Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 20 iulie 2014

5 lucruri

Ilinca ascultand povesti cu castile cu buscunisca (bufnita)
husa de telefon, penarul, cana, bulinele, castile obiectele mici care ma fac sa zambesc
sacosa pe care-am facut-o ieri - tot cu buline si bufnite (pana la urma a mers masina)
Ilinca, Clara si mami desenand pe asfalt
branza halloumi la gratar cu lamaie si rucola, minunata
cafeaua cu o prietena pe terasa dimineata devreme inainte de job
Cred ca sunt 6 dar nu conteaza, sunt cateva de saptamana care a trecut, o saptamana in care a plouat in fiecare zi, dar tot am gasit ceva frumos de facut dupa job/gradinita.
Aceasta idee faina ii apartine Anei

19 comentarii:

  1. La multi ani, Ilincutei! Sf. Ilie sa o ocroteasca mereu!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce scumpa e Ilinca :XXX
    Imi plac canuta,husa, penarul- am si eu,dar al meu e cu mere rosii :) Sacosica e o bombonica scumpa!
    Haloumi am si eu dar nu stiam de lamaie si rucola, o sa fac si eu, cand pui lamaia dupa ce o iei de pe gratar?
    Imi place acolo pe terasa la voi, si copiii desenand pe asfalt!
    m-am indragostit de carafa cu floarea soarelui!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e foarte buna cu putina lamaie, o lingura de ulei de masline si una de otet balsamic si o lingurita de boia http://www.goodfood.ro/reteta/salata-de-primavara-cu-halloumi-128275.html. Prietena mea M a preparat-o dupa aceasta reteta :), ea e foarte atenta la fiecar detaliu. Si o maslina o mananca cu 3 randuri de farfurii :)

      Ștergere
  3. aha,bun asa! Complimente prietenei! Si multam de link!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani, Ilinca!
    Foarte frumoase fotografiile! O săptămână cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adorabilă Ilincuţa! Mulţi ani, cu întârziere! :)
    "Buscunisca"...parcă o aud cum spune, scumpica de ea! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce draguta e cu castile pe urechi :))
    Imi place sacosa sacosa de plaja, e vesela!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai nu tu mi-ai dat ideea cu bulinele? urmeaza si o fustita sper:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cafeaua e tare buna, cand e dimineata devreme si aerul proaspat!

    RăspundețiȘtergere
  9. E tare draguta Ilincuta ta!La Multi Ani cu sanatate, sa o pazeasca Sfantul Ilie si sa te bucuri de toate dragalaseniile ei!Deja incepe sa semene cu tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sa dea Domnul. Fizic ca fizic da la expresii verbale, ale fetei, posturi...:)) cateodata cand o vad pe ea imi dau seama cam cum sunt, unele lucruri trebuie corectate:))

      Ștergere
  10. Ce frrumusica e Ilinca!!!
    Parca duce pe Sofia, fetita care o ingrijesc eu. Sofi are 2 ani jumate si e tare inteleapta.
    Si mananca la dulciuri....mama, mama ce-i mai plac.

    RăspundețiȘtergere
  11. Vin si eu cam tarziu sa ii spun Ilincutei "la multi ani fericiti si impliniti!" Scuze draga mea, dar eu abia a doua zi mi-am dat seama ca a fost Sf. Ilie si abia acum am un pic de timp de stat pe net. Iti pupacesc obrajorii aceia dulci si sper sa ne cunoastem intr-o zi. :)
    Lucrurile tale din fiecare sambata imi plac nespus si ma bucur sa vad cate gusturi avem in comun.
    Ti-a iesit grozav geanta de plaja!
    Va pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multuemsc draga Catrinel, nu am sarbatorit:), dar fiind duminica am iesit la o prajitura. Si mie imi place geanta pentru ca are buline si bufnite:)) :*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...