Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 12 octombrie 2014

De duminica

Mama mea face mancare groaznica, dar prajitureste minunat...tot timpul are ceva bun in casa, le face imediat, asa cum eu pregatesc micul dejun. Si nimic nu-mi aminteste de copilarie mai mult ca sutele de torturi cu mere. Astazi am facut si eu unul dupa reteta mamei, in casa miroase minunat si...ce bun si simplu!


19 comentarii:

  1. Dar cum stau motaneii :D ... Boris se simte ca la el acasa.
    Ce feliuta subtire ti-ai pus, esti cumpatata, a mea ar fi fost ... dubla :">

    RăspundețiȘtergere
  2. si a mea tot dubla ar fi fost! :)) Imi plac canuta si bineinteles farfuria de la Zara, eu am una singura de felul2 , :) duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am cana+ceasca de ceai/cafea de la Roma - din orice oras imi cumpar cate o cana, astfel incerc sa nu mai dau bani pe prostii, pe multe suveniruri. Dar!!! Am de la Kaufland 3 farfurii luate la bucata mult mai frumoase:)

      Ștergere
  3. aaaaaaaaaaa, serios? lasa ca e mai bine asa: putin si des :)
    Cat despre vesela, foarte bine faci!
    Eu am vazut odata in Kaufland doua boluri superbe dar pt ca eram cu mami nu am putut sa mi le iau ca a inceput: ce, n-ai destule? la tine pe birou le pui,daca le cumperi,da; nu le lua ca prea ai multe... si acum regret ca nu am mai vazut apoi ca alea :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun ca mama ta chiar are foarte multe:d, eu in genere am cumparat 2 cate 2:D si linguri si furculite, cutite, farfurii...

      Ștergere
  4. Vaaaai, ce leneveală aici...ce haios e Boris, ce mutriţă dulce are! Mitza mea s-ar asorta perfect acolo! :)
    Mulţumesc că ai pus reţeta de tort, o să fac şi eu în varianta asta, arată foarte bine. Eu n-am mai făcut de ani tort de mere, nu ştiu de ce. Aveam o reţetă cu jumătăţi de mere şi zahăr caramelizat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este si varianta aceea dar e prea elaborata pentru mine:), nu prea am experiente placute cu zaharul caramelizat:d. Nici eu nu am facut si nu-mi explic de ce:*

      Ștergere
  5. Vaaaaiiii uitasem de tortul cu mere! Il facea si mama, in copilaria mea. Cand avea, punea si ceva frisca deasupra. Batea saraca la smantana...
    As putea sa-i fac o surpriza si sa-i fac eu un tort dintr-asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, si eu am uitat de el si totusi e atat de simplu si bun...

      Ștergere
  6. eu le cumpar,nu mama, si eu tot cam 2 cate 2 dar mai nou ,de la zara pt ca s foarte scumpe, iau cate 1 :))
    Draga mea,ce fel de ata crezi ca merge la salul acela pe care ti l-a,m aratat, sau ce ata ai tu la cel mov? Trebuie sa cumpar si nu stiu daca e red hart sau altceva, Mulltumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://alize.gen.tr/index_en.php?is=qualities_detail&id=80, asta e firul. Este si http://alize.gen.tr/index_en.php?is=qualities_detail&id=81, care cred ca ar arata minunat, dar nu avea decat o bobina la merceria de unde l-am cumaprat eu. Firul e plin, catifelat, nu foarte elastic, dar nici rigid ca bumbaul, as spune mediu de elastic. Mie imi place mult sa lucrez cu el ca se simte placut la atingere, am sa cumpar unul in degrade pentru mine - sa-mi fac mie un sal adica:)). Saptamana plina de bucurie! Ei si eu de la Zara tot cate una, parca sunt muuult prea scumpe :D

      Ștergere
  7. Motanii sunt bestiali! Eu sunt indragostita de ei. :))
    Mie tortul acesta nu imi place foarte tare, dar sotului da, ca i-l facea mamuca-sa acasa. :D Ar trebui sa ii fac.
    Canuta e superba! Imi plac tare mult chestiutele tale cu trandafirasi... cu roz...
    Sa ai o saptamana grozava!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Din cand in cand e frumos sa ii surpindem pe dragi cu cate ceva ce le place:), poate si lui Andrei ca am observat ca la copii le place checul. Mie nu-mi place checul si nici clatitele, ca atatea mi-a mai facut bunica mea saraca, dar fac pentru ceilalti:* ; asta e buun ca are mere - tu mananci merele;) . Multumesc, sunt cadouri:* si mie imi plac tare si e si simplu pentru prieteni, nu pot da gres:). Sa ai o saptamana plina de bucurie si entuziasm (la cum e vremea, cred ca asa va fi).

      Ștergere
  8. Vroiam sa-ti zic ca ma gandesc des la tine. Am reinceput sa folosesc Opium, mi se pare propice acum toamna si cand ma parfumez cu el ma gandesc la tine si la faptul ca e de la tine...

    Te imbratisez, om frumos!!!

    (nu publica comentariul, te rog)

    RăspundețiȘtergere
  9. Tortul arata ca-n revista, cana foarte speciala,iar farfuria confortabila, cemai imi place totul chiar si pisicile si catelusii chiar daca nu le agreez foarte mult, nu pentru faptul ca nu-mi plac efectiv, ci nu imi plac animale in casa dar la curte nu zic ba. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Odios arata tortul ala, daca ii pot spune tort, la cum arata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce e drept, asa arata cam toate torturile de mere, al meu poate si mai urat, dar gustul este foarte bun:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...