Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 22 august 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele 
Pentru astazi (data/ora): vineri 22.08.2014 , 22:22
Afara: e racoare, e asa un aer si o lumina de toamna, ador toamna
Ma gandesc: la multe, la nimic
Din locurile de unde invatam: de la micile minuni care se infaptuiesc zilnic sub ochii nostri
Sunt recunoscătoare pentru: ca sunt vie si sanatoasa si ma pot bucura de aerul rece al toamnei
Din bucătărie: tagliatele cu somon, harbuz
Citesc: absolut nimic. In fiecare zi aceeasi rugaciune.
Ceea ce astept (sper): sa gasesc o cale de mijloc, un echilibru, linistea in mijlocul unui stadion plin, seninatatea in incrancenare
Ce mai mesteresc: fac patratele :). Ma duc la parintii mei care sunt in vacanta sa le hranesc matza si stau cu ea cat mananca sa nu vina cainele din vecini si sa-i haleasca mancarea si atunci crosetez
Ascult: zgomotele strazii. Am auzit la stiri ca o notara s-a sinucis de prea mult zgomot. «E mult zgomot în fiinţa noastră, ne lamentăm, cerem vrute şi ne-vrute, semenilor, lui Dumnezeu. Este pricina pentru care nu-l putem auzi pe Domnul.» Daniel Turcea
În casa: e vraiste dar nu gasesc energia sa strang, e bine si asa
Azi: am fost la job, am cumparat gogosi din supermarket (asta da exces alimentar), am stat pe sezlong la soare in curte la ai mei parinti si am crosetat
Unul dintre lucrurile mele preferate: diminetile racoroase de toamna
Saptamana care a trecut: a fost una trista. Bunica mea a murit. 
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: ...
O melodie pentru bunica Nina

O imagine pentru astazi:
google

24 de comentarii:

  1. Imi pare tare, tare rau ...
    Am ascultat melodia - se potriveste atat de bine cu imaginea asta dulce - si m-a facut sa plang.
    Dumnezeu s-o ierte si s-o odihneasca ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:*, ma simt si trista dar si linistita:) Dumnezeu sa o ierte. A fost o bunica ca nicio alta.

      Ștergere
  2. condoleante! Dumnezeu sa o ierte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau pentru bunica ta, Dumnezeu sa o odihneasca! Ai scris despre toamna, si eu o iubesc. Ai scris despre zgomot... M-a surprins si pe mine cazul tinerei care s-a sinucis la 34 de ani. Privind-o ai fii spus ca avea tot ce-si dorea. Se pare ca totusi ceea ce este cu adevarat este linistea si puterea de a gasi bucuria in ceea ce ai. Cuvintele pe care le-a lasat: "Desi nu este noiembrie, imi este foarte frig..." arata golul si tristetea din sufletul ei. Sa ne fereasca Dumnezeu de clipa ratacirii...Cu drag, Luminita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumenezeu sa o ierte si pe bunica mea si pe domnisoara aceea. Cred ca ceea ce ai si ceea ce esti trebuie sa fie macar tangente daca nu se intersecteaza. De multe ori fugim sa avem si uitam sa fim, cine stie ce era in sufletul ei? De altfel cred, ca lipsurile mai degraba te tin in viata, nu prea auzim de oameni saraci lipiti care sa se sinucida, ei lupta sa supravietuiasca...Sa ne pazeasca Dumnezeu de clipe de orbire.

      Ștergere
  4. S-o fi pierdut comentariul meu, pe undeva...Condoleante, oricum! Imi pare rau si pt. bunica si pt. starea ta de acum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna suflet drag ! Condoleante si Dumnezeu sa o aiba in paza Sa ! Bunicutele vor avea mereu UN LOC aparte in amintirile si sufletul nostru ! Daca ar fi sa descriu toamna intr-un cuvant , acela ar fi CREATIE ! Subscriu celor scrise de tine la " ceea ce astep (sper ) ", si imi place la nebunie citatul de la "ascult" ! Liniste si putere in suflet sa ai ! Te imbratisez cu drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul. Si mie imi place toamna, am senzatia ca e un inceput, poate si pentru ca suntem setate pentru inceperea scolii... Daniel Turcea este un poet de o mare finete. :*

      Ștergere
  6. Condoleante. Si multa pace, pace in suflet. Pace si racoare placuta de toamna, daca toamna e prefarata ta :). Bunica ta e acolo sus, si te uita cu dragoste spre noi toti, eu asa cred.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc draga mea:), sunt tare linistita, stiu ca e bine:)

      Ștergere
  7. Anca, draga mea, sa ii daruiasca Bunul Dumnezeu lumina intr-un locsor in Raiul mult dorit de toti! Si tie liniste, multa liniste sa iti daruiasca! Te imbratisez tare de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul, sa o ierte Bunul Dumnezeu. A fost o bunica minunata, un om fain, a trait frumos. A trait pentru ceilalti, apoi, la 40 de ani s-a reapucat de scoala si s-a angajat, dupa ce mama mea a plecat la liceu. A avut grija de noi si de mama mea pana acum cativa ani, grija din toate punctele de vedere - nu mai tarziu de acum 2 ani i-a facut cadou fratelui meu de Craciun o masina, bani stransi din pensiile lor, iar mie, mie mi-au sustinut toate visele chiar si cu pretul ultimilor banuti sau... Nu sunt trista, sunt asa nu stiu cum sa spun, linistita :)

      Ștergere
  8. Dumnezeu sa o odihneasca in pace! Imi pare rau pt ea si mai ales pt tine! Condoleante!
    Imi plac versurile lui Turcea. te imbratisez strans!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa o ierte Domnul. A trait frumos, a murit frumos (se poate - cand ai 80 si de ani si te uiti senina in urma), fara nici o suferinta, sa adormi asa in soapta, asa sper sa se intample si cu noi.

      Ștergere
  9. Condoleante! Sa o odihneasca Dumnezeu! Am simtit ca esti trista din primele randuri. E greu sa pierzi pe cineva. Desi pare absurd la prima vedere... si moartea face parte din viata. Te pup si te imbratisez strans, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc draga mea, sunt trista dar linistita. Eu am crescut la bunici, si pana la facultate in cele 3 luni de vacanta de vara nu veneam nicio zi acasa, am fost foarte legata de bunica mea, dar a murit frumos asa cum a trait:*

      Ștergere
  10. Imi pare rau pentru pierderea ta si sunt sigura ca este,chiar si asa , langa voi
    Calde imbratisari...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, cred, a fost minunata asa cum sunt toate bunicile :)

      Ștergere
  11. Condoleante! Dumnezeu sa o odihneasca cu dreptii!
    Melodia imi place mult, mult! Te imbratisez tare!

    RăspundețiȘtergere
  12. S-a dus in raiul bunicilor, acolo este mereu frumos,mai frumos decat in orice rai......Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...