Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 4 iulie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Pentru astazi (data/ora): sambata 4 iulie 2014,ora 22:45. Suntem in iulie!!! Socant pentru ca am senzatia ca au trecut cateva zile din anul acesta...Urmeaza o perioada foarte grea la serviciu...
Afara: a plouat tare asta noapte si dimineata, dar in seara asta, venind de la ziua unui prieten ne-am plimbat cu masina prin oras asa fara tinta si cerul si aerul si strazile si prospetimea erau asa...ca dintr-o bucla in timp, de cand eram studenta.
Ma gandesc: ca sunt foarte obosita si ma stresez foarte tare, desi imi tot spun sa tratez altfel lucrurile. Maine as vrea sa lenevesc, sa-mi incarc bateriile.
Din locurile de unde invatam: din neatentia si siguranta cu care tratam lucruri banale care degenereaza
Sunt recunoscătoare pentru: frumusete (de care ma bucur zilnic) - in seara asta era o lumina minunata, strazile parca staluceau si aerul era curat si proaspat
Din bucătărie: tarta cu praz, dovlecei si feta, un harbuz ciopartit, borsulet de vita
Citesc: Arta simplitatii
Ceea ce astept (sper): sa se rezolve toate si eu sa fiu mai vie
Ce mai mesteresc: am terminat caciulita, m-as apuca de cusut ceva...daca tot am cumparat materialul pentru ie, sa fac o perdeluta la bucatarie
Ascult: Ilinca-si face planuri cum ca mergem la plaja (se joaca cu formele de nisip) - are dintotdeauna un fel de a spune: Gataaaaa! (care-mi place tare)
În casa: ar mai putea fi retusate unele lucruri...de exemplu spalat pe jos, curatat baia...
Azi: desi dimineata m-am enervat pe mine pentru ca am fost neglijenta, dupa-amiaza a fost una chiar faina: am fost si am mancat tort incognito la ziua unui prieten la care Ilinca a insistat sa-i cumparam o husa de telefon roz pe care scria cu floricele LOVE si la intoarcere ne-am plimbat prin oras fara tinta si era asa o atmosfera de vacanta...
Unul dintre lucrurile mele preferate: bijuteriile foarte, foarte fine (inelele cat o sarma, cerceii cat o gamalie de ac, laturile cat firul de ata) si aurul roz
Saptamana care a trecut: a fost destul de stresanta: copilul a schimbat gradinita care nu-i prea place, mie nici atat (sper ca pana la sfarsitul verii sa-mi schimb parerea), eu am avut mult de lucru, am facut treaburile altora si am ramas in urma cu ale mele...
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa crosetez, sa citesc, sa mergem la ziua prietenului la care-am mancat tort azi si la niste prieteni sa vedem meciul (e doar un pretext sa ne adunam); poate/sper la plaja (copilul e pregatit cu aripioare, colac, prosoape, galetusa, lopatele - ea nu s-a jucat niciodata in nisip cu formele, nu a cernut nisip, ma pune sa-i explic in fiecare zi si as vrea sa vada si sa simta nisipul in loc sa primeasca explicatii sterile)
Aici este o imagine pe care vreau să o împărtășesc: Asa mi-ar placea sa ma trezesc maine dimineata si sa-mi beau cafeaua 
google

6 comentarii:

  1. Anca, iti doresc sa treaca repede perioada asta si sa vina linistea in casa si inima ta! Cum e cartea? si eu ma gandesc sa o iau...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CLaudia multumesc, sa dea Domnul. Sunt Ok - le am pe amandoua: Arta simplitatii si Arta esentei. Arta simplitatii mi-a placut si-mi place mult, a esentei asa si asa. Wee-kend de vis!

      Ștergere
  2. Nu-i asa ca vei poza caciulita? Sunt curioasa de cum a iesit. Mult spor la cusut ia!
    Sa vi se implineasca dorinta cu plaja si Ilinca sa simta cat mai repede nisipul sub talpite. Vai ce dor imi este de asta!!!
    Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai fain si perioada aceasta tensionata, aglomerata... sa treaca repede!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul, multumim:*. Am pus poza, nu e prea reusita, am sa ii fac si afara una (eu am facut caciulita in ideea ca o va purta la plaja, dimineata, seara). Urmatoarea o fac dupa modelul de la tine ca e mai frumos, asta a fost asa, de proba. Cand eram studenta purtam si eu caciulite dintr-acestea;)

      Ștergere
  3. tarta aceea cu praz,dovlecei si feta, e reteta pe blog? cred ca e un deliciu.
    Acum citesc despre cartile acestea,poate e cazul sa le achizionez.
    Sa vi se implineasca dorintele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa pun reteta, neaparat. Poate fi facuta cu orice umplutura, e foarte buna:). Sa dea Domnul la toata lumea sa li se indeplineasca dorintele bune:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...