Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 4 mai 2014

Recomandare film

Sa va spun ca n-am mai vazut un film de luni bune? Ei bine am vazut ieri unul care mi-a placut, am plans un pic, am zambit un pic, la sfarsitul lui am privit lumea mai plina de speranta asa cum ii sade bine unui film de week-end.
The help povesteste despre albi si negri, despre o lume in schimbare dar accentul e pus pe prietenie si respect si cum sa iti mentii crezul fara sa te compromiti intr-o lume inselatoare, fara a trata insa drame...

6 comentarii:

  1. L-am vazut si eu acum vreo 2 ani pe Diva. Mi-a placut si mie. Au fost vreo doua momentecare chiar mi-au ramas intiparite in memorie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca l-am vazut cand eram mica, am auzit lucruri bune despre carte si am de gand sa o citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super, chiar aveam nevoie de un film frumos, nici eu n-am mai vazut demult unul. Multumesc, Ancuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am vazut aseara. Mi-a placut foarte mult. Cartea imi imaginez ca e de doua ori mai frumoasa si vreau neaparat sa o citesc. Inca o data multumiri pentru recomandare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu as vrea sa o citesc, ma bucur ca ti-a placut:*

      Ștergere
  5. Mi-a placut si mie mult acest film :).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...