Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 5 septembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): vineri 05 septembrie 2014
Afara: e racoare, si cum stau in pat si bloguiesc pot sa vad crucea de pe Caraiman (mi se pare fantastic)
Ma gandesc: la cum am zambit astazi si ieri in continuu doar pentru ca sunt in vacanta, vai daca as putea zambi asa in fiecare zi...
Din locurile de unde invatam: de la momentele in care tacem, stam pe jos/banca si respiram. De la momentele in care ne rugam sau contemplam.
Sunt recunoscătoare pentruaerul rece care intra pe usa deschisa si-mi umple plamanii
Din bucătărie: am mancat ciorba de fasole in paine si papanasi la o terasa cu geamuri uriase prin care se vedeau muntii
Citesc: am terminar "Printre tonuri cenusii"- in doua zile, m-a prins tare, cel putin prima parte e foarte faina, a doua e doar faina:)
Ceea ce astept (sper): ca maine sa fie soare si sa nu bata vantul, sa mearga telecabina
Ce mai mesteresc: picioruse simple intr-o perdea, napron, ce-o sa iasa. Patratelele le-am unit, trebuie sa le fac bordura si sa-i cos dos si gata e pernuta
Ascult: televizorul - un reportaj despre artisti si viata lor in Londra
În casa: e bineee:), e chiar tare frumos aici
Aziam fost la Sinaia si am vizitat Pelesul si Pelisorul si Manastirea Sinaia si Cazinoul (doar pe afara), daca nu venea maxi-taxi as fi vrut si la expozitia de trenulete (am avut ideea grozava sa mergem cu maxi-taxi si nu cu masina si astfel am putut sa ne plimbam destul de mult pe jos prin Sinaia, altfel ne-am fi dus tinta la obiective)
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa fiu turista, am de gand sa incerc si prin Iasi - adica sa ma plimb cu aparatul foto in mana, sa pozez, sa vizitez si sa ma odihnesc :) la cafenele/terase sau sa mananc o placinta pe marginea bordurii
Saptamana care a trecut: a fost una chiar faina - am avut trei zile de concediu:)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: as vrea sa urc pe Caraiman (cu telecabina) - nu am eu asa o conditie fizica atat de buna incat sa urc pe traseele cumplit de grele, plus ca pe mine in bocancii aia grotesti nu o sa ma vedeti prea curand. Mai bine descult sau cu tocuri, dar bocancii de munte parca sug toata feminitatea din femeile care-i incalta. Purtam insuated, dar cand am cazut si mi-am fracturat coloana eram cu o pereche in rizurile talpii careia a intrat zapada care s-a topit si...


9 comentarii:

  1. Sa ai o vacanta pe masura așteptărilor tale! Si pe mine ma incarca de energie muntele! Am fost la jumatatea lui august si deja imi e dor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea eram om de munte, mai degraba de mare, dar culmea!!! as face si un traseu, ma gandeam sa incep cu Ceahlaul ca e mai scurt si am mai urcat acum multi ani...

      Ștergere
  2. Te îmbrăţişez, să ai vacanţă frumoasă, să-ţi umpli sufletul de zâmbete şi frumuseţi şi odihnă binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mariana, desi scurta a fost minunataaa:*

      Ștergere
  3. Interesanta comparatia dintre ultimele doua poze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cu soare totul parea altfel, stralucea, dar crucea de pe Caraiman se vedeam mai bine cu nori...

      Ștergere
  4. Fantastica imaginea de la fereastra! Va imbratisez si va doresc o vacanta minunata in continuare,

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...