Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 4 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): sambata 4 octombrie 2014
Afara: e rece, m-as duce la Bookfest si la o cununie dar parca am chef de lenevit in casa cu ceai-tocmai am primit o cana noua, ceva dulce (tocmai se face un dovleac la cuptor) si croset
Ma gandesc: daca sa investesc intr-un palton pe care l-am vazut sau nu...(eu port geaca de fas, asa ca nu stiu daca merita investitia sa-l tin in dulap si sa-l iau cand si cand...)
Din locurile de unde invatam: de la cei de la care nu te astepti - de exemplu la cursul la care merg este un domn plin de muschi, genul golanas, de la care eu ce putin nu m-as astepta sa mearga la cursuri despre fericire - intamplator:)) are cele mai multe si mai bune idei;
Sunt recunoscătoare pentrubucuriile marunte din fiecare zi
Din bucătăriesupa de rosii, dovleac la cuptor, struguri, gris cu lapte si dulceata si poate, poate ceva dulce simplu (briose, chec...)
Citesc:  Copila de zapada - este incredibil de bine scrisa, de mult n-am mai tinut in mana asa o carte si...Femeile vin de pe venus barbatii de la baut, o carte pe care am inceput sa o citesc cand asteptam sa intram la circ si radeam de una singura prin parcare:)
Ceea ce astept (sper): sa se rezolve toate:)
Ce mai mesteresc: n-am mai crosetat nimic la sal si dupa ce termin jurnalul ma apuc de el:)
Ascult: masina de spalat, Ilinca si teatrul ei de papusi
În casa...am decongestionat-o prin sortarea-aruncarea/donarea a multor lucruri, urmeaza partea a doua:)
Aziintentionez sa stau in casa, sa crosetez, citesc, colorez impreuna cu Ilinca
Unul dintre lucrurile mele preferate: cizmele de calarie
Saptamana care a trecut: a fost una a cadourilor:) - am primit muuulte daruri faine faine, chiar acum beau dintr-o cana roz si sunt acoperita cu o paturica vesela si calduroasa - ambele primite cadou
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa crosetez, sa mi organizez coltul meu de iarna (saptamana trecuta am facut altceva)
Saptamana viitoare: va fi una foarte aglomerata :)
O provocare foarte frumoasa are Irina
google
Va las, ma duc sa-mi fac un ceai bun bun in cana mea roz si sa-mi iau crosetul in mana si sa aprind o lumanarica, sa-i dau copilului ceva de lucru - decupaj de toamna si sa crosetez:). Virtual va invit la un ceai la pachet sau caffe latte cu dovleac si scortisoara pe o banca in parc (am citit un studiu cum ca, intre prieteniile virtuale si cele fata in fata creierul nu face nicio diferenta - asa ca n-ar mai trebui poate sa blamam tot ce vine din virtual).
google
   

16 comentarii:

  1. Buna om frumos! Ce ma bucur ca nu face vreo diferenta creierul meu caci ar fi insemnat sa nu am prieteni aproape deloc... Pe cand asa simt ca am o groaza si sunt asa de faini!
    Hmmm... golanas zici... cu muschi... astia sunt cei mai surprinzatori si daca au si o mutra simpatica sunt si... destul de... Ptiu! Ptiu! Ptiu! Uite cum intru eu in pacat, femeie maritata! :))
    Si eu fac provocarea Irinei. Mi se pare faina.
    Tu esti balanta? :)
    De abia astept sa fac placinta cu dovleac si muuuulta scortisoara.
    Sa aveti o sambata frumoasa fetelor! Spor la crosetat!
    Mie imi plac paltoanele de pe iiana.ro.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)), Oh sunt foarte faine, dar eu nu as avea curaj sa port asa ceva, trebuie sa fii eleganta, sa ai o atitudine...paltonul meu ideal e negru, simplu, fara nicio cusatura pana l genunchi si cu cizme de calarie negre, cu un fular mare si colorat si manusi la fel... Eu am facut acum o tarta, miroase minunat, astept sa se raceasca sa vad cum va fi:).
      Nu, sunt nascuta in decembrie, dar vad ca de cand a inceput luna octombrie tot primesc cadouri:*
      O sambata plina de bucurie si voua:*

      Ștergere
  2. 3 paltoane stau degeaba in dulap si eu femeie batrana, umblu in geaca de fas :))) Dar daca ma intrebi, parca-parca mi-ar mai trebui si unul negru cum zici tu, ca n-am! :)))
    Caffe latte cu dovleac...mor de pofta!
    Week-end frumos ca voi sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Un palton e ceva asa, ca little black dress :) Week-emd cu bucurie si tie:*

      Ștergere
  3. Imi place fundalul blogului! Mie imi plac paltoanele si am reusit sa raman la doua, unul alb si unul cafeniu.:) Duminica frumoasa pe maine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am nici unul:) Si voia o duminica plina de bucurie. Eu sunt asa incantata de darul roimit de la tine:* mi-a bucurat toata saptamana:*

      Ștergere
  4. .....de aproape o luna va citesc blogul ......mi-a fost recomandat de o colega si de atunci o urmaresc cu mare interes.Si eu sunt o viitoare mamica adoptiva si v-am citit blogul de la inceput.
    Va dresc sa aveti o saptamina binecuvintata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sofia iti doresc sa fii mamica cat mai curand:* si sa vina la voi copilul cel mai bun pentru care voi si numai voi puteti sa fiti cei mai buni parinti:* O saptamana plina de bucurie sa ai si tu:*

      Ștergere
  5. si eu tot geaga de fas port:)) sunt din nou cobza de racita desi luam pt preventie oscilo si fructe de goji... halal preventie... frumos blogul,dar cum sunt aiurita am crezut ca am intrat pe altul pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt racita iar, sau poarte nu mi-a trecut de tot si a revenit in forta...n-am mai fost asa racita niciodata. Ma bucur ca Ilinca nu a luat, sper sa nu ia, in rest, ma descurc eu, desi la serviciu parca nu functionez chiar la maxima capacitate:) Sanatate!

      Ștergere
  6. Eu port palton, am avut unul preferat, cu un guler bogat de blaniţă, croit pe talie şi tare l-am iubit, dar am fost nevoită să-l scot din uz iarna trecută, că s-a ponosit. Mai am vreo două mai scurte (mă mişc mai bine în ele) şi unul lung, aşa că e totul clarificat cu garderoba de iarnă, deşi sunt tentată să trag cu ochiul prin magazine, fie ele virtuale sau de alt fel.
    Să ai o săptămână uşoară, cu mult ajutor de Sus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc din suflet, sa dea Domnul. Eu am o geaca de trei ani care inca mi se pare cea mai frumoasa geaca:)) pe care am vazut-o, dar cred ca la anul cel putin va fi ultimul ei an, pentru ca asa de mult mi-a placut ca nu am mai purtat nimic altceva, nici nu mai am nimic altceva:)) ca am avut grija sa scap de ele intr-un acces de debarasare.

      Ștergere
  7. Am si eu un palton negru, croit pe talie, dar l-am purtat mult-mult si s-a cam invechit, nu mai arata asa de bine, neaparat trebuie sa-l inlocuiesc. Parerea mea e ca merita sa investesti intr-un palton simplu, clasic, negru pentru ca-l vei avea multa vreme deoarece nu l-ai purta des. E usor de inveselit, dupa cum ai zis tu si se potriveste aproape cu orice.
    Mi-am propus sa invat de la tine si sa fac asa incat sa am si eu cateva ore libere sambata, caci am cam transformat-o in ziua cu multa treaba, in care fac de toate si stiu sigur c-as putea face unele lucruri in timpul saptamanii, dar am fost prea lenesa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh si eu mi-s super lenesa:), ma gandeam sa imi notez pe o agenda ca in fiecare zi sa fie zi de facut ceva, poate-mi intra in reflex, ca sa mai decongestionez week-endul:) ca prea am chef sambata sa fac lucruri mult mai placute decat sa intorc casa cu susul in jos:).Tu esti asa de talentata, vulpita pe care ai facut-o este...cea mai frumoasa jucarie hand-made pe care am vazut-o :*

      Ștergere
  8. Creierul nu face deosebire nici macar intre o intamplare reala si una imaginata cat poti tu de bine, de aia ne putem controla starile emotionale si putem trece de la nervi la fericire prin putina concentrare, de ce ar fi prieteniile virtuale mai putin eficiente decat celelalte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) chiar asa, cred ca cel putin pentru cei ce stau un strainatate sunt ceva minunat:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...