Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 24 octombrie 2014

In my secret life


In my secret life sau in viata mea ideala:
- vad: cum ninge si ninge cu fulgi mari, albi, uriasi si este zapada peste tot
- ascult: linisea mai mult decat orice simfonie, cantec de pasari, greieri, roti de tren, sunete dragi si familiare. Pe locul doi e sunetul ploii si apoi la o distanta mare al marii pe locul patru ar fi sunetele satului seara, cand vin vacile, cand doamnele cheama pasarile la mancare..., rasnitele merg, vocile oamenilor, a animalelor, si apoi la ani lumina orice alt sunet :).
- miros: pamantul  reavan, cersafuri stranse din ger, fumul  iarna, iarba cosita, sapun (imi place pielea care miroase a curat si atat - intr-o lume ideala nimeni nu se da cu niciun parfum)
- mananc:  paine: goala, cu urda sarata si rosii, cu ulei de masline nerafinat),  rodii, cirese, harbuz
- beau: apa adevarata, din izvoare de piatra,  cafea abia facuta cu lapte si miere
- port: tenisi si blugi si camasi albe si romantice, ciorapi, fulare si manusi din lana colorata
- citesc: carti care ma fac sa plang, sa rad, sa cresc, sa-mi doresc sa fiu mai buna, sa nu le pot lasa din mana, sa le abandonez, sa ma incapatanez si sa le reiau, sa le iubesc, sa ma gandesc
- sunt inconjurata: de oameni pe care-i iubesc si animalute- cu cat imbatranesc am nevoie tot mai putin de oameni
 - am: timp doar cu Dumnezeu si cu mine
- fac: crosetez si cos si-mi linistesc gandurile asezandu-le unul cate unul pe fiecare ochi, in fiecare impunsatura de ac
- cresc: pisici, gaini  libere prin iarba din curte, un copac mare in fata geamului si poate un caine
- simt: copilul cuibarit la mine in brate, vanticel de primavara, mana mea in mana ta, gerul care-mi blocheaza plamanii, focul din soba
- exista: culori si nuante si lumina, multa lumina si dimineti devreme si numai zile de vineri dupa-amiaza
- visez: sa privesc cerul stand pe spate

7 comentarii:

  1. SUPERB! Ce suflet sensibil ai,draga mea! Asta e o provocare si pt noi?

    RăspundețiȘtergere
  2. "Your secret life" e o lume asa cum trebuie sa fie! Sa nu iti pierzi niciodata visele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt mici bucurii care ne umplu sufletul.....sa avem ochi sa le vedem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, cel mai evident e cand ninge, parca si respiratia imi este mai inceata!

      Ștergere
  4. Iti doresc ca your secret life sa devina your real life intr-o proportie cat mai mare :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...