Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 19 septembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): vineri 19 septembrie 2014
Afara: e minunat, o toamna de miere. Diminetile si serile sunt racoroase. 
Ma gandesc: la ce as vrea sa fac in week-end (am multe planuri, sper sa-mi iasa)
Din locurile de unde invatam: de la copii si animalute - lor le trece imediat supararea si apare bucuria
Sunt recunoscătoare pentrufiecare clipa
Din bucătăriehehehe, acus acus (e pe drum de la magazin) se va face niste ceafa la gratar (mi-am cumparat un gratar electric astazi, e pregatit si abia astept sa-l incerc)
Citesc:  ei bine citesc o carte in engleza, un fel de brosura- 100 de trucuri pentru o relatie extraordinara- pentru a invata engleza am inceput sa o traduc, daca gasesc ceva de impartasit si altora o voi face
Ceea ce astept (sper): sa ordoneze Dumnezeu lucrurile asa cum o face de fiecare data
Ce mai mesteresc: pai...o fata de perna si am ata pentru un sal, l-as incepe, dar trebuie sa gasesc o schema simpla de tot. Apoi am in plan niste soseteeeeee
Ascult: pijanimalutele 
În casa: sunt multe de aranjat, de sortat, aruncat, scos hainele de iarna, strans cele de vara
Azimi-am cumparat o rochie impletita, e un fel de rosu foarte stins...am niste indoieli in legatura cu ea din cauza culorii, eu nu port rosu ca nu ma simt in largul meu, nu stiu de ce. As fi preferat una bleumarin-indigo, dar fie:))
Unul dintre lucrurile mele preferate: dupa-amiezele de vineri
Saptamana care a trecut: a fost eficienta si chiar frumoasa
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa sortez, sa aranjez un dulap, sa crosetez putin...
Saptamana viitoare: ei bine avem o aniversare:)
Un citat: "Saricina ta nu este sa cauti iubirea, ci doar sa cauti si sa gasesti toate barierele dinauntrul tau pe care ti le-ai contruit singur pentru a te feri de ea." Rumi
Zile cu soare va doresc:*


13 comentarii:

  1. Ce frumos ai spus, "toamna de miere" :)
    Eu cred ca iti sta foarte bine rochita rosu-stins. Sa o porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as spune sa ne arati cum iti sta candva.... Aceleasi planuri le am si eu cu sortarea/arucarea de lucruri..

    As face ceva pachete mixte: haine, jucarii, carti , suveniruri, cesti, fel si fel de chestii si sa le dau, dar nu stiu cui ar trebui astfel de pachete....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La tara...nu stii vreun sat sarac - de fapt la voi satele-s bogate...Dar chiar si acolo sunt familii sarace, suna la scoala... fetele de cl a 8 a de ex poarta haine ca noi...In jud Iasi sunt multe din pacate...Cantina sociala...

      Ștergere
    2. Eu am doua astfel de locatii-undeva cunosc preotul si dincolo o profesoara, ei stiu de obicei nevoile locului...

      Ștergere
    3. O prietena de a mea este psiholog la un centru din Iasi, in care se duc mamicile abuzate impreuna cu copilasii lor. Eu acolo voi trimite indata ce fac trierea prin pod. :)
      Din pacate oriunde in tara exista si oameni nevoiasi...

      Ștergere
    4. E o idee foarte buna :), oriunde sunt oameni care au nevoie... spunea parintele acesta ca s-a dus la o doamna in varsta din sat care avea ca papuci niste folii legate cu sfoara...

      Ștergere
  3. Ca de obicei jurnalul tau transmite calm si liniste. Tare imi place!
    Mult spor la sortat si aranjat! Treaba cu sortatul si mai ales aruncatul pe mine ma chinuie caci nu as renunta la mai nimic. :)
    Sa ne arati si noua sosetele!
    Ma voi uita poate am o schema simpla pentru sal...
    Te pup! Sfarsit de saptamana cat mai frumos sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi minunat daca ai putea sa gasesti, eu ma tot uit si uit, dar...nu ma pricep si pace. Asta e proiect pe termen lung, sosetele fii sigura nu numai ca ti le arat, dar...cred ca iti voi pune si multe intrebari asta daca nu ma hotarasc sa fac sosete fara calcai:))

      Ștergere
    2. Calcaiul se pare ca e teama tuturor. Vei vedea ca atunci cand vei fi cu andrelele in mana totul va parea mai usor, iar dupa ce il vei face chiar va fi simplu. Gandeste-te ca eu cand m-am apucat nu stiam sa tricotez decat inainte si inapoi. :))

      Ștergere
  4. Draga Anca,eu am inceput s alucrez un sal dupa o diagrama foarte simpla....usor de citit(pentru super incepatori) chiar si pentru mine :D

    Poate iti place,iese dragut de tot...il fac cu fire bon-bon subtiri..pus in doua(asa este firul pe scul..in doua)


    Uite diagram aici:

    http://www.allfreecrochet.com/Shawls/Silk-Mohair-Shawlette-from-Lion-Brand

    Dai clik mai jos unde scrie diagram.....Sa sti ca iese frumos...am ajuns la cateva randuri facute si imi place...este si foarte usor de facut
    Mult spor!Sa imi spui cum faci ciorapeii atunci cand ii vei face ca si eu imi doresc sa fac dar am 3 maini stangi :))) Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...