Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 25 mai 2014

Matrioska si clatite americane cu capsuni

Aseara am cules pietre, le-am spalat, le-am vopsit cu un tub de acrilice si le-am pictat cu acuarele. Primele doua sunt ale Ilincai, corectate de mami pentru ca au fost stropite de un suvoi de lacrimi :)) pentru ca nu sunt frumoase. Ideea initiala era ca ea sa faca din pietre oua de Paste, dar ...
ne-am recompensat cu o portie de clatite americane si piure de capsuni (multumesc Iuliana) pentru reteta si idee

16 comentarii:

  1. ce frumoase sunt! iar clatitele......hmmm delicioase! Sa aveti pofta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Ana, sunt foarte usor de facut, parca mai simplu ca cele clasice :)

      Ștergere
  2. Cat de frumoase sunt !!
    Mie oricum imi plac mult papusile matrioska (din pacate inca n-am gasit de cumparat un set pictat cu grija, care sa-mi placa), iar ideea asta de a picta pe pietre e si mai faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am una din piata din Chisinau. Acum ma gandesc ca nu pot avea foarte multe detalii deoarece ele toate seamana una cu alta si cea mica este cat unghia si e greu sa faci foarte multe detalii; nici a mea nu e mult peste ce am facut noi pe pietre:)). Vreau sa le dau cu lac si sa le ducem intr-o gradina in iarba:)

      Ștergere
  3. Sunt foarte frumoase păpuşelele! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata intr-un mare fel clatitele acelea....miam!!!! Iar de pietricele, ce mai... adevarate opere de arta! :) Mult spor si o saptamana usoara!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru papusele! Sunt grozave.
    De mult timp mi-am promis ca voi face clatite americane si tot aman... Trebuie sa incerc.
    Sa aveti o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai usor parca de facut decat celelalte :) si copilului i-au placut mult, mie-mi plac cele clasice parca mai mult...La fel sa ai!

      Ștergere
  6. Tare reusite Matriustele voastre! Cata rabdare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)), pentru mine e o treaba care ma relaxeaza tare:) e ca mancatul semintelor, sau crosetatul:)

      Ștergere
  7. Eu am ramas cu gindul la papuselele astea. Cind am fost in Ucraina nu am indraznit sa negociez prea tare si ajuns acasa fara ele. Asa de rau imi pare. M-au fascinat mereu: sa tot scoti si sa tot apara!!

    Ce frumos le-ati pictat! Si ce idei simple si faine iti vin!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumesc. Lasa ca poate mai mergi si-ti iei una si mai frumoasa:)

      Ștergere
  8. Chiar foarte frumoase le-aţi făcut! Nici nu mai vreau să zic că şi eu aş picta pietre.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* multumim, pai e usor si fain:), daca le dai si cu lac poti sa le pui si in gradina

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...