Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 13 iulie 2014

Carti pentru copii

Doua carti de copii mici si mari (mie imi plac mai mult decat Ilincai - cred ca sunt potrivite de la 6-10 ani) ne-au bucurat in ultimele 2 saptamani. "Domnisoara Poimaine si joaca de-a timpul" recomandata de desenele Flaviei parca a mai clarificat putin cum sta treaba cu batrana doamna Ieri si domnisoara Maine in capul copilului. Textul si desenele si calitatea foii sunt incantatoare. Sa va spun ca le-am desenat si noi? (si copilul si eu, asa de mult ne-au placut).
 

 A doua recomandare "Unde fugim de acasa?"vine de la Ghinduta si contine mici povestiri cu rima. Nu stiam ca Marin Sorescu(un autor pe care il ador) a scris o carte pentru copii; m-am gandit ca trebuie sa o citesc neaparat, daca ii va placea si copilului cu atat mai bine (nu ma asteptam sa fie asa de fireasca, simpla, clara, frumoasa, copilareasca). Cert este ca ma pune sa-i mai zic una, si inca una... Le-am citit de mai multe ori si presimt ca le vom tot citi. Textul superb, desenele si hartia te fac sa mangai foile cand le intorci.
Daca nu le-ati citit intrati intr-o librarie si le frunzariti, sunt atat de frumoase incat nu veti rezista sa nu le luati acasa cu voi si sa le cititi inaintea copiilor :)


17 comentarii:

  1. Pentru varsta Ilincai se potrivesc si cartile Luciei Muntean, cu poezioare, unele cu povesti, textul e educativ, moralizator, ilustratii foarte, foarte frumoase, Ilinca mea tare le iubeste (avem vreo 10 din serie, castigate de Flavia la un concurs de desene, pe cand avea aproape 5 ani ;) ).
    Povestile Domnisoarei Firicel si Calatorie prin curcubeu de Andreea Demirgian, ed. Aramis. Nu stiu daca le mai gasesti, ele sunt in top, acum, la noi.
    Mai sunt si cartile cu Apolodor ale lui Gellu Naum de la Humanitas.
    Eu sunt o mare admiratoare a dnei Victoria Patrascu - Ziua in care a fugit somnul, ed Nemi, e adorabila. "Stejarul pitic cel mai bun tatic" e pentru varsta ceva mai mare, 6-7 ani.
    M-am bagat in seama, fara sa-mi fi cerut. Iertare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartile Luciei Muntean cred ca le avem aproape pe toate in afara de Cantece pentru mama (sau ceva asemanator). Ziua in care fugit somnul o avem, am sa le caut pe celelalte recomandate:*

      Ștergere
  2. Tot de la ed. Arthur, Aventurile lui Peter Iepurasul, de Beatrix Potter. E minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut sa-l comand dar nu avea reducere pe nici o librrie, eu fac comenzi constante la carti, stau cu ochii pe el:)

      Ștergere
    2. Si eu am stat mult cu ochii pe ea, abia in aprilie am luat-o. Si cred ca n-a fost reducere la ea.

      Ștergere
  3. In Braila, nu exista carti de la Ed. Arthur in librarii. Am impresia ca exista un monopol pe aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carturestii nu au deschisa librarie? Ei aveau. Eu oricum imi iau de pe net de cele mai multe ori, pe ambele le-am gasit la jumatate de pret si cu transport gratuit:)

      Ștergere
    2. E orasul prea mic pt. Carturesti. Dar poate intr-o buna zi....

      Ștergere
    3. Aaaaa, pe la Carrefour mai gaseam, la reduceri insa 1-3 volume, nu cine stie ce.

      Ștergere
    4. Ce inseamna jumatate de pret? Ca prin scoala, noi le-am luat la 20 lei/ cartea.

      Ștergere
    5. 22 lei in loc de 45 prima si la 20 parca a doua...Aventurile iepurasului Peter as vrea tot cam asa sa o gasesc...si cea recomandata de Maria - E vremea de culcare micutule este absolut superba...asa ca atunci cand vad pe Peter la 20 lei o iau si pe asta...:D cam asta e rationamentul meu (cand sunt cu ochii pe una si se reduce, mai iau una, doua)...

      Ștergere
    6. ”E vremea de culcare, micuțule!” e prima carte pe care am cumpărat-o eu pentru puiul pe care ni-l dorim. Am fost fermecată de ilustrațiile ei! Aveam în mână un exemplar pe care urma să îl dăruiesc copilului unei prietene și am simțit că vreau una și pentru noi. Plus că, atunci, le găsisem la ofertă în Diverta.

      Ștergere
    7. Am cumparat-o si citit-o de mai multe ori intre timp:*

      Ștergere
  4. "Cum a fost, cum a decurs toata treaba ... / Altfel, inseamna c-am vazut atatea jivine degeaba"
    Ce haios :)))
    Stiu si eu doua carticele cu o grafica absolut minunata: "Tinutul fulgilor de nea" si "E vremea de culcare, micutule", ambele de la editura InfoDAR, pentru copii de varsta Ilincutei, de citit seara, la culcare - ambele sunt cu animalute si se termina cum puiutii de animale adorm, fericiti, in bratele mamelor lor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anca, sa mai scrii despre cartile pe care i le iei Ilincutei tale. Ea are 4 ani si ceva nu? Matei are acusica 4 asa ca se potrivesc cat de cat varstele lecturii.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu-s cu carti,dar cand am vazut asta la Ilinca m-am gandit! :)

    http://www.fiberfluxblog.com/2014/07/free-crochet-patternconfetti-newborn-hat.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FOeRXj+%28Fiber+Flux...Adventures+in+Stitching%29

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...