Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 22 iunie 2014

Recomandare film

Azi am vazut un film minunat: Hotul de carti. Am plans cap coada, dar de frumusete, umanitate, bunatate. La sfarsitul lui am zambit mai mult.
Mi-a placut atat de mult, incat am sa-l revad:)

3 comentarii:

  1. L-am vazut si eu in aprilie. Super! Se pare ca ar fi si o carte.

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am vazut si eu. E minunat! Demult tare n-am mai vazut un film atat de frumos. Bineinteles ca si eu am plans, dar de drag, cumva... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frumos, l-am vazut si eu nu cu mult timp in urma.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...