Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 15 august 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): sambata 16.08.2014 .
Afara: e cald desi asta-noapte a plouat putin, prea putin...
Ma gandesc: la concediul pe care mi-l doresc
Din locurile de unde invatam: de la noi, de la limitele noastre pe care nu le stiam, nu le constientizam, de la dezechilibrul creat de un detaliu foarte mic
Sunt recunoscătoare pentru:visele pe care nu le-am abandonat
Din bucătărie: supa crema de legume si porumb la fiert
Citesc: Heheeeeee ce carte minunata mi-am cumparat!!! Intr-o zi din decembrie cred, la casa de marcat dintr-o librarie erau niste carti stivuite, am deschis una si am frunzarit-o. Am citit jumatate de pagina si mi-a ramas in minte, am cautat-o de atunci dar nimeni nu stia cum se cheama si nici pe net n-am gasit-o. Stiam ca e ceva cu Kirkegaard. Joi insa domnul de la librarie mi-a aratat tot ce are cu filosofi si fix ca am gasit-o si mi-am cumparat-o, este: Opere -Soren Kirkegaard.
Ceea ce astept (sper): sa se aleaga lucrurile (cum ar spune bunica mea)
Ce mai mesteresc: fac patratele :) (de fapt am facut doua saptamana asta, dar perseverez)
Ascult: Ilinca rastoarna cuburile, in rest e liniste liniste. Si orasul e gol, e minunat. Studentii sunt plecati, iesenii sunt prin concedii, oh daca ar fi asa de aerisit orasul ce bine ar fi!
În casa: e asa si asa
Azi: vreau sa citesc, sa mai fac cateva patratele si sa-i fac Ilincai o coronita cu voal de mireasa ca umbla numai cu esarfele mele pe cap si mi le taraie pe jos. Vrea sa se marite fata mea, si-a gasit si mire...cand i-am zis ca trebuie sa stea cu el a zis ca bine, dar el unde doarme? Pai cu tine. La care ea a concluzionat: atunci dormim amandoi cu tine:D
Unul dintre lucrurile mele preferate: unghiile taiate din carne si date cu oja colorata colorata
Saptamana care a trecut: a fost una infernal de calduroasa...
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: ...lista e inca deschisa..
http://warrengrovegarden.blogspot.ro/

9 comentarii:

  1. Cumpara pat mare, mare caci se pare ca veti fi multi :)) Andrei a trecut peste faza asta, dar a zis ca isi ia casa peste Dunare ca sa poata veni cat mai des in vizita. De ar sti el ca va veni o vreme cand va cauta pretexte sa fie cat mai departe!
    Asta e si frumusetea cred ca la esarfele tale... sunt lungi si le taraie pe jos ca trena, nu?
    La unghii nu ne potrivim :))
    Spor la patratele si la tot ce iti propui!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca, iti recomand din suflet 2 carti ale tanarului ieromonah Hrisostom Filipescu. Putine cuvinte,multa iubire" si "Putine lacrimi,multa bucurie"... La ed. Sophia pe site le gasesti. In astea doua carti sunt articolele de pe blogul personal sau de pe blogul Schitului Tibucani Neamt. cauta pe net si iti vei face o idee. M-am gandit la tine cand le-am primit. Cred ca ti se potrivesc.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le comand:* ca sigur sunt faine de tot daca le recomanzi tu:)

      Ștergere
  3. Ce mult îmi plac clematitele! Şi mai mult, mi se pare extraordinară combinaţia de clematite cu trandafiri.

    RăspundețiȘtergere
  4. La fetite, e o etapa normala. Asta cu voalul. Cu cat e mai lung, cu atat mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi aduc si eu aminte ce diferit era Iasul vacantei de vara de Iasiul din luna octombrie, de exemplu. Aveam impresia de la o zi la alta ca locuiesc in alt oras :))
    Ce draguta e Ilincuta cu mirele ei :)) I-ai facut o poza cu voalul de mireasa?
    Week-end placut si frumos ca voi!

    RăspundețiȘtergere
  6. O saptamana minunata sa aveti ! Eu am citit saptamana trecuta Fiica tamaduitorului de oase de Amy Tan, mi-a placut foarte mult, cred ca orice mama de fiica si orice fiica ar tebui s-o citeasca. Imi plac mult scriitorii orientali sau semi. Asa am descoperit-o si pe Elif Shafak, o povestitoare extraordinara.
    In alta ordine de idei , ce vor fi patartelele la sfarsit ?Sunt tare dragute. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  7. Am sa o comand, multumesc de recomandare:*. Sa sper la o patura e prea mult, ma gandeam la o pernuta de pus pe un scaun pe care visez fie sa-l cumpar fie sa-l reconditionez:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...