Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 8 august 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): vineri 08.08.2014 sunt atat de obosita incat in loc sa copii formatul intr-o postare noua am suprascris peste jurnalul de saptamana trecuta...
Afara: e foarte cald, la un moment dat simteam ca ma topesc. Cand e asa irespirabil imi vin involuntar in minte versuri din Moartea caprioarei ( seceta a ucis orice boare de vant, soarele s-a topit si a curs pe pamant...). Ma gandeam ca ii ese imposibil cuiva adolescent fiind sa inteleaga poezia, si seceta in general, pentru ca daca ploua e urat afara, nu e vreme "frumoasa", nu e de balaceala, iesit cu prietenii si oricata seceta ar fi suermarketurile sunt pline. Ce departe suntem de omul care are nevoie de apa, care intelege suferinta plantelor si animalelor, de omul pamantului...Nu zic ca nu poate intelege cu intelectul, dar nu poate intelege profund... Imi spunea o colega ca a intrebat-o fetita ei adolescenta ce inseamna brazda de sub plug:). Stiu ca este o informatie fara nici o valoare practica si ca domnisoara stie infinit mai multe lucruri decat mine din multe domenii, dar mirosul brazdei de sub plug este ceva magic.
Ma gandesc: sa ma odihnesc pentru ca am fost un robot si sunt efectiv epuizata, abia ma tarai.
Din locurile de unde invatam: de la oameni care uita sa fie frumosi, sa se opreasca putin, sa faca liniste si sa zambeasca.
Sunt recunoscătoare pentru: Ilincuta mea mica si pufoasa care m-a invatat iubirea fara margini si neconditionata
Din bucătărie: as face o supa de rosii cu busuioc (dar n-am busuioc), maine fac ardei umpluti cu orez si ciuperci, azi niste carne intr-o tigaie cu legume fierbe/prajeste, am facut icre si am cumparat urda, pepene galben. Shuba (motanul) intra in trepidatii cand simte miros de pepene galben. Miauna, trage de mine (efectiv cu laba) ca sa-i dau si lui desi el nu mananca absolut nimic in afara de crantanele. Acum cand mancam pepene galben ii punem o felie si in castronelul lui:D.
Citesc: Julie si Julia - n-am citit nici un rand saptamana asta
Ceea ce astept (sper): sa se aseze toate, sa pun plan bun (pai cum altfel?)
Ce mai mesteresc: mi-am cumparat o ata apropiata ca nuanta cu cea care mi s-a terminat pentru patratelele bunicii incepute in vacanta, maine m-as apuca de ele...
Ascult: Ilinca canta "un motan cat un pisoi"
În casa:e curat si bine
Azi: si ieri au fost niste zile demente, demente.
Unul dintre lucrurile mele preferate: culorile, blocurile de desen (mi-am cumparat acrilice si un bloc de desen special pentru acrilice), revistele de lucru de mana (croset sau broderie) - am primit ca si suvenir din vacanta unei prietene 4 (sunt in extaz:)). Prietenii au inceput sa-mi aduca asta din vacatele lor - costa tot cam cat un suvenir, dar ce bucurie imi produc:)
Saptamana care a trecut: a fost una atat de aglomeranta si stresanta incat la un moment dat ma intrebam de ce fac asta
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: as vrea sa ma odihnesc
cer si Cetatuia 6 aug

9 comentarii:

  1. iti doresc sa te odihneti bine in weekend! 4 reviste de lucru de mana?????????????? cum le spune, vreau si eu :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sabrina Patchwork, Il etait un fil, 2 Passion fil - point de croix. Sunt foarte faine, am sa le pozez...

      Ștergere
  2. Asa este, mirosul brazdei de sub plug e ceva ce magic si de ne-explicat, ceva ce simti cu sufletul si nu mai uiti niciodata.
    Eu am un ghiveci cu busuioc, singura planta aromatica care rezista la mine in bucatarie, in rest le-am pierdut pe toate. E nepretuit la supa de rosii, la sosul pentru paste sau la pizza, nu stiu ce m-as face fara el.
    Week-end frumos sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am incercat cu rozmarin dar a murit subit, de asta nici n am participat la darul tau de blog, foarte putine plante rezista la mine...

      Ștergere
  3. Odihna placuta!
    Eu incerc cam o data la cativa ani sa am flori. Pana acum de fiecare data a fost un esec, dar incercarea moarte nu are si anul acesta o iau de la capat. Ce-o fi... o fi.
    Mama a avut o persana alba, superba (ce rau imi pare ca nu il suporta deloc pe sotul meu, iar lui nu ii placea deloc mutra ei!) care manca pepene rosu cu o placere deosebita.
    Pupici Ilincai! Pupici si tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*, macar nu se placeau reciproc :)). Vad ca Shuba are o personalitate mai pasnica, nu prea are antipatii, din pacate nici simpatii. Florile tale sunt foarte frumoase;). Am avut busuioc pus in gradina, am sa incerc la anul in jardiniera. In afara de petunii si portolac (purtolac) - nu stiu care-i denumirea lui exacta nimic nu resita, cu exceptia a doua plante urate pe care le-am cumparat ca mi-a placut ghiveciul si sunt inflorite din iunie incontinuu:*

      Ștergere
  4. Anca draga, poate o spovedanie buna te-ar odihni. Eu asa simt ca ma regasesc de multe ori. Imbratisari si odihna sa vina din cerul frumos al Cetatuii peste tine, fata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* sa dea Domnul, ar trebui. O vad din pat:), noaptea e luminata. La job a fost o perioada de cosmar, m-am mai linistit intre timp cu rugaciune, dar sunt momente in care devin fiara intre fiare si ma doare ca ma transforma...

      Ștergere
  5. Caldura e de vina pentru starea ta si a celorlalti. Cred ca isterizeaza pe oricine.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...