Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 21 iunie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Pentru astazi (data/ora): sambata 21 iunie 2014, dimineata, dupa ce scriu jurnalul ma duc in piata sa cumpar fructe si flori (asta inseamna cand eram studenta bogatia pentru mine si uite ca am ajuns bogata;)
Afara: e innorat si racoare
Ma gandesc: sa caut pe net ceva ce ma intereseaza de multa vreme dar tot aman
Din locurile de unde invatam: de la animalele mici si obraznice care ne invadeaza teritoriul (ne invata sa fim rabdatori)
Sunt recunoscătoare pentru: sanatate
Din bucătărie: un fel de ghiveci cu carne; cafea, cirese
Citesc: Dragostea - Dmitry Semenik (inca nu am terminat-o pentru ca am fost ocupata)
Ceea ce astept (sper): bunica Nina sa treaca cu bine de operatie
Ce mai mesteresc: crosetez o caciulita pentru copilul meu
Ascult: linistea (exista oare vreun sunet mai frumos?)
În casa: e liniste
Ieri: dupa serviciu am iesit cu o prietena, am baut cafele, am haladuit prin magazine
Unul dintre lucrurile mele preferate: atele colorate pentru crosetat/cusut
Saptamana care a trecut: am donat sange (noi grasutele salvam lumea- trebuie sa ai peste 60kg)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa crosetez, sa citesc, sa ne plimbam
Aici este o imagine pe care vreau să o împărtășesc:
uratania asta e...Boris

21 de comentarii:

  1. Doamne, este superb! Este tot al tău?
    Să aveți un weekend cat mai plăcut!
    Luminița

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este al meu, e doar in vizita:)) ca e mic si plange daca sta singur. Este foarte foarte obraznic:))

      Ștergere
  2. Doamne, cum poate sa arate! :))) De unde l-ai capatat? E simpatic foc!
    Hai, Ancuta, deschide un magazinas de ate pe online... Stii tu, eu lucrez cam 12 ore pe zi la pc, si aici se misca universul meu... Tot ce vreau vine de pe net... :)))) Ma gindesc sa ma ai invedere si cu ceva materiale bulinoase. As coase niste fete mici de pernute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amedeya draga mea, cum m-ai ghicit tu:*. Este a unei prietene, nu e al meu, dar cum ea lucreaza pana noaptea il mai imprumutam pentru ca e tare simpatic si Ilinca zice ca e mamica lui :))

      Ștergere
  3. Imi plac animalutele cu nume rusesti, iar uratenia aceea e tare draguta, simpatica si haioasa.
    Sa o ajute Dumnezeu pe bunica sa treaca cu bine! Un gand bun si de la noi!
    Spor la crosetat! De abia astpt sa vad caciulita.
    Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Catrinel, sa dea Domnul sanatate la toata lumea. El este de prin Ucraina, asa ca ii trebuia un nume rusesc poate pricepe ceva:))

      Ștergere
  4. Sa dea Dumnezeu sa treaca bunica cu bine peste incercari si voi sa fiti sanatosi toti!
    A, il iubesc pe Boris :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tihna, flori, ate colorate. E multa pace aici la tine. Multa sanatate bunicii tale si intregii familii! Cat despre creatura mica, are o fatuca de nastrusnica....:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumesc draga mea. Este o uratanie, dar va fi la feld e frumos ca si Shuba cand va fi mare (Shuba parca era si mai urat:))

      Ștergere
  6. Sa dea Dumnezeu sa treaca bunica ta cu bine peste operatie !
    E bine aici la tine! si eu am fost in piata,am luat legume ieftine si cirese cu 6.99 /kg- 2 kg si acum ma delectez cu ele :))
    Abia astept sa vad caciulita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, si eu ma rog, e batrana si are un istoric nu tocmai poziti, dar are o forta de a trai si o bucurie!
      Vai si eu mananc zilnic de 10 lei:)) - imi cumpar la serviciu ca si pachet si mai mananc si seara acasa...

      Ștergere
  7. Multa sanatate bunicii Nina, sa fie bine!
    Chiar si de n-ai fi spus, se vede pe figura pisicului ca nu e cuminte deloc :))

    PS: Am cumparat ieri hartiute pentru briose, cum am vazut la voi, si-am facut un mic experiment de dimineata cu aluat de negresa ... fara sa am si tava speciala cu gauri :D. Bineinteles - si n-am prevazut - ca aluatul a luat-o la vale din hartiute, a curs, s-a ars si-au sfarsit "briosele" mele fix la cos (din fericire imi ramasese cam jumatate din aluat si-am facut si-o negresa normala pe care am si papat-o deja)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Am pus eu aici http://casutadinpoveste.blogspot.ro/2012/11/dulciuri-de-post-briose-cu-dulceata-si.html o reteta de briose de post chiar bunute. Daca nu ai tava sa pui cate doua hartiute, sa le sustina - am facut si eu saptamana trecuta dintr-acelea mici mici, tot fara tava si din 20 doar vreo 4 ramasesera in picioare:D, pentru ca le-am pus hainute duble. Parca as face si eu o negresa:)) - de dimineata tot ma intreb ce sa fac bun:D, multumesc de idee.

      Ștergere
  8. Ce privire are Boris :)) M-am amuzta tare de el...Sper ca bunica Nina sa fie bine...O seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  9. Multa sanatate bunicii Nina, sa treaca cu bine peste incercarea asta.
    Boris e superb si daca e obraznic imi place si mai tare! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Shuba a intrat la apa. Sigur. Dar acum ai doi pisoi?
    Apropo! M-am ales cu o pisica de 6 saptamani.De 2 zile o am Vroiam sa fie ca Boris. Dar mi-a iesit alta in cale.Acum invat chestii pisicesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai nu, e prea mic apartamentul pentru doua animale:)). A stat cu noi ca sa nu stea singur :) ca abia i l-o adus si era cam bolnavior:). Sa ne arati poze, toate pisicile sunt faine :) si au personalitati foarte diferite.

      Ștergere
  11. Oricum rasa lui desi fizic seamana foarte tare cu a lui Shuba este posesiv si obraznic si agresiv si iubaret nevoie mare, ceea ce nu-l caracterizeaza deloc pe Shuba :) care e ca un lord, de mic nu i-am simtit prezenta:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...