Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 12 iulie 2014

5 lucruri

ingerasii din fata primariei
Boris foarte interesant de rochiile de mireasa

floarea soarelui

iedutul din curtea bunicilor

curtea vazuta de la ied in sus si casa (acum goala) a strabunicilor si gaini:))
Aceasta idee ii apartine Anei

17 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Si cateii mici tot asa stau:)), si mie mi se pare tare comica pozitia:)

      Ștergere
  2. Imi place curtea bunicilor, iedutul iar pe Boris abia acum l-am observat :)) ma tot intreb cum de nu l-am vazut!? :))
    Si floarea soarelui e superba. Fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place Corina, foarte mult, e acasa. Si floarea soarelui, in afara de bujori roz si irisi cred ca e pe locul 3 in topul preferintelor florale:)

      Ștergere
  3. ah,ce-mi place floarea soarelui,si imi place si curtea, atata curatenie si liniste!!! superb! Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e foarte frumos, dar din pacate bunicii mei care locuiesc in curtea alaturata sunt foarte batrani si nu mai pot avea grija...

      Ștergere
  4. De la plasma ultra moderna, la curtea bunicilor neschimbata, de fapt, asa cum stim noi ca arata curtea bunicilor copilariei nostre! :) Frumoase toate cele 5 lucruri ale tale! Floarea soarelui inveseleste orice camera in care se afla!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia am asa impresia ca e cel mai frumos loc de pe pamant de fiecare data cand merg...

      Ștergere
  5. Oh, cata verdeata e in curtea bunicilor, cata liniste! Toate au ritmul lor. Floarea soarelui am si eu in vaza, lumineaza imediat casa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e minunat, e asa racoare si bine. Floarea soarelui este superba:)

      Ștergere
  6. Poza cu Boris e tare haioasă! Ce drăguţ e!
    O săptămână liniştită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si mie mi se pare comic cum sta, cand cresc matzele nu mai stau asa, nici cateii. Multumesc, o saptamana plina de bucurie!

      Ștergere
  7. Ce frumoooos e-acasă la bunici!
    Boris e grozav, cum s-a gândit el să se aşeze...m-am amuzat, zici că-i de pluş, proptit acolo aşa, ca pentru decor! :)
    Îmi place tare joaca asta de sâmbăta, cu cele 5 lucruri, m-aş antrena şi eu. Şi poate aşa, motivată, îmi revine cheful de scris...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa fie musai de sambata ci de saptamana care a trecut... Mie mi s-a parut ca e mai fain sa semnalizez lucrurile frumoase dintr-o saptamana pentru a nu trece asa neobservata:). Te asteptam cu draaaaaag:*

      Ștergere
    2. Da, Mariana, chiar asa, hai si tu!:)

      Ștergere
  8. Deci Boris e noul partener a lui Shubi? Am pierdut un pic sirul noutatilor pisicesti :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu draga mea, nu e al nostru, e al unei prietene :) si mai vine pe la noi ca ii place mult Ilincai de el:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...