Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 18 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): 18.10.2014
Afarao zi de toamna innorata, dar toamna e frumoasa oricum 
Ma gandesc: ca trebuie sa ma mobilizez :)
Din locurile de unde invatam: de la fiecare om pe care-l intalnim...
Sunt recunoscătoare pentruinca o toamna ca un vis...
Din bucătăriebriose facute dimineata, supa de linte si niste pulpe la ceaun (ii plac Ilincai - mie mi-e greata de carnea de pui din comert asa ca o evit, cumpar tare rar - 3-4 ori pe an...pana cand nu o sa mai am de unde cumara de la tara...
Citesc:  Femeile vin de pe Venus, barabatii de la baut . E amuzanta si realista, dar ma cam deranjeaza limbajul...
Ceea ce astept (sper): sa se aseze toate:)
Ce mai mesteresc: astazi termin salul:) - mai am jumatate de rand
Ascult: Ilinca joaca teatru cu papusile
În casa...e bine ca acasa, aproape curat - de fapt am facut o pauza pentru jurnal
Azidupa ce se scoala copilul mergem intr-o vizita:)
Unul dintre lucrurile mele preferate: diminetile foarte devreme, cand toti dorm si eu imi beau cafeaua privind pe geam :)
Saptamana care a trecut: 
- am rezolvat niste lucruri urgente; 
- am fost la un curs cu viitorii parinti care doresc sa adopte: erau asa de frumosi, de destepti, de prezenti, mi-a placut maxim de ei. 
- intr-o zi, in drum spre casa am avut un soc - era un panou mare cu Teodor Melescanu si...nu stiu de ce dar mi-l aminteam tanar, ultima oara cand l am vazut era tanar, oare ce s-a intamplat?
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: daca maine e frumos as vrea mult sa mergem in Gradina Botanica
Saptamana viitoare: sper sa ajung la zi cu treburile la serviciu
O imagine pentru astazi: 
google


8 comentarii:

  1. uau, ce rapida esti cu salul!abia astept sa-l vad!asta cu serviciul ma termina si pe mine, sunt ingrozitor de in urma cu treburile si pana luni e musaisa ajung la zi.Nu-ti spun ce chef am, mai ales ca afara e frumos :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) fac poze, e un model f. simplu care merge foarte repede - pe durata Vocii Romaniei in principiu:), e singura emisiune la care ma uit :). Stiu ce inseamna...spor:*, cu cat faci mai multe astazi ai mai mult timp maine:*

      Ștergere
  2. In Buc., in piete, sunt locuri amenajate unde taranii vin sa-si vanda branzeturile. De obicei au si pasari pe care le aduc gata curatate si jumulite. Poate sunt si in Is.locuri d-astea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este si in Iasi piata de animale vii si taiate:d si cumpar, dar am asa o senzatie ca in cativa ani vor disparea...

      Ștergere
  3. Stiu ca gradina voastra botanica e celebra pentru perioada asta a crizantemelor. Zile cat mai frumoase iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da:), mie imi plac mai mult verzele decorative:)

      Ștergere
  4. https://www.facebook.com/137122596453601/photos/a.142631755902685.31945.137122596453601/321587138007145/?type=1&theater
    iti place?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaai fix asa am sa fac:)) si eu urmatorul:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...