Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 24 septembrie 2014

A venit toamna...

Ascultam Nicu Alifantis "Emotie de toamna"
Ilinca: da e gata? unde e vara si iarna?:D
Dupa ce am tot ascultat melodia
Ilinca: da cine stie sa cante asa de frumos?
Asa ca va invit poate ati uitat de ea sa ascultati pe cineva care stie sa cante asa de frumos ceva asa de frumos spus:)



2 comentarii:

  1. Il iubesc pe Alifantis si nicio toamna parca nu poate incepe fara sa ascult melodia asta :)
    Multumesc, Ancuta, ca mi-ai adus un strop de frumos azi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...