Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 5 iulie 2014

5 lucruri

universitatea din Iasi intr-o dimineata ploioasa cu frunzele unui tei

prima mea piesa de imbracaminte crosetata - caciulita Ilincai (culorile sunt foarte frumoase in realitate). Oare mai trebuie un rand?

briosele cu afine proaspete coapte de dimineata

copilul meu in drum spre piata
oja mea de vara asta si...momentele de tihna
Ana a avut aceasta idee faina de a puncta lucrurile care ne plac in sambata/saptamana care a trecut.

23 de comentarii:

  1. Arata demential briosele acelea! Cat despre caciulita, esti priceputa, nu gluma! Eu zic ca nu ii mai trebuie un rand, nu stiu ce zice proprietara, pare o domnisoare cu pareri bine definite :)
    Un week-end relaxant si vesel, ca oja ta de vara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa-i mai fac un rand cum zice Catrinel, ea e profesionista:). Sunt si foarte bune briosele (cele mai bune din cate am mancat)- diferenta o fac afinele proaspete, spre diferenta de alte fructe fac briosele cu cel putin 80% mai bune:)

      Ștergere
  2. Vaaaaiii! sa ii pap eu obrajorii aia de fetita bucalata! Are incaltari ca botoseii ce i-am facut eu ;)
    Eu zic ca la caciulita mai merge un rand si eventual inca unul cu picioruse scurte ca sa nu i se labarteze marginea.
    Briosele arata demential!!! Poti pune reteta te rog!
    Va pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa fac randul numaidecat. Pai cum altfel sa aiba incaltari?
      Reteta e foarte simpla: iti trebuie 2 cstroane:
      intr-unul amesteci: 270grame faina, 170 grame zahar, jumatate pachetel praf de copt, un praf de sare
      intr-unul amesteci: 350 grame smantana, 1 ou, 80 grame ulei, putina esenta de vanilie
      torni unul in altul si pui si afinele (sau ce fructe ai tu), amesteci foarte putin cat sa le incorporezi
      le pui in formele de briose (vezi ca aluatul iese mai tare, mai ca la cozonac nu ca la chec, asta e si secretul)
      lasi la 180 grade cuptorul 40 minute si gata:)

      Ștergere
    2. Multumesc mult de tot! Pai astfel de reteta cautam... cu aluat mai tare decat cel obisnuit de briose ca acela nu imi place deloc. De abia astept sa il incerc.

      Ștergere
  3. Ultima foto e superba, iar fetita ta e o minune de copil ochios! Eu i-as mai face un rand- doua caciulitei.:) Ce frumoasa e aleea unde e Ilinca, e pe langa blocul vostru ca e tare curat si frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, si tu ai niste copii perfecti. E fix la noi la scara :) e in Cug (nu cred ca in studentie veneai prin acest cartier, era unul muncitoresc, dar a devenit la moda in ultimii ani).Am sa-i fac inca un rand.

      Ștergere
    2. Hi,hi,Anca,studentia mea a fost la Cluj.:)

      Ștergere
    3. Asa-s eu presupun si iar presupun..:)). Pe urmatoarea facultate paote o faci in Iasi;)

      Ștergere
    4. Masterul l-am facut la FEAA. Si nu am de gand alta facultate.:)

      Ștergere
  4. Frumoasa caciulita, sa iti transmit cumva schema pentru caciulita puff stitch ( nici o idee cum se traduce) care mie imi place grozav pentru iarna, daca mai e nevoie de un rand cand mai creste copilul poti oricand sa il adaugi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog Mihaela, eu sunt cam varza la citit diagrame, dar poate ma descurc. Daca poti sa mi-o pui pe mail: anca.ivan99@yhoo.com, sau ca si link (nu stiu in c format o ai)

      Ștergere
  5. ce fetita frumusica !!! :)
    si briosele,as vrea si eu una...
    Imi plac si mie mult de tot si ultima poza si curatenia din fata blocului ( nu ca la bucuresti... ) si Universitatea pe care nu am avut ocazia sa o vad,am fost doar o data in Iasi,la Cuvioasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate mai vii, Copoul unde e universitatea e chiar frumos, cam ca pe langa Herastrau. Plus ca mai sunt locuri de pelerinaj minunate :). Eu am o imagine idilica despre Bucuresti. Am stat acum 9-10 ani intr-un cartier Aviatorilor (sau Aviatiei?) mi-a placut tare mult:), era curat si linistit, plus parcurile absolut minunate pe care le aveti, plus evenimentele si spectacolele:)

      Ștergere
  6. Fantastic arata toate. De copil nici nu mai vorbesc!
    Imi place orasul vostru. Nu l-am mai vizitat de ani buni dar in memoria mea e proaspat si ocupa un loc aparte.
    Va doresc un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc :)S-a schimbat orasul, in unele privinte in bine: s-a mai renovat desi cu pasi mici dar siguri. Un weekend minunat si voua!

      Ștergere
  7. Cat de draguta e caciulita! Firul folosit e frumos, o face tare simpatica, vesela si-i sta f bine Ilincutei.
    Cred ca Ilinca a mai crescut putin, dar, bineinteles, toti copiii cresc :)), mai ales vara cand sunt atatea bunatati de papat, pline de vitamine.
    PS: Imi place mult cand vad, uneori, in text, "copilul meu" - asa rezumi in doua cuvinte simple ... toata fericirea din sufletul tau. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A crescut destul de mult:), uneori parca-mi este dor de gogosica care a venit acasa. Acum se transforma in domnisoara. Foarte repede cresc:), poate prea repede..., ea inca este pufoasa si buna de pupat (buna de pupat va fi toata viata, cum si in brate la mine va putea sta toata viata - a avut o perioada cand nu voia sa creasca ca sa o pot lua in brate):*

      Ștergere
  8. ah,cred ca e frumos la voi, cat despre cartierul acela si eu am auzit cand aviatorilor,cand aviatiei, il stiu ca mergeam la o farmacie homeopata acolo,e linistit si curat,asa e! Da,ofera aceste lucruri,capitala,insa un oras de provincie va f,,cred eu, mereu mai curat si boem :) Mai ales Iasul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce atmosfera calda este aici ! Fetita este tare expresiva, e asa dulce! Imi place si rochita si oja. O saptamana linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Dositeea :) Si mie imi plac mult, iar daca ar fi dupa mine numai asa as imbraca copilul, dar ei ii place genul printesa :))

      Ștergere
  10. Cred ca ii mai trebuie doua randuri caciulitei.
    Cug este pe langa pod la Nicolina? incerc sa iau repere...ca de acum 15 ani...ha! Mi se estompeaza amintirile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa ii fac randurile:) in week-end. Da...dupa Nicolina la capatul orasului ;)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...