Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 3 septembrie 2014

Zi libera - targ de rechizite



 Am auzit ca este la mall targ de rechizite asa ca astazi, pentru ca am concediu iupiii(azi maine si poimaine), dupa ce am dus-o pe Ilinca la gradinita si pana la ora la care aveam treaba, am fost la targ (inca am nostalgii, iau fiecare caietel, fiecare stilou, fiecare creion in mana, le rasucesc, scriu putin, le rasfoiesc, le pun la loc, sau imi cumpar pentru a le folosi candva).
 Standurile care se vad in mijloc sunt cu rechizite si manuale scolare, dar si obiecte de lucru manual (craft) - capsatoare, fasiute de hartie, hartie cu diverse imprimeuri, totusi hartie de matase de care eram interesata nu am vazut. M-au socat: 1)preturile la ghiozdane - voiam sa fac cadou unui baietel al unei prietene un ghiozdan dar am renuntat- 322 lei un ghiozdan bun si 2)cartile, caietele pentru clasele primare cat sunt de urate si intunecate. Pai Abecedarul meu era o comoara, cu litere mari, desene clare, foaia alba si frumoasa... Poate nu am stiut eu sa ma uit la care trebuie sau pretentiile mele sunt mari.
In concluzie...putine oferte, nimic deosebit. O librarie care se respecta sau un super-market au cam aceleasi lucruri, chiar mi multe/faine si inca un minus- promotiile-inexistente. I-am luat un orar de carton frumos mamei mele - ca erau gratis, la casa.
Pana la urma ca sa nu ies cu mana goala mi-am cumparat caietul cu trandafirasi din poza sa se asorteze cu penarul, e cartonat calumea si cu spirala, insa e de matematica, cu foi cam negricioase, dar impresia artistica primeaza. Cartea o aveam de acasa - am citit jumatate in doar vreo 2 ore, e savuroasa, poate ii fac si o recenzie cand o termin, acompaniata de o cafea buna la pachet si croissant pe o banca la soare.

21 de comentarii:

  1. Caietul este superb! Ador trandafirasii aceia! Cornul acela arata de-li-cios!
    Carticelele si caietelele celor mici sunt dragute... unele. Exista intr-adevar si hidosenii. Eu nu i-am luat nimic deocamdata lui Dei. Sa vedem ce va vrea doamna invatatoare daca vom avea una din prima zi de scoala caci in fiecare an parintii stau cu nodul in gat in prima saptamana nestiind ce si cum va fi.
    Sa iti fie de bine concediul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi palc trandafirasii. E aiurea cu doamnele care fac naveta si inteleg ca la voi naveta e grea...sunt sigura ca orice vine tot bine va fi pentru ca are o mamica ca tine. Nu accepta necalificati? (ma gandeam la tine, ca si asa stii programa si o vei lucra) - o spun pentru ca mi se pare ca ti s-ar potrivi foarte tare:*

      Ștergere
    2. Se lasa pana in ultima clipa totul si dupa o saptamana daca nu vine nimeni, vine din nou doamna invatatoare din sat, care este iesita la pensie. Cam in fiecare an spune ca nu mai vrea, dar tot o face. Probabil ca vrea rugata. Acum doi ani a venit un betiv ce a plecat vreo doua saptamani de nu mai stia nimeni ce-i cu el... si au adus-o iar pe doamna.
      Accepta necalificati, dar eu cu cei mici nu prea pot lucra. Sunt cam... exigenta, dura si sincera sa fiu ma cam intimideaza. Nu prea stiu sa ma port cu cei asa micuti. :) Ar fi mult prea mult pentru mine 5 clase (0-IV) cu atatea materii pe care nu le stapanesc perfect. In plus pentru mine sa invat un copilas primele litere si scrisul de mana mi se pare o responsabilitate enorma, intimidanta... nu stiu...
      La noi totul este groaznic la capitolul scoala. Iti poti imagina ca la gimnaziu era o profesoara ce preda romana si engleza (eventual latina daca era si cls. a VIII a); venea un profesor 1 data pe saptamana si preda matematica si restul (chimie, biologie, fizica, istorie, geografie, ed. tehnologica, muzica, desen, religie, ed. fizica, optionale, lb. franceza,cultura civica si ce materii mai sunt la gimnaziu) era predat de o SINGURA profesoara? Sunt atat de trista ca am vazut atatea generatii de copii distruse efectiv din start. Nu merge deloc zicala Copilul daca vrea invata si in padure. Copiii au nevoie de suport... Au mai bagat si prostia aceasta cu clasa 0 si in loc de 4 clase de simultan la inv. primar sunt acum 5. Crezi ca a stat invatatoarea in vacanta sa se intereseze care-i treaba cu aceasta clasa, cu programa... cu restul? La cum o stiu eu... nu.
      Iarta-ma ca m-am intins asa la vorba! Am emotii mari pentru cum va fi anul acesta. Este startul lui Andrei si mi-e teama ca dupa aceea sa nu cumva sa deteste scoala...
      Nu cred ca mai trebuie sa pui comentariul pe blog caci m-am abatut tare de la subiect. :) Blogul tau e asa frumos si tihnit. Nu merita asa pete! :) Ma iarta ca te-am gasit tocmai pe tine sa imi vars o parte din... naduf. Te pup!

      Ștergere
    3. Draga mea am spus asa ca ai putea fara sa gandesc. La noi e o bataie pe scoala, clasa, invatatoare...Nicio clipa nu m-am gandit ca pot invata 5 clase simutan. Fratee meu a fost dat de 6 ani la scoala, dar pentru ca eu invatam dupa-amiaza si statea mult timp singur, mama mea -a retras si -a trimis la bunici. Bunicii l-au inscris in continuare la scoala la tara - domnul invatator preda numai doua clase simultan si cand ajungea acasa bunica mea statea pe capul lui si cu un bisturiu ii stergea si corectau impreuna tot. Invatatorul foarte bun, bunica si mai si. In clasa a cincea a venit in Iasi a Colegiu National si a facut fata cu brio. Cred ca cel mai mult a contat bunica si bisturiu ei corector (atatea greseli avea incat nu se puteau sterge cu radiera:)) asa ca bisturiul facea treaba. Eu cred ca tu ai mijloace mai multe ca bunica;). Sa-ti spun ceva simpatic - intr-un an a luat premiul intai si ii trebuia coronita, dar a fost un an ploios si nu erau flori asa ca a cules muuulte flori de trifoi si i-a facut o coronita din multe multe fori de trifoi:). Acum fratele meu este inginer la o firma germana, frumos si destept - startul ui a fost minunat pentru ca il astepta cineva acasa cand venea de la scoala (nu statea la afterscool sau cu bona sau singur) si facea cineva lectii cu el si avea rabdare sa impeteasca sute de flori de trifoi pentru a-i face coronita. Te imbratisez:*

      Ștergere
    4. Felicitari pentru fratele tau, pentru bunica ta... pentru familia ta grozava! De fiecare data cand spui ceva de vreunul din ei dorinta mea de a te cunoaste creste si admiratia mea creste. Iti multumesc mult pentru incurajari! Aveam nevoie. E asa o presiune mare pe noi ca am renuntat la Iasi ca sa locuim la tara, departe de vreun oras... in salbaticie! Nu ne permitem sa ne plangem si majoritatea ne sperie ca viitorul lui Andrei e... stricat. Multumesc!

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Adevarul ca piata rechizitelor pare enorma la prima vedere. Exista, ai zice, de toate pentru toate gusturile si toate buzunarele. Dar am observat si eu ca lucruri decente si cu bun gust si care sa nu coste cat un sfert din salariul unui debutant, sunt tot mai rare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele materiale sunt oribile-numai plastic sub diverse forme. Un stilou de exemplu cu pompa am gasit doar la 3,5 lei, restul, pana la 120 lei sunt cu rezerve. Penarele scumpe si urate, materiale f proaste, la 38lei deja erau murdare:D. Iar ghiozdanele...pentru prescoar 150 si pentru elevi 322 (enorm, indiferent de banii pe care-i are fiecare).

      Ștergere
  3. Si eu am inceput sa caut si sa cumpar. M-as orienta spre Auchan, la Galati. Are preturi bune de obicei şi ceva oferta. Nu stiu toamna asta, inca ce are. Pentru ca nu au catalog on line. Dar poate ajung si la ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu-mi trebuie inca. Eu sper sa se stranga bani de rechizite a gradinita sa se ia pentru toti la fel, dar la scoala am vazut ca e mare concurenta...

      Ștergere
    2. Aaa, nuuu! E vorba de utilitate. Stilou bun, caiet cu file groase (sa nu se vada pe partea cealalta); concurenta apare la capetele de creion (cu pene, fluturasi, etc) si la abtibilduri pe coperti. Plus oarece creioane.

      Ștergere
  4. Te citesc de mai mult timp dar nu am comentat pana acum.Imi place mult casuta si intamplarile din poveste. Gasesti aici "Abecedarul comoara" http://manualul.info/Abecedar_82/ si alte manuale din perioada copilariei noastre.
    Poti sa o inveti pe Ilinca sa citeasca din el. Concediu placut si multa sanatate! Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Carmen minunat, multemeeesc:*

      Ștergere
    2. Multumesc frumos si eeeeuuuu! Ce surpriza grozava! Imi pare asa de rau ca eu am decupat fiecare poza din abecedarul meu la final de clasa I!

      Ștergere
  5. Mai fetelor, mie mi-e asa de dor sa mai cumpar rechizite...urate, frumoase, nici n-ar conta... Treceam zilele trecute pe langa rafturile cu rechizite de la Penny si de dor toate mi se pareau frumoase...
    Trecand la lucruri mai vesele, Anca draga, eu cred ca sunt indragostita! Imi place tot ce scrii tu, tot ce faci si tot ce-ti cumperi, ba chiar si ce mananci imi place (croissantul ala arata suuuuper) si cafeaua pe care o bei, chiar si pisica ta imi place! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea data viitoare cand vii in Iasi ne uam cafea si croissant de asta si stam si mancam pe o banca:*

      Ștergere
  6. Scuze pentru lipsa literei "L" din multe cuvinte, am varsat ceva pe laptopica si trebuie sa trec prin el ca sa o scrie:*

    RăspundețiȘtergere
  7. De fiecare data cand vad prin vreun magazin chestii de papetarie mai simpatice, ma gandesc la tine :P; am tot vazut pe blogul tau, in timp, fel si fel de lucrusoare din astea dragute si stiu ca-ti plac (de exemplu radiera aceea ce sta intr-o matrioska e faina tare, nici nu stiu pe unde le gasesti :P)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e numai radiera, e si ascutitoare- de la libraria de la Casa Cartii:*

      Ștergere
  8. O carte asemanatoare cu ' Printre tonuri cenusii' e '20 de ani in Siberia' de Anita Nandris Cudla .
    Ai un blog frumos!:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...