Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 23 septembrie 2014

1 an

1 an de cand te-am vazut prima data - erai mica si grasa si te plimbai cu o poseta neagra si urata pe umar. Cand am intrat in casa ai scos un chiuit de bucurie si ai inceput sa razi. Primul lucru pe care mi l-a spus domnul care avea grija de tine a fost cat de bine semanam, ca avem fix aceiasi ochi, ca Dumnezeu asa a vrut:) si eu am simti asta tot timpul. In timp m-ai privit drept in ochi cu ochisori buni si blanzi si veseli ca un chiuit de bucurie
1 an de cand esti in viata mea si in toate gandurile  mele
1 an in care te-ai schimbt foarte tare, de la copilul ca o gogoasa (din care-mi venea sa musc bucatele si de care-mi este uneori dor, ca nu am avut suficient timp sa ma bucur), care vorbea atat de rau si totul era nou pentru el la domnisoara frumoasa si desteapta care-ai devenit, iubitoare si sensibila
1 an in care tot ma mai mir cat esti de frumoasa, cum mi se topeste sufletul de drag, cand inca mai stau si ma uit la tine cum dormi, cum esti, cum zambesti, cum vorbesti, cum te misti
1 an in care nu trece nici o zi sa nu multumesc pentru tine, pentru minunea care s-a intamplat in mine, pentru usurinta cu care ne-am gasit si adaptat, ca si cum ne stiam deja
1 an in care am invatat ca suferinta ta ma doare mai tare ca a mea
1 an de cand ma strigi fara motiv din cealalta camera sa-mi spui: Te iubesc
1 an in care am vazut ca iubirea si siguranta inseamna totul pentru noi oamenii, ca iubirea vindeca totul
1 an in care te-ai transformat si m-ai transformat
1 an in care simt un fluture mare in piept care se zbate de cate ori te vede, te aude, sau doar se gandeste la tine.
1 an de cand deschid ochii dimineata si provoc o bucurie fara margini:) doar pentru ca m-am trezit
1 an in care am vazut ca prejudecatile si rautatea impiedica oamenii sa vada lucruri de bun simt
1 an in care oamenii din viata noastra s-au triat, unii minunati au aparut, altii au trebuit sa plece
1 an de cand iubesc fara margini
1 an cu 365 de zile in dar pentru care iti multumesc dragostea mea de fetita.


septembrie2013
octombrie 2013
nov 2013
dec 2013
ian 2014
feb 2014

martie 2014

8 aprilie 2014 
mai 2014
iunie 2014 
iulie 2014
august 2014
sept 2014

38 de comentarii:

  1. Ce frumos!!!
    Daca ajung prin Iasi (poate in noiembrie), asa m-as bucura sa va intalnesc :) Va urmaresc virtual chiar de un an si imi sunteti foarte dragi.

    Claudia

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe fotografiile! E atat de frumoasa si senina!
    Sa fie cat mai muti anii vostri impreuna si cat mai multe zilele si pline de nebanuite bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* la fel si voua oameni buni si frumosi.

      Ștergere
  3. Felicitari si la cit mai multe clipe, poze, zile, ani impreuna. Cit de frumoase sunteti amindoua si cita fericire pe fata Ilincai, o dulceata de fetita. Bucurie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumim, sa dea Domnul penru fiecare:)

      Ștergere
  4. M-am emotionat de mi-au dat lacrimile :) La multi ani inainte!

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am uitat la fotografii de multe ori azi. Cea din aprilie e cea mai simpatica - are un pupic atat de dulce! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumoase sunteti!!!! Superbe fotografii ! La multi ani sanatosi si cu bucurii impreuna! Am plans cititnd...tare esti sensibila! Si fetita o dulce si o frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am cuvinte. Dumnezeu sa va binecuvanteze. Sa va daruiasca necontenit dragoste si bucurie. Toate sa le infrumuseteze pentru voi in fiecare zi.
    Multumesc, Ancuta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Copilul acesta drag a inflorit.
    La prima fotografie mi-au aparut lacrimi in ochi si cand am ajuns la cea din mai nu le-am mai putut tine. Sunteti frumoase si da, aveti ochi identici. Am observat acest lucru inainte sa citesc ce ai scris caci recunosc ca mai intai la fotografii m-am uitat.
    Dumnezeu sa va ocroteasca si sa va dea mereu intelepciunea sa va intelegeti una pe alta ca si cum ati fi un tot!
    Ultima fotografie m-a facut sa zambesc instant si iar sa imi doresc sa musc din gogoselele acelea de obrajori!
    Va pup si va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi, multi ani impreuna! Mi-au dat lacrimile de bucurie!!!! Sunteti foarte frumoase si imi sunteti tare dragi. Va citesc cu drag si ma bucur de fiecare data cand aflu vesti bune de la voi. Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anca draga, sper ca micuta sa uite ce e tristetea pe chip si sa fie mereu cu gura pana la urechi ca in ultima poza. Iulie si august 2014 sunt preferatele mele.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place iulie mult:), ca eram asa bronzate si aveam toata ziua la dispozitie sa facem doar ce ne placea:*

      Ștergere
  11. Nimic de zis. Am admirat si m-am inclinat. Va doresc un drum lung impreuna.
    Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Ana, sa dea Domnul tuturor:*

      Ștergere
  12. Ce minune de copil! Si cum a aranjat Dumnezeu sa va intalniti...Sunteti minunate impreuna. Multi ani impreuna, sa va iubiti si sa va bucurati una de cealalta! Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  13. ...La multi si fericiti ani impreuna...minunate fotografii...sunteti foarte frumoase amandoua

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* cand e omul linistit si fericit este frumos:), multumim

      Ștergere
  14. Ce frumos, Anca! Este atat de evidenta schimbarea Ilincutai de la prima pana la ultima fotografie, incat nu stiu ce as putea spune mai mult :)
    La multi ani senini si frumosi! Va doresc sa fiti toata viata cele mai bune prietene.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulţi ani frumoşi să vă rânduiască Domnul împreună!
    M-ai emoţionat tare cu pozele, cu tot ce-ai scris. Mă bucur nespus pentru ea, pentru tine...mă bucur că pot descoperi atâta dragoste în mame care pot iubi necondiţionat copiii altor mame...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi stiu sigur ca nu ai vrut sa spui nimic rau, ea nu este a altei mame ci a mea, este nascuta de alta doamna. Dar mama sunt doar eu:*

      Ștergere
    2. Mă bucur că ai înţeles ce am vrut să spun. Da, din fericire, mămica eşti doar tu! :*

      Ștergere
  16. Sa-ti traiasca minunea si sa te bucuri cat mai mult timp alaturi de ea!!! Sunteti foarte frumoase amandoua! Te citesc de ceva vreme si imi place mult cum scrii si cum esti ca om!

    RăspundețiȘtergere
  17. Vă salut și vă îmbrățișez de aici, de la mal de mare, oameni dragi și frumoși! Vă stă grozav, vi se citește bucuria pe chipuri, iar tu, Anca, pari atât de împlinită și de bucuroasă! Să vă dea Dumnezeu ani mulți și fericiți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos:*, sa dea Domnul tuturor:* ani multi si buni!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...