Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 10 mai 2014

Proiectul de sambata - inimioare


 Am vazut la Ana un suport frumos pentru cana si asa m-au mancat degetele incat nu am putut sa nu-l fac si eu, adaptat insa. As vrea sa invat sa fac fulgi de zapada sa-mi impodobesc geamurile si bradul, poate daca incep din vara fac indeajuns incat sa impodobesc un bradut mic;)

Copilul meu dormind azi la pranz cu manusi pe maini . Ieri s-a certat cu o fetita la gradinita si i-a spus " Eu am o mamica care ma iubeste mult:)) - ca maxima amenintare"
Inimioare pentru slujba de adoptie...inca nu sunt sigura ce voi face cu ele:)), ...am eu asa o idee vaga de decorare pentru lumanare si masa din curtea Bisericii

Acum cateva luni puteam doar sa sper ca o sa pot lucra linistita in timp ce Ilinca se joaca langa mine, acum este o realitate pentru care sunt recunoscatoare...Sunt momente, ore intregi minunate, in care stam si bem ceai fiecare la masuta ei, fiecare cu lucrul ei:) (eu cos, crosetez, citesc, ea deseneaza, decupeaza, modeleaza plastilina...).

14 comentarii:

  1. E minunat ce faci! Imi plac foarte mult inimioarele.
    Ma unge pe suflet cand citesc expresiile de acest gen ale Ilincai si ma emotioneaza teribil. Este extraordinar ca un copilas sa simta cu adevarat ca este iubit si sa fie sigur de iubirea ce o primeste. Ma bucur nespus pentru voi!
    Pup falcute dragute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Catrinel daca ai vedea cum se schimba un copil doar pentru ca este iubit, nu numai psihic sau intelectual dar chiar si fizic! Si mie imi plac, cea brodata am cusut-o la masina si nu prea a iesit cum trebuie (inca sunt novice)...Noi va pupam:*

      Ștergere
  2. Astazi a fost chiar frig, asa ca nu rad de manusile Ilincai ... decat doar putin :)) Ce dragut doarme!
    Inimioarele sunt delicate, imi place mult cum se potriveste materialul roz cu danteluza aceea finuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac. Cea brodata am cusut-o la masina si e cam stramba, am umplut-o cu bucatele dintr-o caciula pufasa pentru ca nu am avut nici vatelina, nici lana, nici vata. Maine am sa-mi cumpar un pachet cu vata sa o umplu pe cea roz.. Duminica binecuvantata!

      Ștergere
  3. "Eu am o mămică care mă iubeşte mult"... câtă linişte s-o fi aşternut în sufleţelul ei, îţi dai seama?
    Şi mie îmi plac inimioarele tale mult de tot. Sunt perfecte tocmai pentru că sunt imperfecte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cumparat astazi vata sa le umplu, caci bucatelele de caciula sunt patrate si au numai colturi:)); da, e minunat - devine o certitudine :*

      Ștergere
  4. asa cum am anticipat,ti-a iesit superb!!! Si se vede ca e si spalat si calcat,eu le-am afisat asa, neslefuite! :))
    Cat despre slujba de adoptie,spre rusinea mea acum,de la tine am aflat de ea...
    Sa va aduca numai bucurii fetita si sa fie sanatoasa si voi alaturi de ea!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul Ana sa fie un copil si un om integru, fericit, plin de lumina si credinta. Are si a mea greseli, dar e unicat, e normal sa fie asa ;)

      Ștergere
  5. Ce frumoase sint materialele! Le-ai cumparat din Iasi? Sau de pe net? Imi plac cele doua bulinoase si dantela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dantela de la et 4 de la Moldova, bulinele roz deschis de pe net, iar cele inchise din Creta - materialul este foarte gros de draperie, as vrea sa fie fata de masa...

      Ștergere
  6. Draga de ea, ce frumos a exprimat ce e in inimioara ei! Esti o fericita Anca, pentru ca ti-a trimis Dumnezeu asa copil, copilul dorit! Ma bucur pentru tine! Si...e asa frumos la voi, tare as da o fuga! pana acolo:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia multumesc, sunt recunoascatoare in fiecare clipa:*. Ce ne-am bucura noi de vizita:*

      Ștergere
  7. Ce dragalasa e Ilincuta! Nici n-am observat ca are manusile in manute.Chiar voiam sa te intreb cum ai cusut numele deci faci broderie.Super faine inimioarele dar si postarea!
    O seara faina Anca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Corina, mai incerc si eu una alta, dar in afara de cruciulite nu prea-mi iese:*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...