Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 15 iunie 2014

5 lucruri care mi-au placut saptamana asta


1. oala mea din fonta pe care mi-o doream de multa vreme, cumparata de la Lidl cu un pret foarte bun (in ultimele 2 saptamani mi-am cumparat multe prostioare de la ei)

2.cana cu Shubita

3.cea mai buna prajitura cu capsuni si mascarpone, alcool si biscuiti

4.joaca celor doi "copii" din casa

5.lumea povestilor create ad-hoc
Ana  a avut aceasta idee de a prezenta cele 5 lucruri sambata, dar cum eu ma tot intind am adaptat putin...

12 comentarii:

  1. vai,superba oala!!! eu am ratat :(( acum ,vazand-o la tine mai mult regret ca nu m-am miscat sa mi-o cumpar,sa o folosesti sanatoasa si canuta la fel,esti o harnicuta ,se vede in poza ca faceai o super mancare.. ca de obicei,imi place tot ceea ce vad la tine, adorabili copilasul si pisicuta!
    Saptamana binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) eu imi doream de multa vreme oala de asta, dar cele mai ieftine erau 250 lei, asa ca atunci cand am vazut-o pe asta n-am stat pe ganduri. Saptamana frumoasa si plina de bucurii!

      Ștergere
  2. :) Sa stii ca si pe mine m-a tentat oala asta dar....am ales sa cumpar lingurite, betisoare chinezesti si suporturi pentru ele :)))
    Acum trebuie sa mai si gatesc ceva din bucataria asiatica :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) eu de obicei fac des paste (fideluta) dintr-acelea subtiri de orez cu legume prajite si cu sos de soia... voiam niste lapte de cocos ca sa fac o reteta cuc arne pe care-o vazusem undeva dar nu l-am identificat :). Eu oala imi doream de ceva vreme (cu scopul de a mai renunta la multe pe care le tot inconjor prin sertare:d), dar era forte scumpa.

      Ștergere
  3. Ești atât de bogată! Fragmentele tale de viață sunt încărcate de frumusețe și liniște. Ți-am mai scris o dată, sunt cadru didactic și am o pisicuță neagră. Și eu mă bucur de astfel de momente și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru toată această fericire. Exist în lista ta de prieteni de pe facebook cu ID - Luminița Chirică. Îți doresc o zi bună și plină de clipe frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc tare mult Luminita :* am sa caut pozele cu pisicuta ta neagra (astea negre parca sunt pantere)

      Ștergere
  4. Lucruri vesele si colorate, si simpatice. Foto 4 e cea mai frumoasa si calda ...
    Cana cu Shubita sigur am vazut-o pe undeva, posibil pe la Carturesti, dar pentru ca era micuta si eu nu beau cafea n-am luat-o. Insa daca as da candva peste una mai mare, sigur ar fi a mea, ceaiul are alt gust in cani simpatice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, si cafeaua si apa si orice :). Iar canile sunt printre cele mai personale. Acasa, mama mea nu voia sa spele cate 17 cani cat murdaream zilnic asa ca a strans e si le-a ascuns a lasat fix 4 - fiecare cu cana lui. Daca o murdareai o spalai, cred ca de aici mi se trage :))

      Ștergere
  5. Foarte frumos si colorat totul. Mie mi-a placut fata de masa de sub cana dar si cana bineinteles. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place, dar este una industriala, cumparata de o prietena din Carefour.

      Ștergere
  6. Si eu sunt fan Lidl.Au tot felul de chestiute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D eu nu eram pentru ca nu eram obisnuita cu produsele lor alimentare, dar chestiile ne-alimentare imi plac foarte mult. Intre timp am observat ca si carnea de gratar de ex e de mai buna calitate, sau somonelul pentru copil desi mai scump e mai putin gras..., plus ca m-am obisnuit cu ei si am invatat sa descopar comori :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...