Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 6 septembrie 2014

Lucruri de saptamana asta

roz la o terasa


tot roz
Cazino











32 de comentarii:

  1. Ce frumoase-s toate! Crizantemele, preferatele mele! Bombonele cu rom arata delicios! Fereastra chiliei, stalpii si usa de lemn brodat....frumusetea bunului gust romanesc vechi! Sa iti ramana in suflet tihna zilelor petrecute la munte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc, mi-a placut tare mult. Cand intri in Manastire si ridici ochii in sus e Dumnezeu Tatal inconjurat de stele care tine in mana bolta cereasca, te intimideaza asa... E un loc minunat, mi- placut foarte mult:*

      Ștergere
  2. Imagini frumoase si linistitoare.
    Mi-ai facut pofta de bomboane cu rom.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tare bune, in afara de rafaelo...sunt preferatele mele, dar incerc sa nu-mi cumpar. Ar trebui sa le scumpeasca sa le faca cam 50 lei ca sa nu-mi mai cada in maini...

      Ștergere
    2. Mi-am luat, n-am rezistat, acum sunt la mine in burtica. :D

      Ștergere
    3. ...eu cumpăr vărsate, de la Auchan, îmi plac grozav şi mie! :)

      Ștergere
  3. Imi place ca le-ai etichetat, pozele adica. Imi plac: poarta, pisicul, castelul si parfumul. In aceasta ordine.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai un ceva al tau special,care te face sa faci niste poze si articole deosebite, imi plac toate,ca de obicei!!! Sanatate si vacanta placuta! Pupiici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc draga Ana, din pacate s-a terminat vacanta, dar desi scurta a fost minunata. Sunt multe lucruri faine de pozat care-mi ies in cale;)

      Ștergere
  5. Minunate poze si mai ales ceea ce transmite fiecare in parte.
    Nu stiu cum se numesc florile roz din a saptea fotografie...cand eram mica imi lipeam petale pe unghii si-mi imaginam ca am manichiura facuta :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cosmos se numesc. Mie imi plac tare de tot, eu abia anul trecut le-am descoperit :) si de atunci tot caut sa-mi pun prin vaze. Eu oja imi faceam din fructe de boz si clei de copac:)

      Ștergere
  6. Te-am zarit in capacul de la parfum.:) mi-e asa dor de aroma unui parfum bun......sunt 10 luni de cand am ramas fara miros dupa o viroza:((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai ce nasol, pai cum sa nu poti mirosi pe bebe mic, si painea si strugurii si cafeaua si ploaia...

      Ștergere
  7. Foarte frumoase toate! Nu ştiu să spun care-mi place-ntâi...:)
    Cred c-ai avut o săptămână minunată, să-ţi fie lină intrarea în cea nouă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Saptamani la fel de frumoase sa ai si de acum inainte. O toamna cat mai rodnica sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  9. aoleo,Claudia, si nu nemai revine deloc mirosul? caci si eu am aceeasi problema de la viroza din iarna, iar acum la fel :(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Medicul meu zice ca nu.... Am luat magneziu, care ar ajuta in astfel de probleme....dar nimic...

      Ștergere
  10. Minunat!
    Sinaia este si dragostea mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacat ca pozele nu sunt foarte reusite, eu am un aparat simplu caruia ii trebuie soare:D

      Ștergere
  11. vreau si eu bomboane cu rom din cioco,cum se cheama ca ma tot uit la pozele astea si mi s-a facut pofta :((((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rum-Kokos de la Casali. E o punga rosu cu portocaliu cu un papagal - in Auchan sunt la casa, la restul sunt la bomboane - sper ca se vede link ul
      https://www.google.com/search?q=rum+kokos&newwindow=1&sa=X&biw=1366&bih=677&tbm=isch&imgil=JJ9Obd1sjFk6xM%253A%253B1e9QFMhubcohXM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.rovita.com.pl%25252Fmanner%25252Fmedia.htm&source=iu&fir=JJ9Obd1sjFk6xM%253A%252C1e9QFMhubcohXM%252C_&usg=__D8TVB2_iYPh_6Z4Ij7W4zGOUaXE%3D&ei=OekNVPGDAeH4yQOUroDQDA&ved=0CCQQ9QEwAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=LovL5BU97zUeZM%253A%3Ba4U53sIwe3XqHM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.dasuno.com%252Fimages%252Fprojectimage%252FRUMKOKOS_1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.dasuno.com%252Fpackaging-design%252Fmanner%252F102%252Fcasali-rum-kokos%252F139%252F%3B800%3B580

      Ștergere
    2. sa traiesti! Mai slabesc eu............... offff

      Ștergere
    3. Pai de slabit sigur ai slabit de la viroza:), eu am recuperat la munte insa:)), in 4 zile am mancat cat in doua saptamani, la 8 dimineata imi era tare tare foame:)). Si apoi mai bine sarim peste o masa decat peste ceva bun:d

      Ștergere
  12. Acum am citit despre concediul tau. Si eu am fost la munte luni, babele, pestera Ialomicioara,manastirea Pestera Padina, Sinaia, lacul Bolboci,minunata vreme, minunate peisaje. Nici eu nu sunt foarte umblata pe munte, mult mai mult am avut parte de mare, dar mi-a placuuuut enorm.Adica de la 8:00 cand am plecat din Bucuresti pana la 22:00 cand m-am intors am strans atatea imagini, impresii, senzatii ca am impresia ca a fost o saptamana. O saptamana minunata sa aveti ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel, ca am avut o vacanta in toata regula...parca ma mananca asa mainile sa mai fur un week-end:). Eu n-am fost niciodata intr-o pestera, cred ca ar fi cazul sa merg...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...