Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 6 iunie 2014

Jurnalul unei femei simple

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi:Sambata 7 iunie 7 dimineata, o zi...
Ma gandesc la ce vreau sa fac
Sunt recunoscătoare pentru: manuta mica moale si pufoasa din mana mea cand merg pe strada
Citesc: ieri seara m-am apucat de Polyanna (are un pret foarte bun pe Librarie.net -15 lei) si am stat asta-noapte pana am terminat-o :)) (e un fel de Coliba unchiului Tom, dar o carte care asa te prinde si iti da speranta, cred ca e mai mult pentru tinere domnisoare dar merge si la 30 ani.
Saptamana care a trecut  a fost una faina, am fost la serbare, am mancat muuulte cirese, am ras mult
Ceea ce sper: sa ma mobilizez si sa fac ceva intr-o anumita directie pe care mi-am propus-o de anul trecut, dar am tot amanat
Ce mai mesteresc: tot patratele crosetez, tot pentru o pernuta, cred ca fac unul pe saptamana (harnica mai sunt). M-am reabonat astazi la Creation point de croix dupa ce m-am gandit, m-am razgandit pret de 3 luni
Ascult: Ilinca a scos toate prosoapele din dulap si face patuturi la sticlele de apa, la papusi, acum tunde o papusa
Unul dintre lucrurile mele preferate: obiectele colorate
Imi doresc:sa ma mobilizez si organizez (este un chin pentru mine sa fiu organizata si ordonata) 
Din bucatarie: cafea, urda cu rosii si vom fierbe dulceata de capsuni care a stat asta-noapte in frigider cu zahar sa-si lase sucul, poate o tarta cu cirese
Saptamana viitoare luni e zi libera asa ca ne bucuram de o zi in plus...
Pentru week-end: dulceata de capsuni, citit, jucat, intalniri muuulte cu oameni dragi si frumosi, iarba verde
Un citat care imi place :Nu dispreţui lucrurile mici; o lumânare poate face oricând ceea ce nu poate face soarele niciodată: să lumineze în întuneric." Octavian Paler
O poza pe care vreau sa o impartasesc:
hehe deja visez la vacanta...


8 comentarii:

  1. Of, da, greu cu organizarea asta, nici mie nu prea-mi iese. Poate si pentru ca, la fel ca tine, sunt cu gandul la vacanta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) eu ma lupt de ani de zile, uneori mi se pare importanta, alteori tocmai lipsa ei mi se pare creativa:))

      Ștergere
  2. Crosetele Tulip sunt pereferatele mele. :D
    Cu organizarea ia-o incet, putin, cate putin. La mine au fost de folos si blogurile ce tratau aceasta tema (I heart organization de exemplu). Nu vei reusi peste noapte, dar nu este imposibil.
    Hi hi hi! Patuturi pentru sticle de apa... Ce simpatice sunt fetitele!
    Sa va bucurati din plin de ziua libera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc de pont Catrinel, am sa casc gura putin pe blogul de organizare. Nici n-am stiut ca si crosetele sunt si ele de firma sau nu, ce e drept sunt bune:)

      Ștergere
  3. greu si la mine cu organizarea! Imi place mult citatul ! WE placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca, asa ma relaxeaza jurnalul tau! Si tot ce scrii de fapt... Imaginea e din vacanta de anul trecut, dar anul asta va fi de poveste, sunt sigura!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc draga Claudia, cred ca va fi una minunata, abia o astept;), copilul va face castele de "tenesit" (e unul din putinele cuvinte pe care le mai stalceste, alaturi de budugan=topogan si milica=a imita), parca imi pare rau dupa ele:), n-am avut suficient de timp sa ma bucur de cuvinte dragalase...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...