Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 8 iunie 2014

5 lucruri care imi plac sambata

Sambata asta mi-a placut:
1) ca toata Roamania s-a uitat la tenis:) si acasa si prin cafenele si oriunde si a urmarit o domnisoara minunata care ne-a facut mandri
2) ca mi-am spalat masina pentru prima oara anul acesta (eu de obicei o spal doar pentru itp pentru ca nu imi place sa astept la spalatorii) si m-au acostat niste oameni sa ma intrebe daca nu o vand asa e de frumoasa (ce inseamna lucrul curat;)
3) ca am putut sa-mi observ copilul la curte intr-o interactiune libera cu un copil necunoscut de varsta ei, crescut, iubit si protejat intr-o super familie si...nu era nici o diferenta intre ele, ceea ce ma face si mai mult sa sustin ca iubirea si siguranta face sa infloreasca orice copil, iar cei adoptati recupereaza foarte repede dupa ce s-au odihnit mai multi ani :)

briosele de sambata de la Biserica 
mirosul trandafirilor
florile culese de copilul meu
ciresele de pe tarabe
matoiul meu cu ochi de chihlimbar
Ana a avut ideea celor 5 lucruri care ne plac sambata...

13 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc ciumafai iubitor de pisici, nici a ta nu e mai prejos:)

      Ștergere
  2. Frumoasă a fost sâmbăta ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. cat ma bucur pt tine! Sa va fie la fel de bine impreuna toata viata! Fotografiile sunt superbe!
    Duminica binecuvantata si Praznic Luminat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, sa dea Domnul, la fel la toata lumea:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu spal masina doar pentru ITP :))
    Frumoasa atmosfera razbate din pozele tale de sambata. Sa va fie toate zilele la fel de frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* stiam eu ca esti de-a mea:)), desi Pruncul nuc red ca murdareste banchetele cu talpicile murdare de noroi. Si sa-ti mai spun ca in portbagaj nu au putut spala pentru ca este o sanie?:)) foarte utila pe ninsorile actuale?

      Ștergere
  6. Motanul e preferatul meu, dupa Ilinca.Ai facut tu briosele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ghindut multumesc:* si al meu... De unde? Le-am cumparat, nu am incredere in abilitatile mele culinare intr-atat incat sa le expun :)

      Ștergere
  7. Ai pus niste poze superbe!
    Bineinteles ca Andrei ma pune sa ii fac si lui prajiturele dintr-acelea. ;) Arata grozav!
    De motan ce sa zic? amandoi am facut ceva de genul:awwwwwwwwwwww! :)) E tare fain.
    Sa ai o zi faina de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca se fac usor :)), hartiutele si bombonelele sunt tot farmecul, ce e drept eu nu am gustat nici una, dar cand mai iesim sa bem cafeaua in oras copilul meu dintr-acelea isi alege, de unde trag concluzia ca sunt bune:)

      Ștergere
  8. Sper ca sunteti bine si nu ati mai dat pe aici pentru ca vremea frumoasa a verii va tine ocupate. Va pupacesc cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...