Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 30 august 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): sambata 30.08.2014
Afara: e racoare, o lumina de toamna. Iupiii!,llllllllllllllllll           
Ma gandesc: ca pot lancezi in pat. De patru zile am febra, e minunat sa nu trebuiasca sa ies din casa. O banala gripa te poate scoate pe tusa.
Din locurile de unde invatam: din felul in care ni se dau planurile peste cap. Avem doar senzatia ca putem controla totul, ce bine ca nu e asa.
Sunt recunoscătoare pentru: fiecare dimineata
Din bucătărie:harbuz si struguri si in rest nimic. Mai tarziu lapte cu cacao.
Citesc: absolut nimic
Ceea ce astept (sper): sa pot sa-mi iau cateva zile libere
Ce mai mesteresc: ar trebui sa unesc patratelele pentru pernuta, dar nu ma simt in stare
Ascult: Ilinca se tunde. Astept lacrimile:)) (n-am fost prea convingatoare sa renunte, un copil trebuie sa faca si asta:))
În casa: e bineeee
Azi: vreau sa stau in pat si sa crosetez
Unul dintre lucrurile mele preferate: creioanele si pixurile colorate si frumoase (cu bulinute, flori, tandafiri)
Saptamana care a trecut: mi-a fost rau n-am facut mare lucru
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: as vrea sa ma odihnesc 
google

17 comentarii:

  1. Odihna, liniste si tihna iti doresc! Pupici curajoasei frizerite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ei s-a apucat de plans: sunt urataaaa, vreau la sa fiu la fel! am tuns-o cu un breton de jumatate de cm:) e si mai simpatica acum:), e tare incantata. Multumesc mult draga Claudia:*

      Ștergere
  2. Sanatate multa, Anca!!!
    Frizerita Ilinca mi-a amintit de o patanie din copilaria mea: aveam doi ani si doua bretoane... unul pe care mi-l ciopartisem singura si unul rezultat din incercarea bunicii mele de a repara ceva pana se intorcea mama acasa. Bineinteles ca mama a zambit cand a vazut isprava! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si ea are la fel acum, unul de la radacina firului de par, si unul adus din varful capului de vreo jumatate de cm:). Presupun ca nu se va mai tunde prea curand. Acum cativa ani am facut niste cursuri de coafura destul de scumpe, vad ca a meritat investitia:))

      Ștergere
  3. Una din nepoatele mele l-a tuns pe fratele ei ( nu va mai spun cum, de groaza ). Cand a venit mama-sa i-a spus " mama, era cam uratel, acum este mai frumos ca fat frumos ". S-o mai certi?
    Sanatate maxima, bantuie o virozaaaa, fiica mea tuseste de se zgudiue casa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sanatate multa la pui, ma doare radacina firului de par de pe cap:d daca poti sa-ti inchipui asa ca sper din sufet ca fetita sa aiba o forma mai usoara sis a se faca bine:* Pai daca asa il vede ea pe fat frumos:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te doare radacina, din cauza oboselii si a stresului. Ceva te supara. Si mie mi se intampla. Aproape ca nu are legatura cu lipsa sau nu, a vitaminelor din corp.

      Ștergere
    2. :* Multumesc, ma gandeam ca am devenit eu prea sensibila, un fel de printesa cu bobul de mazare :)

      Ștergere
  5. Multa sanatate si ai grija de tine; vremea e inselatoare, cand cald, cand frig.
    Mi-ai placut cu "n-am fost prea convingatoare sa renunte, un copil trebuie sa faca si asta" :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu? Decat sa faca nus'ce trasnai mai bine face unele "controlate" si vede si consecintele actiunilor care o afecteaza direct :)

      Ștergere
  6. Oh, da, cu tunsul si la noi e inca o problema. Aşa" mari", cum suntem. Toate fetiţele vor părul lung, cât de lung...poate şi mai şi decât Rapunzel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum e aproape scurt:)), mie imi plac fetitele tunse scurt, mi se par si mai dulci si dragalase, dar la ele vad ca este un fel de top intr-adevar - cu cat ai parul mai lung cu atat esti mai populara.

      Ștergere
    2. Si mie mi se pare ca parul mai scurt la fetite le contureaza mai dulce chipul lor mic. Sau poate ca si eu am avut mereu parul scurt/mediu si nu visez la par lung...:)

      Ștergere
  7. Multa sanatata draga mea! Sa te faci bine repejor!
    Si Andrei a trecut prin asta. Te admir enorm pentru detasare.
    Verisorii mei s-au tuns. Matusa cand a venit de la serviciu a vazut parul pe jos, pe un lighean cu apa, peste tot... si i-a gasit pe amandoi stand cuminti pe marginea patului cu niste caciuli imense pe cap. Cand a inceput sa ii certe ei au intrebat de unde stie ca s-au tuns, iar ea le-a spus ca Doamne-Doamne i-a soptit. Amandoi s-au intors furiosi spre icoana si au zis " Chior! Chior! Da' vezi!" Matusa si-a aruncat si ea ochii intr-acolo si a constatat ca ei scosesera ochii Sfantului. Atunci imi imaginez ca a fost furioasa, dar acum povesteste cu mult amuzament toata patania.
    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Asta chiar m-ar supara:)), probabil ii ameninta cu "va vede Doamne Doamne" si atunci ei au rezolvat treaba :)

      Ștergere
  8. Sanatate multa, Anca! Ai grija de tine. Sper ca ai reusit sa aranjezi cu zilele libere ca sa-ti revii.
    Esti o mamica nemaipomenit de inteleapta. Intr-adevar, o fetita trebuie s-o faca si pe asta. Si eu am facut-o la vremea mea. Si stii ceva? Inca o mai fac uneori ;) Cred ca ajung la coafor maxim o data pe an, in rest ma tund singura-singurica, desi n-am facut niciun curs pentru asta. Dar probabil ca mi-a folosit experienta din copilarie cand imi taiam singura bretonul precum Ilincuta :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* si eu ma tund singura, eu ma duc de 2 ori pe an, primavara si toamna:)) - pe la 8 martie pentru ca fac asta toate doamnele, nu? si toamna de obicei ma tund mai scurt. Si mie tot experienta din copilarie imi foloseste cel mai mult, poate n-are liniile perfecte, dar cu siguranta tunsorile mele ma aranjeaza cel mai bine:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...