:). Acum ma uit, la fel:*

      Ștergere
  11. Salul - ce model dragut, cu zeci de evantaie micute - se asorteaza perfect cu verzele. :D
    Botanica-motanica ... logic!, e gradina motanilor :P
    Bineinteles ca esti frumoasa, mai ales frumoasa in inima copilului tau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* daaa, sunt cea mai frumoasa in ochii ei:*

      Ștergere
  12. foarte frumoase pozele cu verze, poate trecem si noi prin gradina sa le vedem, iar salul e superb. mi-as dori si eu sa incerc sa-l fac, dar nu prea pot distinge schema din poza cu el gata facut. as dori, daca se poate sa imi dai si mie o poza cu diagrama, sau o trimitere de unde o pot lua. Mulltumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ilinca ta e o minunată norocoasă că te are, iar tu o minunată la fel de norocoasă, se înțelege! Și pisicile, și brioșele cu poame dulci, și șalul care pare desprins din grădina verzelor-flori frumoase, a toamnei care s-a instalat peste tot, cu roz-purpuriu, auriu, violet, arămiu...Să fiți fericite și să auzim numai de bine mereu! Cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumos ti-a iesit shalul...Imi place combinatia de culori...Ador si imaginile .Prima varza o are si mama in gradina..insa vad la tine niste verze absolut spectaculoase..waw!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac muult mult verzele astea, daca o sa am casa sigur imi voi planta :), dar am avut senzatia ca supravietuiesc doar in gradinile celor priceputi:)

      Ștergere
  15. Draga ana, te rog Da-mi un sfat. Vreau sa fac și eu un sal ca și al tău dar sunt derutata în privința firelor. Am găsit pe atelierul domniței niște fire frumoase(gen lana, alpaca) dar nu știu ce sa aleg. As vrea sa îmi iasă așa mai plin, exact ca al tău. Tu ce fir ai folosit, și ce croseta? Te rog sfătuiește un incepator:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Te-am botezat, Te-am făcut ana, Ah, îi tableta asta de vina, ce urâtă ii:)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Și mai o intrebare: câte bobine ai folosit pt sal? De 50 de gr?

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu am folosit de acest fir aproape 3 bobine:) http://mercerii.ro/oferte/1000/Alize-Cotton-Gold___2-5-15-8.htm (am cumparat 2mov inchis si una mov deschis, mi-a ajuns ce a ramas si pentru o bluzita pentru 3 ani). Croseta 4.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...