Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 13 iunie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Pentru astazi (data/ora): sambata 14 iunie 2013, dimineata
Afara: e innorat si racoare
Ma gandesc: la ce am de facut maine si saptamana viitoare (as vrea sa fac o dereticare crunta (asta inseamna sa scap de multe lucruri inutile pe care le tot inconjor/depozitez). Maine m-as duce pana la bunici sa-i vad si sa mananc dude (oh cat de mult imi plac:))
Din locurile de unde invatam: de la copii (au nevoie de atat de putin pentru a fi bucurosi)
Sunt recunoscătoare pentru: tot
Din bucătărie: o prajitura cu capsuni minunata va fi facuta (sper sa pun si reteta)
Citesc: Dragostea - Dmitry Semenik
Ceea ce astept (sper): sa-mi iau ultima saptamana din luna concediu si sa mergem fie la mare fie oriunede e frumos :) si liniste
Ce mai mesteresc: nimic, sunt foarte foarte lenesa, nu mai finalizez nimic
Ascult: Ilinca canta de dimineata
În casa: e curat si dezordine (adica e spalat pe jos, aspirat, praful sters, dar sunt multe imprastiate peste tot - jucarii, scaune, carti, prosoape (copilul meu joaca tot felul de jocuri si are nevoie de recuzita)
Unul dintre lucrurile mele preferate: cafeaua cu lapte 
Ieri: am fost in vizita la asistentii maternali care au crescut copilul meu pana la 3.5 ani
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa scap de lucrurile inutile, sa trag o fuga pana la tara
Un citat pentru astazi : Copilaria nu este de la nastere pana la o anumita varsta, iar la o anumita varsta copilul a crescut si ia toate lucrurile copilaresti si le pune la o parte. Copilaria este regatul unde nu moare nimeni. Stephanie Meyer (preluat de la Claudia)
Aici este o imagine pe care vreau să o împărtășesc:
o terasa in Santorini

8 comentarii:

  1. Imaginea e o minune iar tu ai trait minunea de acolo.:) Ce ma bucur ca citim aceleasi carti.:) Spor la indepartat inutilul din casa. Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai totul e minunat acolo, apa care e din esenta de albastu si casutele albe, florile si crinii de pe camp (pe toate dealurile erau crini albi cum cresc la noi in gradini dar pitici). Eu ma bucur ca imi recomanzi carti asa d frumoase:*

      Ștergere
  2. Ce frumos ca mergeti in vizita la cealalta familie a Ilincutai!
    Eu ma simt mereu tare bine dupa ce scap de lucrurile inutile, de parca m-ar fi apasat si deodata m-am eliberat.
    Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmmmmm,Grecia... ce-mi place poza! Si cat de mult mi-a placut si mie Grecia,as mai merge daca mi-ar permite bugetul :D
    Weekend placut, draga Anca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ana sunt si eu caut si variante mai ieftine :). Da este minunat, e o tara in care curge lapte si miere la propriu:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...