Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 25 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): 25.10.2014
Afarao zi de toamna plina de soare dar friguroasa rau - am fost intr-o plimbare si era -1 grad 
Ma gandesc: la ceva tare placut :)
Din locurile de unde invatam: de la cei de langa noi...
Sunt recunoscătoare pentru: capacitatea de a fi fericita :) fara niciun motiv...
Din bucătărie: quiche cu spanac, conopida si feta - absolut superba si "caciula lui Guguta", carne de vita pusa la dezghetat pentru ciorba, struguri, mere, pere, gutui
Citesc: desi n-am terminat Femeile vin de pe Venus, barabatii de la baut , m-am apucat de Doamnele de marti
Ceea ce astept (sper): sa-mi iasa planul:)
Ce mai mesteresc: astazi am lenevit, am un fular pe care-l fac de un an, noroc ca va fi cadou de Craciun:)) si mai am timp sa-l finalizez
Ascult: linistea
În casa...e cald, soare si bine
Aziam fost intr-o "mica excursie" pe un deal din jurul Iasului
Unul dintre lucrurile mele preferate: compotul - atat de mult ceai am baut in anii din urma incat nu mai suport sa-l inghit, asa ca-mi fac compot, il beau neindulcit, e cald si bun. Acum multi ani mancam zilnic usturoi, cu paine, cu mancare cu orice, capatani intregi, pana cand ajunsese pielea sa-mi miroase a usturoi. Acum nu-l mai suport decat gatit. 
Saptamana care a trecut: 
- a trecut fara sa-mi deau seama cand
Unele planuri pentru sfârșitul săptămâniisa stam la caldura
Saptamana viitoare: tot aglomerata, mai ales ca va urma o vacanta cand trebuie sa-mi iau concediu sa stau cu copilul (stiu ca pentru copii si invatatori sunt o mare bucurie, dar pentru noi restul, vacantele sunt un clavar de artificii de facut pe la serviciu)
O imagine pentru astazi: 

14 comentarii:

  1. M-ai facut curioasa:) Oara la ce te gandesti ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu spun ca sunt superstitioasa, de ce sa ma laud inainte sa intrevad macar o finalitate?;)

      Ștergere
  2. Eu iti doresc sa-ti iasa planul, oricare ar fi el :)
    Abia acum, vazandu-l langa Ilincuta, imi dau seama ca Shuba nu e chiar mititel cum mi-l imaginam.
    Ce frumoasa e paturica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul! Pai anul trecut aveau aproape aceeasi greutate:D, acum Ilinca a mai crescut :). Daaa, e minunata, imi place mult, Claudia a facut-o:*

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut cum isi tineau de cald:)

      Ștergere
  4. Poza de final e magnifica!!! Ce mare e motanul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca m-am obisnuit dar cine-l vede pentru prima oara re un soc. E o rasa mare intre 8-12 kg :))

      Ștergere
    2. Ce grozav! Imi plac motanii mari si cu ditamai capul! :D Sunt superbi impreuna!

      Ștergere
  5. Ce bine ii sta Griutului langa atatea culori! Ce bine ca ai schimbat fundalul blogului, e mai usor de parcurs.:) Pup. Duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, am primit reclamatii:)). Dimineata luam paturica in masina si si-o pune Ilinca pe picioare pana la gradinita, pana se incalzeste masina, si dupa-amiaza la intoarcere la fel, in week-end o aducem sus:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...