Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 10 august 2014

Saptamana care a trecut sau 5 lucruri

A fost o saptamana dementa, sper sa nu mai fie multe la fel pentru ca imi iau campii. Abia astept ziua de vineri sa fiu libera si sa ma duc la Biserica, si...sa stau. Nu stiu cum sunteti voi, dar pe mine rugaciunea m-a scos din mari impasuri, si de cate ori am o apasare foarte mare citesc Psalmi si spun Imparate ceresc (poate pare o rugaciune banala, dar pentru mine e nu stiu... ca un limbaj pe care-l intelege sufletul meu ca sa se roage cand e in suferinta). In primele saptamani dupa ce a venit Ilinca acasa nu mai stiam ce sa fac, nu gaseam nicio cale, niciun sprijin, eram depasita cu totul ca sa nu spun disperata. Intr-o seara am spus Imparate ceresc si inca cateva rugaciuni impreuna cu ea, de atunci spunem rugaciunea cu glas tare impreuna. Nu stiu sa explic, dar eu si copilul meu ne-am sculat de a doua zi la 180grade. Ne-am sculat alte persoane, ca si cum un val ne-a fost luat de pe ochi, acela a fost momentul zero pentru noi cand ne-am vazut cu adevarat, iubit, inteles. A fost ceva magic - ne-am culcat doua persoane straine si ne-am trezit mama si fiica, ca orice mama si orice fiica.
Cu toate acestea a fost o saptamana in care am mai invatat cate una alta: de valoarea oamenilor sub presiune, de faptul ca furia oglindeste furie si linistea liniste si ca decat sa ma epuizez facand mancare si apoi sa-mi vars nervii pe copil, mai bine mananca la masa de seara un iaurt si o felie de lapte. De obicei ma salveaza ochiurile care-i plac foarte mult (dar nu pot sa-i dau mai mult de 3 pe saptamana ca mai mananca si la gradinita in diverse preparate -gen snitele) si le depasisem. 
Cafea cu lapte la ibric - am primit de la o prietena o cafea foarte buna, are gust de cafea adevarata
Castani in fata job-ului - 6 august - la tara la mine se spune ca natura incepe sa-si schimbe fata incepand cu aceasta data, ca vine toamna...
Mi-am cumparat acrilice si...un bloc cu foi speciale pentru acrilice pe care ma joc
Reviste de lucru de mana primite in dar de la o prietena, suvenir din vacanta. Ati vazut suvenir mai fain?
Domnul merge pe o strada pietonala din centrul orasului descult, in aceeasi zi l-am vazut la Manastirea Cetatuia, dupa-amiaza tot descult (la vreo 7 km)
Jucariile moi (imi plac foarte muuult) pentru ca pot fi spalate la masina, Ilinca poate dormi cu/pe ele, ocupa putin spatiu de depozitare si nu e nimic violent in ele
manuta Ilincai in mana mea
noile patratele

21 de comentarii:

  1. Am rezonat maxim cu postarea ta ! Ma aflu IMPREUNA cu familia mea la o mare rascruce de drumuri , imi poti spune te rog , ce psalmi citesti , pentru ca stiu ca sunt unii care se citesc pentru ceva anume , altii pentru alTceva si tot asa .Care sunt cei pentru a te ajuta sa iei decizia corecta ?.... Si mie imi plac acrilicele ! Cat despre invatamintele voastre din aceasta saptamana ,ce sa spun , zici ca ne-am vorbit ! Patratelele crosetate sunt minunate ! Ce fel de ata se foloseste , bumbac 100%? Multumesc ! Sa aveti parte doar de zile linistite !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deschid Cartea de Psalmi unde se nimereste, dar in special Psalmul 142 si Rugaciunea pentru necazuri si suparari si Acatistul Bunei-Vestiri. Daca ar trebui sa iau o decizie m-as ruga ca Domnul sa puna gandul bun in capul meu si cuvintele in gura mea.
      Da...e greu sa raspunzi furiei cu liniste incerc sa spun in momentele cele mai grele rugaciunea inimii. Sa te ajute Domnul sa iei decizia cea mai buna. Ce am invatat eu e ca uneori decizia cea mai buna pe termen scurt nu coincide cu cea pe termen lung.
      E bumbac da 100%, asta din bobina e chiar mai bine finisat si mai ieftin - e prima oara cand folosesc.

      Ștergere
    2. Gabriela nu sunt in masura sa dau sfaturi duhovnicesti, dar daca nu tii post si poti tine, incearca sa tii. Te imbratisez.

      Ștergere
    3. Multumesc mult ! Tin post , si fac asta de ceva vreme cu multa liniste ,lunea , miercurea si vinerea ! Exact tipul asta de decizie este foarte greu de luat ! Recunosc ca la capitolul rugaciune , mereu mi-a fost greu sa citesc dupa carti ! Multumesc si sper sa ma lumineze Dumnezeu !

      Ștergere
  2. imi plac iubirile tale de saptamana astaaaaaaaa: nu, nu exista suvenir mai frumos decat revistutele tale,sa le folosesti sanatoasa, imi plac manuta in mana :XXX, super dl descult:), cafeaua extra, castanii intelepti:) si patratelele, si atele... minunate:) Sa ai o saptamana usoara,draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Ana si tu la fel si sa ai spor in ceea ce faci:*

      Ștergere
  3. Zic si eu ca sunt asa de frumoase lucrurile care te inconjoara - copil cu manute giugiulibile, carti care-ti fac dor de sedere, de croset si de andrele, cafeluta, culori de peste tot, din cer si de pe pamint, prieteni si un Dumnezeu deasupra. Nu e ciorba ? O sa fie maine. Sunt fructe, iaurt, salate,bucurii. A fost si fata mea copilita si doamne cat ma mai agitam si ce de probleme imi faceam, desi eram coapta bine ca varsta. Asa ca frumoaselor, o saptamana minunat de usoara si inteleapta sa avem. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos ai spus Ana! O saptamana plina de bucurie si tie!

      Ștergere
  4. Citind postarea ta, mi-am dat seama ca eu am uitat sa ma rog. Nu mai stiu sa ma rog si nu mai stiu cum sa-mi deschid sufletul catre EL. Tare-mi placea sa merg la biserica si sa ascult slujba, sa ma rog si sa ma simt linistita. Nu stiu ce s-a m-a schimbat intre timp, de am uitat de aceste lucruri.
    Jucariile moi si mie imi plac ♥
    Spor in toate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina draga mea sa nu-ti inchipui ca sunt vreo luminat, nici pe departe. Incepe cu orice, oricum, oricand, cand prajituresti acum pentru nunta surioarei tale :*

      Ștergere
  5. Draga Anca, a fost ceva in aer....zilele astea; nu te invinovati!dar rugaciunea estte intradevar cel mai bun liant pentru sufletul nostrum; ne linisteste, ne da putere sa depasim momentele dificile...sau pe care noi le facem dificile cu nelinistea care ne caracterizeaza(sau poate doar pe mine) uneori! Sa ne ajute Dumnezeu sa gasim pacea si bucuria de care avem nevoie alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul draga Nicol! Am observat ca pacea oglindeste pace, furia furie si nelinistea neliniste. Daca am face liniste si lumina in noi am aduce-o si in ceilalti, dar de cele mai multe ori sunt depasita de situatie, sau, si mai rau, sunt total influentata de starile negative ale celorlalti...

      Ștergere
    2. Stiti, este poveste aceea care a tot circulat pe net cu orasul oglinzilor si catelul care fost acolo. Exact asa si cu oglindirea noastra. Acu' sa nu va inchipuiti ca eu sunt Zen mereu, dar incerc. Daca nu stiti povestea o sa v-o depan eu int-un ceas de seara....Ana Ghinea

      Ștergere
  6. Asa, deci, era un catelus care auzise ca exista in apropiere un oras al oglinzilor, dar nu vazuse niciodata o oglinda. Asa ca a mers el si s-a trezit in acel oras, s-a plimbat, a vazut peste tot doar catei bucurosi, care dadeau din coada si erau tare dornici de joaca. A plecat foarte multumit acasa gandind ca este un loc minunat, cu catei prietenosi si sperand sa mai vina. Pe drum s-a intilnit cu un catel care se ducea si el in orasul oglinzilor.
    "Du-te, este un loc minunat, numai strazi frumoase si prieteni peste tot!"
    Cand a intrat in oras, catelul s-a vazut in oglinzi si a inceput sa latre si sa-si arate coltii, credea ca toti ceilalti catei vor sa-l muste, a fugit cat l-au tinut picioarele, l-a prins din urma pe celalat catel si i-a spus : " Ai avut noroc, ai nimerit in orasul cel frumos, eu am fost intr-un loc urat, cu dusmani, de-abia am scapat !" Poate si noi, uneori suntem asa.....obiectiv sau subiectiv privind lucrurile. Si da, am fost si eu in orasul cu oglinzi, poate ma incruntam la ei......poate zambeam........o zi minunata sa aveti. Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  7. Glad to have found your site. Keep up the good work! DB Product Review

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce mult îmi plac fotografiile din săptămâna ce tocmai a trecut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sa vezi ce floricele am gasit!

      Ștergere
  9. Dar patratelele ce vor deveni?Pernuta..paturica?
    Nu am fost niciodata in Iasi...dar cred ca sunt indragostita de Iasul vechi,din carti...
    Ador castanii melancolici..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As visa la o paturica dar nu sunt atat de productiva, fac 1-2 maxim patratele pe zi. Pana la pensie poate ar iesi o paturica. As vrea sa fac o perna de scaun...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...