Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 31 iulie 2014

O vacanta si o surpriza

vederea din balcon
 Am revenit din vacanta la mare:). Ilinca a fost in extaz, in prima seara nici nu reusea sa adoarma asa era de entuziasmata.
- Ilinca de ce crezi ca mai ai nevoie la plaja?
-Numai de tine
Seara ne ducem sa luam ceva din masina.
-Mami vezi ca vine o masina si ne calca.
-Nu ne calca, e politia, politia are grija de noi.
-Mami nu politia are grija de noi, Doamne-Doamne.
Doamna de la hotel ii spune Ilincai ca uite avem si loc de joaca, si piscina de copii, la care Ilinca: aveti si mare:D
oja de vacanta
dimineata devreme

seara la o terasa si primul trandafir primit de Ilinca - de la un chelner:)
somn de pranz si croset

inghetata de vanzare

relaxare - momentul meu preferat din zi cand soarele se lasa
o surpriza minunata
Am ajuns aseara pe la 22 la Shuba care saracul nu mai putea de dorul nostru. Bate cineva la usa, deschid - era baietelul vecinilor care-mi intinde o sacosa pe care mi-a last-o o doamna. Ce doamna? O doamna cu parul scurt. Inauntru niste jucarii si o scrisoare. Draga de Loredana a trecut pe la mine intr-o vizita incognito, dar nu ne-a gasit acasa si a lasat ceva pentru mine si pentru Ilinca la vecini. Sa va spun ca stiu pe de rost cuvintele pe care mi le-a scris pe o bucatica de hartie? Ca am plans, ca mi se pare atat de frumos ca a venit pana la mine la usa, ca a trecut prin Iasi si mi-a cautat adresa? Sunt necajita ca nu ne-am intalnit, dar sigur ne vom intalni intr-o zi:). Loredana iti multumesc, acum tocmai ti-am citit jurnalul si iar m-am apucat de plans de frumos si bucurie. De multi ani n-am mai primit asa o surpriza minunata:*
E ceva ciudat cu bloguiala asta, iti faci prieteni adevarati, intr-o lume ireala, prieteni pe care-i simti aproape. Cand am trecut prin Galati m-am gandit la Iuliana si la indicatorul de Braila la Ghinduta si in Tulcea la Catrinel, la Navodari la Aurelia...

27 de comentarii:

  1. Ma bucur pentru vacanta voastra minunata si pentru pozele dezvaluite! O vara frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si la Suceava de Claudia.:)) minunata surpriza Loredanei, care e un suflet tare frumos de altfel. Pozele de la mare sunt superbe. Imi imaginez ce bucurie e in inima ta ca ai luat-o pe Ilinca sa o cresti langa inima ta si sa aiba atatea motive de a zambi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea pai n-am trecut prin Suceava, cand am sa trec...Suceava chiar e echivalenta cu tine:), nu mai stiu pe nimeni acolo:) E minunat gestul Loredanei, poate sunt eu sensibila dar mi s-a parut asa de frumos faptul ca a venit pana la usa:). Zambeste mult, e un copil vesel:), iar eu traiesc asa o iubire ce-mi curge prin vene si prin suflet:)(tu stii asta de mai multa vreme ca mine;)

      Ștergere
    2. Ei, Anca, stiu ca nu ai trecut, ziceam asa doar. Vederea din balcon e coplesitoare. In ce statiune ati fost?

      Ștergere
    3. In Olimp dar nu recomand, sunt foarte multe pietre in apa, bolovani, am talpile vinete si pline de taieturi:d

      Ștergere
  3. Ma bucur mult pentru voi: pentru vacanta frumoasa, pentru bucuria si dragostea pe care vi le daruiti reciproc si, nu in ultimul rand, pentru surpriza draguta si neasteptata. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea abia astept sa impartasim din vacantele cu puiutii nostri:). Sa vezi mirarea cand vad marea pentru prima oara si bucuria!

      Ștergere
  4. Mă bucur să aflu că ați fost în vacanță! Ilinca e un copil atât de vesel și de frumos, iar din fotografiile postate de tine văd calm și iubire. Te felicit (și) pentru asta! Gestul Loredanei este unul minunat, la fel cum e și sufletul ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asa este, minunat gestul Loredanei:). Iti multumesc, sunt recunoscatoare zilnic pentru Ilinca:*

      Ștergere
  5. O familie tare frumoasa sunteti voi iar Ilinca un copil iubit si norocos. Cred ca a fost o mare bucurie vacanta la mare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, a fost inebunita:). Multumesc draga mea:*

      Ștergere
  6. bine ati revenit! superbe foto!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoaselor! Dar cand ati trecut pe langa Braila? Zau, cand?

    RăspundețiȘtergere
  8. pai ieri, pe la 17 km de Braila cred, de la Tulcea spre Macin, indicatoarele spuneau ca drumul este spre Braila si am luat bacul de-am trecut la Galati:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exact 17 km pe variantă mai aveaţi până la mine.Uff!

      Ștergere
  9. Daca nu va suparati, cu cat dati inghetata? Pentru zambetul Ilincutei, as cumpara-o pe toata! :)
    Desi am atatea amintiri de la Iasi, sa stii ca acum, cand l-am vizitat, mi-am dat seama ca nu mai inseamna pentru mine nimic din ce am trait acolo, ci inseamna Anca si Ilinca. M-am uitat peste tot dupa voi si mi-a parut tare rau ca nu am avut un numar de telefon sa te sun. Si acum am asa un sentiment straniu, stiind ca ati fost atat de aproape de mine, eu lucrez si locuiesc la 5 minute de trecerea bac... Va pup, frumoaselor! Si pe Loredana care e un suflet atat de frumos! Week-end minunat sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai data viitoare e musai sa ne intalnim, macar pret de cateva minute, venim cu inghetata la pachet:*

      Ștergere
  10. Momente tihnite, cu amintiri minunate! Foarte frumoasă surpriza Loredanei, este un om extraordinar! Îmi place mult, mult bucuria din privirea Ilincuţei, e aşa dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:*, e bucuria copiilor cand merg la mare, in seara asta cand mancam mi-a zis ca ar vrea sa stam numai la mare:))

      Ștergere
  11. Minunate poze, minunate sunteti!
    Ce mult ma bucur ca ti-a fugit si la mine gandul! Sper ca veti alege si o vacanta in Delta candva...
    Surprizele de genul acesta sunt grozave! De aceea eu cred ca nu tot ce inseamna tehnica si interenet ii rau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu e rau chiar deloc:), de ex daca esti in mijlocul unui oras si nu gasesti cazare, intri pe net i afli nr de tel de la toate hotelurile, afli ce farmacii sunt non-stop, mijloace de transport... Sigur venim in delta. Mie Tulcea imi place in mod deosebit, de asta si aleg drumul cel pustiu Galati-Tulcea:) de fiecare data:)

      Ștergere
  12. Foarte frumoase poze dar si povesti. Si mi-au placut si comenturile... :))
    Acest gen de vizite sunt surprize placute! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, multumesc Corina. A fost o surpriza minunata!

      Ștergere
  13. Am o prietena care sta pe aceeasi (foarte lunga) strada cu tine. Dar am zis ca nu se poate sa merg la ea si sa nu incerc sa dau si de voi, chiar si pt un singur moment. Stiu cum e cu viyitele astea surpriza, unele le nimeresti, alteori nu. Si noi am fost sunati de oameni care erau la usa noastra cand noi eram la alte usi, aflate la cateva sute de km distanta. Dar stii cum e, mai greu de e prima data :)
    Paria a fost si preferata alor mele. Imi pare rau ca nu am apucat sa luam si cate un set de baterii chitarilor, dar daca le preferi silentioase se poate sa nu le pui deloc.
    A! am constatat ca ai fost harnca la mare, ca ai plecat cu ghemuletele dupa tine! bravo tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A luat bateriile de la telecomanda:d, hehe:)) acum ma intreaba: mama te doare capul? La inceput nu ma prindeam si ziceam nu. Asa ca incepea spectacolul (cred ca i-am zis du-te si canta in camera ta ca ma doare capul). Iti muuultumesc tare mult, a fost o surpriza super:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...