Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 26 septembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): vineri 26 septembrie 2014
Afara: e mohorat, numai bine de stat in casa cu un ceai, o carte, un croset
Ma gandesc: la week-endul care urmeaza
Din locurile de unde invatam: daca ne ascultam miezul nostru bun as spune ca din noi
Sunt recunoscătoare pentrufiecare moment magic pe care trebuie doar sa nu-l las sa treaca neobservat
Din bucătărie: borsulet de vita, pepene galben, orez sau macaroane cu lape
Citesc:  desi am mai multe carti incepute si neterminate, nu m-am putut abtine si am mai comandat niste carti: Copila de zapada, recomandata de Ghinduta, Limbajul florilor pentru mame biologice, adoptive... si Baiatul cu pijamale in dungi  o carte care pur si simplu mi-a atras atentia. As mai vrea tare da tare mult sa cumpar Ispravile lui Guguta - cel cu caciula;) dar nu stiu de ce as vrea sa o am cu autograf...
Ceea ce astept (sper): sa se miste lucrurile si fara ajutorul meu, sa miste ele acolo unde eu sunt statica
Ce mai mesteresc:m-am apucat de crosetat un sal :)
Ascult: linistea
În casa: am planuri mari :)
Azi: m-as duce acasa dar m-as duce si in oras...
Unul dintre lucrurile mele preferate: pijamale si sosete groase
Saptamana care a trecut: a fost chiar faina
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa crosetez, sa mi organizez coltul meu de iarna
Saptamana viitoare: m-am inscris a un curs de formare personala care se numeste: Destinatie: Fericirea - eu sunt fericita de felul meu, asa ca incep cu ceva la care ma pricep, urmeaza unul mai provocator - sper sa nu fiu dezamagita
Week-end asa cum il doriti! - printre frunze galbene si castane sau de dupa geam cu ceai o carte si ceva bun:* (eu sincer va spun ca am chef de varianta a doua)
google

2 comentarii:

  1. Isprevile lui Guguta o avem si noi, este super...o lume minunata. Anca, sa ai un sfarsit de saptamana minunat

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce titlu interesant are cursul ala! :) Si eu sunt fericita de felul meu, dar as vrea sa ma desavarsesc cu niste cursuri intensive, caci fericirea nu e niciodata prea multa, nu-i asa? :) Abia astept sa ne povestesti.
    Week-end cu bucurie dragele mele!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...