Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 12 septembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): vineri 12 septembrie 2014
Afara: e minunat, o toamna de miere
Ma gandesc: la viitor, la faptul ca as vrea sa-mi planific cheltuielile, meniul. Azi am fost in supermarket, am lasat multi bani, am cumparat cele necesare doar pentru un bors de vita si atat...maine, poimaine si in restul saptamanii ce mancam? In rest prostii, prostioare. As vrea sa mai renunt la unele indatoriri, respectiv la o parte din salariu pentru a fi mai linistita, pentru ca sa traiesc mai mult :)
Din locurile de unde invatam:de la gesturile mici si frumoase ale necunoscutilor, de la limitele superficialitatii noastre
Sunt recunoscătoare pentru: copilul meu. Azi mi-a zis cineva ca am facut o mare pomana - nu am avut rabdarea sa-i explic ca mie mi s-a facut o mare pomana, ca pot iubi asa, ca pot renunta la mine asa, ca zambesc acum cand aud creioanele colorate cum lucreaza pe o carte de colorat. Acelasi bine, este in ambele sensuri. Pomana este cand renunti la ceva al tau in favoarea altcuiva. Dar cand primesti mult mai mult inapoi?
Din bucătărie: se face ciorbita de vacuta, ca ieri copilul meu m--a intrebat "Mami tu de ce nu faci borsulet bun ca nana M?", asa ca azi incerc sa reproduc borsuletul. Ce-i drept eu bors de carne nu fac de doua ori pe an, dar am sa mai schimb meniul. Fierbe o dulceata din fructe de soc - eu le-am cumparat de pe drum ca fiind afine:)) (sunt o gospodina!), bine ca nu erau fructe de boz - de multe ori fac afaceri dintr-acestea profitabile. Inainte ma necajeam, cum doar fac bascalie de mine.
Citesc: am inceput "Douazeci de ani in Siberia"
Ceea ce astept (sper): ca toate lucrurile sa se aseze :) int-un mod minunat, trag nadejde
Ce mai mesteresc: pai...n-am cusut dosul de perna dar maine as picta:)), asa i-am promis copilului meu - am cumparat panze si vom face casute colorate cum am vazut la o prietena intr-o postare pe facebook
Ascult: creioanele colorate, masina de spalat
În casa: e frumos, nu-s toate la locul lor, dar asa e intr-o casa locuita :), chiar si dezordinea mi-e draga pentru ca este a mea
Azi: o zi tipica de vineri; copilul meu mi-a zis "mami nu mai pot sa te iubesc". Eu: cum adica? De fapt era - nu mai pot de atata iubire, de dragul tau. Acum tocmai a scapat borcanul cu creioane pe jos. Zic: Ilinca! la care ea" mi-ai spus de o mie de ori sa fiu atenta, nu-i asa?" - am inceput sa rad, chiar de o mie de ori ce e drept nu i-am spus
Unul dintre lucrurile mele preferate: cuba libre - rom cu pepsi si limeta/lamaie - beau vara vineri seara, la inceput de week-end
Saptamana care a trecut: a fost ciudata, am vazut fete si izbucniri tare ciudate ale oamenilor, dar toate au trecut pe langa mine
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:sa pictez, maine mergem la ziua cuiva, iar ziua de duminica ramane deschisa
Saptamana viitoare: incepe Ilinca gradinita de stat (abia astept!!! si ea la fel sa mearga la gradinita ei "preferata").
Un citat: "Eu cred că un om este ceea ce-şi aduce aminte despre sine însuşi" N Stanescu

As vrea: sa stiu unde pot face un decupaj in metal, o sigla ca cea de mai jos -  am vaut pe centura Brasovului, dar nu-mi amintesc cum se numea firma. Daca stiti..
google

3 comentarii:

  1. Asa-i ca a fost o sapatamana aiurea? Credeam ca numai mie mi s-a parut...
    Off, si eu as vrea sa ma disciplinez si sa fiu mai planificata. Tot alerg, alerg si parca n-am timp de nimic, nici macar sa-mi fac lista de cumparaturi. Iar am cumparat haotic si m-am trezit acasa cu o multime de chestii care nu-mi trebuiau neaparat si cand mi-am dat seama cat am cheltuit mi s-a facut rau. Nu stiu ce am de nu ma pot aduna. Dar o sa treaca :)
    Week-end frumos la fetele frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Inseamna ca la tine la servici este o atmosfera...brrrr!
    Pai, gradinita usoara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa incepeti cu bine gradinita :*
    Referitor la ce ti s-a spus despre adoptie ... am gandit si eu ceva asemanator cand am vazut denumirea campaniei "Marsul pentru viata 2014". Si anume: “Adoptia, o alegere nobila". Nu e vorba de noblete, nu de asta se face gestul, nu e o favoare facuta unui copil. Si parintii fara copii si copiii fara parinti sunt pe picior de egalitate: au nevoie de iubire, un anume fel de iubire care nu poate fi decat numai intre parinti si copii. Adoptia asta face: ii uneste, in dragoste.
    Campania a fost foarte frumoasa, numai denumirea nu mi-a placut mie prea tare.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...