Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 21 iunie 2014

5 lucruri care-mi plac sambata

Ivan, Boris, et...moi


cirese, cirese, cirese

o sacosa/geanta pictata de o domnisoara talentata - presimt ca va fi poseta mea de vara asta ;)

florile de om bogat :)

ate colorate
Ana  a avut ideea celor cinci lucruri pe care sa le alegem in fiecare sambata - imi plac atat de mult lucrurile colorate...

8 comentarii:

  1. imi plac toate fotografiile si lucrusoarele tale,ca de obicei!
    Sunt innebunita dupa ate...sunt bumbac sau si altceva???
    Ceasca de cafea cu farfurioara esuper-draguta.... adorabila. de-a dreptul! Coaster-ul si placemate-ul superbe!! florile o minune si eu ador sa imi cumpar flori,asta cand nu le primesc.... sau si -si... sacosica formidabila, pisicul un smecheras,dar cine e ivan?laptopul?
    Cat despre cirese, asmanca exclusiv asa ceva,zilele astea, tocmai am dovedit un ditamai bolul de cirese uriase :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un cantec pe care-l ascultam cand eram copil: Ivan, Boris et moi...ma binedispune grozav:). Vai si eu mananc zilnic cirese, sunt minunate! Mie uneori chiar imi place sa le cumpar mai tare decat sa le primesc, pentru ca flori de genul acesta nimeni nu-mi ofera si mie-mi plac cel mai mult:). Sunt doar bumbac (imi place mult cum se simte). Cel cu care crosetez acum cred ca are si bambus sau matase vegetala in fir.

      Ștergere
  2. Ce imagini frumoase si colorate! Si ce pisoi haios :))) Dar cine e Ivan, ca in poza e doar Boris si cu tine? Aaa .. laptop-ul? :D
    Oh, no ... eu am terminat ciresele aseara, neaparat trebuie sa refac stocul, mi-e teama ca se trec si inca nu m-am saturat de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am aceeasi teama:D asa ca mananc zilnic cantitati uriase ;)

      Ștergere
  3. Florile de om bogat le ador si ceascuta magica...precum si cafeaua cu lapte si culorile de care te inconjori...Minunat..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ghemulet dragut micut :), iti multumesc :*

      Ștergere
  4. Vai de mine! Cata frumuseste colorata in jurul tau! Imi plac foarte, foarte mult lucrurile postate. Daca tii levantica fara apa se usuca tare frumos si isi va pastra culoarea asa ca o vei putea avea muuult timp de acum incolo. Eu am o tufulita in curte.
    Sa ai o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, nu am stiut (acu o scot din apa). Am vazut schema, am inteles in amre parte, o sa mai am o singura intrebare:d, ti-o pun pe blogul tau.
      Si voua o duminica minunata!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...