Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 18 iulie 2014

Ilinca la cumparaturi

google 
O trimit pe Ilinca sa cumpere detergent (magazinul este la parteru blocului, fix cum iesi din scara).
Apare cu o acadea si o punguta de detergent.
eu: Da ti-ai luat si-o acadea?
Ilinca: da
eu: Da ti-am spus eu?
ea: Nu, m-am gandit eu:d
eu: Cum ai spus?
ea: Vreau o acadica si detergent::))
Dupa cate se vede acadeaua primeaza:))
I-am tinut o teorie dupa cu banii  care sunt limitati si ca sa nu mai cumpere fara sa-mi ceara voie, ca s-ar putea sa nu avem bani intr-o zi de acadele si ramanem fara mancare... asa ca, ea a concluzionat:
- De acum te intreb: mami pot sa-mi cumpar o acadea? Si tu spui: Desigur ca da.
A urmat prelegerea despre faptul ca pot spune si nu cateodata...

15 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Daca se limiteaza la acadele eu sunt multumita:)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Are o pasiune pentru acadele. Imi amintesc ca prima, prin octombrie i-am cumparat-o si a amuzat-o foarte tare,c redea ca am infipt eu o bomboana intr-un bat:D

      Ștergere
  3. M-ai amuzat...si poza...iti vine sa crezi ca de la etajul 7 coboram cu liftul cu doua gemene de cateva luni....una in brate si una in geanta...altfel imi era imposibil sa ajung la carut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga de ea! Cred ca sunt multe asemănări între Ilincuţele noastre: "acadică" cere şi Ilinca noastră (şi chiar aşa spune şi ea, tataie le-a deschis apetitul pentru acadale).
    Zilele trecute am găsit o poză care însoţea un articol pe Fb cu obezitatea la copii, pe care a vazut-o şi a pus întrebări. Şiiiii... am atenţionat-o: dacă mănâncă multe dulciuri, riscă să se îngraşe. "Cum adică să mă îngraş?!" Nu scap de o întrebare, că trebuie să răspund la alta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i cazul sa ne facem griji, slava Domnului. E foarte greu sa pui un copil la regim. Acum cand sunt mici e usor de controlat cam ce mananca (numai gatit, cate o acadea pe saptamana, o inghetata si in rest fructe, daca mai fac o prajitura)... Cand vor descoperi ca cipsurile nu te mai "ustura la limba" si Cola nu e doar pentru oameni mari, si KFC si McDonalds ul sunt locuri de intalnit cu prietenii...atunci va fi mai greu. :)) Ilincuta ta e mai evoluata, a mea crede (inca!) ca sa fii pufos este o calitate:)) .

      Ștergere
    2. Nici vorba de regim! Dar o atentionare, nu cred ca ii face rau. Daca ar fi dupa ea, ar manca destul de des. Asta dupa cum sunt batuta la cap :D

      Ștergere
    3. :)) la tine rugamintile se inmultesc :), si-si dau idei;)

      Ștergere
  5. Dulcea mica, dulce! Ai fetita mare!
    Pe Andrei inca nu l-am trimis sa faca cumparaturi caci magazinul este prea departe din punctul de vedere al sotului. Ma asteptam mai degraba de la mine sa fiu asa tematoare.
    Cand Andrei a vazut ca la gradinita colegii lui beau Cola eu am fost mai dura si i-am explicat ce face la inimioara, la stomacel, la ficatel aceasta bautura si i-am zis cat de tare se poate imbolnavi. Plus ca are o fetita cu dintisorii foarte, foarte stricati si bineinteles ca mititica ne-a servit drept exemplu de "asa nu" la capitolul Cola si dulciuri. Copiii de cele mai multe ori inteleg muuuuuuuult mai bine decat credem noi ceea ce le explicam, dar sunt smecheri si se fac ca nu pricep. :D
    Vei vedea ca nu va fi greu pentru ca depinde in foarte mare masura cum o vei obisnui... Asta totusi nu inseamna ca niciodata nu va gusta "prostii" de mancat, nu? Eu de fiecare data cand merg la Iasi ma duc sa mananc shaorma de la Sadic. Mmm! Parca si acum ii simt gustul... :D, dar nu as face acest lucru zilnic. Cateodata mai merge si o portie de "junk food" atata vreme cat nu devine un obicei zilnic.
    Sa fi pufosica e o calitate la fetite micute sa stii! Ea e pufosica, nu-i grasa. Si aici e o chestie cu doua taisuri ca daca le intra in cap la fetite ca nu trebuie sa fie grase vor avea tendinta sa nu mai manance. Pana si Andrei auzindu-ma pe mine plangandu-ma ca m-am ingrasat a refuzat sa manance de teama sa nu se ingrase.... o noua ocazie de explicatii... Parintii sunt condamnati pentru o eternitate sa explice :)))
    Iarta-ma ca m-am lungit atat, dar sunt... "nescrisa" ca sa nu zic nevorbita. :)))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sa stii ca m-am ferit sa fac vreo analogie intre mancare si ingrasare, nu m-am plans in fata ei de grasimile mele:)). Si noi mancam cateodata prostii si e bine sa fie asa, o data pe luna, de 2-3 ori pe an merge (de exemplu mie-mi plac crenvurstii - mancam de Craciun si Paste- dupa post imi fac o placere:))), sau imi plac mult niste gogosi ca niste bile de la Vel Pitar cred- tot de 2 ori pe an mananc, Kfc doar cand vine fratele meu... Ea este perfecta ca si greutate si nici nu prea stie multe dulciuri inca (faptul ca a stat inainte intr-un mediu controlat)... dar le descopera repede...La noi magazinul e la scara, e in perfecta siguranta :), eu tot incerc sa o invat mai independenta dar e foarte dificil pentru ca sunt limitate optiunile :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...