Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 30 mai 2014

Jurnalul unei femei simple 38

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Vineri 30 mai 2014

Ma gandesc la ziua de maine
Sunt recunoscătoare pentru: oamenii frumosi la care cand ma gandesc pot zambi
Citesc: Femeia si problemele ei din perspectiva psihiatrului ortodox
Ceea ce sper: ca maine sa fie frumos si toata lumea sa se simta bine
Ce mai mesteresc: patratele crosetate din bumbac
Ascult: linistea
Unul dintre lucrurile mele preferate: ciresele
Imi doresc: sa ma organizez, sa reincep planificarea cheltuielilor
Din bucatarie: cartofi cu rozmarin la cuptor si probabil o omleta
Astazi: am fost la tribunal, a mers totul foarte repede, am solicitat schimbarea prenumelui..., in curand copilul meu se va numi Ilinca si in acte:)
Saptamana viitoare... inca nu stiu
Pentru week-end: maine o zi speciala pentru noi si duminica sper la niste desene pe asfalt - am vazut la Flavia - fetita Aureliei o idee minunata si as vrea sa o punem in aplicare (numai ca noi vom face desenele impreuna)
Un citat care imi place: "Caracterul unui om nu se arată în momentele de confort ci în cele de schimbări şi controverse." Martin Luther King Jr.
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc 

facebook

5 comentarii:

  1. Tare adevarat mesajul din fotografie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase citate ai ales.
    Ma bucur ca acum ati mai terminat inca o treaba importanta, cea a numelui. :)
    Mult spor in toate sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ajuns cam tarziu pe la tine, dar stiu ca intre timp totul a trecut cum nu se poate mai frumos. Acum probabil sunteti la desene pe asfalt :) La multi ani de ziua copiilor de toate varstele!
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, la multi ani si pentru copilul tau si pentru tine:)

      Ștergere
  4. Planificarea cheltuielilor e un punct critic si in gindurile mele. Evident, nici nu stiu de unde sa incep si pentru ca nu-mi doresc sa fac schimbari drastice (nu de alta, am mai incercat si am esuat), o sa fac totul cu pasi mici. Avem nevoie sa stringem bani pentru nuntile si botezurile din vara asta, apoi pentru concediu (oh, ce mult mi-as dori sa mergem si anul asta undeva), pentru casa in general (ar mai fi cite ceva de facut), si mai apoi pentru noi.

    Voi trebuie sa faceti casuta!! Asa ca asta-i cel mai bun motiv sa puneti banuti la pusculita! Abia astept sa ne spui ce masuri ai luat sa ingrasati "porcusorul"!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...