Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 11 iulie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Pentru astazi (data/ora): sambata 11 iulie 2014,ora 23.  
Afara: este  racoare si bine, astazi parea mai mult a fi luna octombrie dupa lumina, dar eram in tricou si senzatia termica era perfecta
Ma gandesc: la ce urmeaza sa fac maine si saptamana viitoare
Din locurile de unde invatam: de la unii oameni de langa noi, care trec neobservati, oameni de o finete si o delicatete infinita. Am cunoscut-o ieri pe doamna doctor de familie a mamei mele. Sunt in stare de soc de atunci, e un fel de dr. Queen, traieste asa cum traiau doctorii pe vremuri pentru pacienti, parca e desprinsa din Dostoievski. Cred ca traieste la limita subzistentei, cumpara aparate foarte scumpe pentru binele pacientilor, a mers pana la tara sa-i scoata bunicii mele firele de la operatie fara sa accepte niciun banut, desi si-a pierdut 2 ore din viata (dupa program), e o idealista, face actiuni cu copiii din parohie de incondeiere oua si alte activitati asemenea, e asa de o delicatete si-o modestie, cred ca asta inseamna smerit.
Sunt recunoscătoare pentru: culorile pe care le pot vedea
Din bucătărie: compot de zarzare, harbuz
Citesc: Arta esentei (n-am mai deschis-o de sambata trecuta), Unde fugim de acasa (o carte despre care voi povesti)
Ceea ce astept (sper): sa mai rezolv din treburile amanate
Ce mai mesteresc: crosetez in nestire picioruse simple - as vrea sa fie o perdeluta la geamul de la bucatarie, dar cum nu stiu sa citesc o diagrama, fac picioruse si iar picioruse, poate am sa ii adaug si niste flori, si, ceva facut de o prietena m-a facut sa-mi sterg masina de cusut de praf, maine cred ca asta am sa fac (am sa cos la masina).
Ascult: linistea, ploaia
În casa: miroase frumos si proaspat de la ploaie.
Azi: am plecat de la serviciu la 2 si pana la 6 (cand am luat copilul de la gradinita) am fost la cafele si o raita prin magazine cu o prietena. Singurul avantaj al gradinitei particulare, pe care-l vad dupa doua saptamani este programul - nu mai trebuie sa ma grabesc la job si astazi mi-a oferit un moment de respiro de care m-am bucurat din plin. M-am rasfatat cu niste produse minunate de la Occitane, unele cu 70% reducere - sa va spun ca de la ora 19 pana acum m-am cremuit de 3 ori cu crema de corp?:))
Unul dintre lucrurile mele preferate: lucrurile colorate (in ultima vreme ma inconjor de culoare)
Saptamana care a trecut: am rezolvat o treaba care ma stresa foarte tare, trebuie sa mai rezolv cateva si ma voi putea relaxa sper in ultima saptamana din luna intr-un concediu
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: as vrea sa cos la masina de cusut
 Un citat: “Dare to live the life you have dreamed for yourself. Go forward and make your dreams come true.” Ralph Waldo
Aici este o imagine pe care vreau să o împărtășesc:


google

2 comentarii:

  1. Patul acela e facut pe paleti.
    Ai primit cartea deja?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaaaaaaaaa, de luni cred. A doua zi lucratoare:). Imi place imi place imi place, si textul si desenele, pana si calitatea hartiei:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...