Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 24 august 2014

Lucruri de saptaman asta

corp Manastirea Cetatuia
carte rugaciuni
croissant cald cu unt
cafea de week-end in pijamale
intindere
Boris
dupa-amieze lenese
noile ate - cele mov vor deveni un sal sunt 55% bumbac si restul plastic-destul de elastic, e un fir asa ca si catifeaua. Nu-mi place movul, dar planuiesc sa-l fac cadou. 
un buchet frumos
harbuzul zilnic

23 de comentarii:

  1. Boris, e o frumusete, iar croissantul cu unt langa cafea e o bunatate! Mic dejunul meu preferat pe cand eram la banca. Culorile sunt tare frumoase, mie chiar imi place movul de ceva vreme, nu-s ce m-a apucat...Nici eu nu eram fan. Verdele ramane in topul culorilor mele.:) La man. Cetatuia nu am ajuns niciodata, sper sa am timp sa dau o fuga o data, in viitor...

    RăspundețiȘtergere
  2. La Cetatuia este foarte frumos si gol...tot timpul. Cel putin la slujbele de seara uneori nu este niciun om, doar slujitorii, e foarte multa liniste. Croissante eu nu mancam pana n-am gasit o patiserie care le face, inclusiv aluatul:), acum numai asta imi comand la cafea...Mie-mi place rozul:)) de ceva vreme, varianta mai prafuita, mai pastelata, dar e totusi roz:)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma uit la florile din prima poza si zic..pana si rosul este mai rosu la Dumnezeu acasa...
    Hmmm ce shal ai de gand sa faci?ce model?Ma bate gandul sa lucrez si eu un shal dar nu ma pot hotari deloc la model...
    Cafeaua de dimineata..in pijamale...o astept si eu..dar iarna :))
    Ce flor sint acelea bleumarin(?) din buchet?Sunt superbe
    Te imbratisez cu drag..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai eu nu stiu sa citesc o diagrama, asa ca trebuie sa fie ceva foarte simplu doar cu lant si picioruse duble, triple, jumatate de piciorus... Este o hortensie. Sa ai o zi plina de bucurie:*:*:*

      Ștergere
  4. A crescut Borisu' - ce urechi dragute are :))
    Cred ca e frumos la Cetatuia (am fost numai de doua ori, mai demult, dar nu-mi amintesc prea multe).



    RăspundețiȘtergere
  5. L-as lua pe Boris la mine daca nu as avea deja pisica.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) si e si foarte dragastos si atat de moale...nu seamana deloc nici cu matzoiul meu care a stat o singura data la mine in brate si ma gandeam ca o sa mi se intample ceva:)), ca simte matza de e asa dragastoasa...

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe Boris il ador , buchetelul e mirific .....nu stiu sa crosetez , dar atisoara portocalie e un deliciu ! Imi plac sandalutele tale ,desi nu port , imi place modelul ! Cu pepenii am cam dat gres , ii numar pe degete pe cei care s-au nimerit dulci ....sa ai o duminica linistita !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sandalele sunt cele mai faine pe care le-am avut vreodata, desi mai am alte perechi numai pe ele le-am purtat toata vara, am vrut sa-mi iau la reduceri inca o pereche dar nu aveau nr. Eu pepenele nu-l aleg niciodata, rog vanzatorul si in genere cumpar cam de la aceeasi persoana ca sa ma cunoasca :)) si sa-mi dea bun. Daca aleg eu dintr-o remorca intreaga as cumpara singurul crud :)). Duminica cu bucurie!

      Ștergere
  8. cred ca e superb la Cetatuia,nu am fost pana acum, si imi plac atele tale, le comanzi de undeva ca le vad in cutie...
    Culorile mele preferate sunt verde,, roz, maron si mov- lila.
    si mie imi plac cornurile cu unt,dar nu am voie, tot imi mai cumpar insa foarte rar. Pepene avem si noi azi la desert.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cine are voie? Dar unul pe saptamana nu e un exces asa de mare:). Unele le-am comandat, iar cele mov le-am luat direct dintr-o mercerie in aceeasi zi ca nu mai aveam un verde care se terminase. Si noi zilnic, si ca desert si ca masa principala:D, dar e primul pozat:)

      Ștergere
  9. Ce frumoase fotografii! Toate imi plac. As vrea si eu un Boris d'asta. :D E dulcel si daca zici ca mai este si dragastos pot zice ca il ador. Nu prea imi plac pisicile cu prea multa personalitate, care sunt reci.
    Ce corn buuuun! Ce bine ca aici nu prea am tentatii dintr-acestea!
    Toate sunt grozave!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sa stii ca e un mare avantaj ca nu sunt:). Si mie imi place ca e iubaret, credeam ca imi place doar Shuba dar vad ca e bine si iubaret, chiar mai bine.

      Ștergere
  10. Cafeaua de week-end in pijamale! Este cea mai relaxanta fotografie! Cafeaua este momentul meu preferat din zi si cred ca inteleg in totalitate fotografia ta :). Cat despre atele colorate, o delectare! iar Boris...e demential! Mult spor in toate, odihna si dupa-amiezi relaxante, draga mea! Astept sa imi spui intr-o zi ca vii la Bucuresti si as vrea tare mult sa ne vedem. Sau poate cine stie...vreodata, voi ajunge eu la Iasi :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte reusite pozele. Harbuzul eatatde proaspat si apetisant ca iti vine sa intinzi mana dupa el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar a fost bun:*Aseara am cumparat altul:))

      Ștergere
  12. Ce frumos este aici! Este superb buchetul! Mi-a ramas privirea la el cateva minute. Boris e asa dragalas. aaa...si coperta verde imi place.
    O saptamana cu spor in toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:* O saptamana plina de bucurie!

      Ștergere
  13. Am recuperat, că n-am răsfoit de câtăva vreme blog-uri...Ce fain e Boris! :) Tot am vrut să te-ntreb...cum de te-ai gândit să-ţi mai iei o pisică? Mitzura mea n-ar accepta Doamne-fereşte concurenţă în preajmă...şi nici ceilalţi din casă :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e al meu, e al unei prietene care sta alaturi si care e foarte mult plecata si decat sa stea Boris singurm mai bine ne jucam noi cu el. Nici lu Shuba nu-i place, daca ma aude ca il alint pe Boris hop apare si ma trage cu labuta. Mie imi place pentru ca are o personalitate tare iubareata plus ca are cateva sute de grame nu de kg asa ca Shuba:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...