Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 24 mai 2014

Jurnalul unei femei simple 37

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Sambata, 24 mai 
Ma gandesc sa ma duc sa cumpar o lenjerie de pat noua, ceva de vara. Cele de damasc pe care le am si care sunt foarte bune in primul rand pentru ca sunt albe si se pot spala la temperaturi mari, au cersaful de pat mult prea mic si se strange noaptea, asa ca folosim doar unul la infinit:)
Sunt recunoscătoare pentru: fiecare dimineata
Citesc: doua carti in paralel:))
Ceea ce sper:sa fie totul in ordine vineri la tribunal (sa mearga totul pe roate si sa-i schimbe numele Ilincutei), sa avem cat mai curand noul certificat de nastere ca sa-i pot face pasaport, paote mergem inv acanta in septembrie in Zakyntos ca este avion din Iasi, daca nu, la noi la Mamaia ca este tot frumos.
Ce mai mesteresc: as vrea sa mai crosetez niste patratele...
Ascult: Ilinca care spune poezia pentru serbare (din pacate stie replicile celorlalti, nu si pe ale ei:))
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa-mi cumpar flori de sezon
Imi doresc: sa ma organizez
Din bucatarie: bors de fasole cu afumatura si leustean, tarta cu capsuni, piersici si ananas. Eu sunt inebunita dupa ananas, dar fac un fel de alergie de la el, imi ies puschei si chiar imi face rana pe cerul gurii, dar, nu ma pot abtine sa nu-mi iau cate unul si sa-l mananc tot odata atunci cand este promotie...
Ieri:am coborat cu Ilinca si fetita unei colege Copoul mancand inghetata

Astazi: cafea cu tarta, apoi vom merge putin in oras, un pic la joaca si acasa sa lucram fiecare ce putem, ce ne face placere
Pentru maine: ne odihnim si lucrez putin ca am ceva de terminat...

Ana are o propunere foarte interesanta : un link party cu 5 lucruri care imi plac sambata, care mi s-a parut o idee foarte faina si am de gand sa particip si va invit daca si voua vi se pare la fel :* (eu trebuie sa fac pozele si sa postez)

6 comentarii:

  1. Si eu sunt inebunita dupa ananas, dar rar il cumpar proaspat in primul rand pt ca este scump si in al doilea rand pt ca nu stiu sa-l curat :)) Asa ca la mine compotul e la putere.
    Ce bine ca aveti aeroport, noi facem 3 ore pana la Bucuresti, plus batai de cap cu trenuri sau microbuz sau daca mergem cu masina personala ne mai ustura si parcarea la buzunare. Dar cu toate astea nu ne lasam deloc si tot mai plecam pe ici, pe colo :) Week-end frumos sa aveti! Si tinem pumnii sa mearga totul perfect vineri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cumpar cand este promotie:5-6kei bucata, la kg n-am cumparat niciodata. De curatat il curat cm ma pricep, ajunge asa repede in burtica... De asta si vreau Grecia, pentru ca in 2 ore maxim suntem acolo, altfel oriunde ar fi la fel de bine. Stiu eu ca tu te plimbi mult mai muuult ca mine:), in unele locuri si eu visez sa ajung:), dar acum pentru un copil de 4 ani mi se paere grea o noapte pana la Bucuresti sau 7 ore pana la mare...

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu ador ananasul,dar nu cumpar foarte des,si imi mai place mult si pomelo.
    Sper sa fie totul asa cum iti doresti tu ,vineri!
    Multumesc mult si pentru ca iti place" 5 lucruri care imi plac sambata" si pentru promovare.
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata pot posta pozele de astazi, pentru ca am cablu:* de descarcare:*, mi-a placut mult provocarea:)

      Ștergere
  4. Eu am cumparat huse pentru saltea in loc de cearsafuri. Pun doua pe pat, una pe post de husa si una - cearsaf. Asta doar pentru noi, ca sa nu mai culegem dimineata lenjeria de pat de pe jos. Pentru oaspeti avem lenjerii complete. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandesc si eu la huse, dar ce am vazut eu erau flausate, cred ca n-am stiut unde sa ma uit...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...