Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 16 mai 2014

Jurnalul unei femei simple 36

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi:  Vineri, 16 mai ora 20:00, sambata 17 mai ora 9...
Ma gandesc ca urmeaza un week-end cu fratiorul meu aici
Sunt recunoscătoare pentru: tot ce am: cana din care-mi beau cafeaua, masina frumoasa care ma duce unde am nevoie (chiar daca consuma cat un tir si are doua portiere si ma incomodeaza la maxim cand mai iau pe altcineva in fata si nu am unde pune cumparaturile), bucataria mea frumoasa (intr-o idee total opusa a ceea ce mi-ar placea acum - alb murdar cu roz romantic)
Citesc: Educarea copilului
Saptamana care a trecut a fost plina de ploi si trafic infernal
Ceea ce spersa gasesc Pamantul ca toate blogurile acelea enervante care prezinta fiece buruiana (asa vreau si ei) imi fac asa un dor de pamant (acum, de cand cu ploile zilnice trebuie sa fie si la o strada asfaltata, sau foarte aproape de una) - oricum raman la ideea mea ca strada-i sfanta - cand chemi salvarea, sa poata ajunge pe orice vreme
Ce mai mesterescam scos panza topita din cutie, dar nu am metru de croitorie si nici o ruleta nu gasesc, am sa masor cu o ata si cu rigla...i-as face Ilincutei o semi-ie 
Ascult: Ilinca face puzzle 

 Unul dintre lucrurile mele preferate: sa ma plimb singura prin ploaie (cu gluga sau umbrela)
Imi doresc: sa-mi vina o idee salvatoare si sa iasa totul bine
Din bucatarie:
 cafea si lapte cu fundite. Cred ca mancam in oras azi, intr-un loc frumos. Ieri am mancat porcarii (la KFC, cand vine fratele meu devine o traditie mancatul la KFC- bine ca e la jumatate de an)
Ieri: a fost o zi...

Astazi: mergem in oras sa bem cafeaua/mancam, apoi vizionam pamant:))
Pentru maine: inca nu stiu
Un citat pentru astazi : Sinele nu se cauta, se construieste
 O imagine pentru astazi:

bucataria mea de care nu e alba si cu roz:)), dar de care sunt recunoscatoare azi
Cetatuia aseara - poza de pe geamul de la bucatarie

21 de comentarii:

  1. Imi place bucataria ta curata, ordonata si cu flori la fereastra. :)
    Dorinta sper sa ti se implineasca si sa ai tot ce vrei si sa iti iasa totul cum vrei!
    Spor la cusutul iei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei e curata numai cand fac curat, in rest pe blat sunt tot timpul o tona de obiecte:)). Sa dea Domnul la toata lumea. Multuemsc, o sa pun poze...

      Ștergere
  2. Ce frumos e la voi acasa, fetelor!!! O sa fie alb cu roz la casuta, o sa vezi! ;)
    Si de la mine se vede Cetatuia si manastirea Galata! E frumos mai ales noaptea cind sint luminate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca stam aproape:). Asa o sa fie;), dar astazi sunt multumita exact de ce am:)

      Ștergere
  3. Bucataria ta e mare si frumoasa. Dar cea alb murdar cu roz romantic care te asteapta va fi si mai frumoasa :)
    Iar mi s-a facut dor de Cetatuia. Multumesc mult pentru ultima poza.
    Distractie placuta cu fratele tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :Multumesc Iuliana, e una putin personala, dar care imi e draga, cea alba va fi mai personala...Cand vii in Iasi te duc la Cetatuia, sau urcam pe jos;)

      Ștergere
  4. Super faina bucataria ta. Si chiar maricica. Eu am o problema cu spatiul.Musai drum bun pana la pamant, altfel nu se poate. Nu intra masina....Culorile sunt ultima grija la o casuta desi pare acum prioritar.Dar sigur vei avea casuta ta roz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ingusta, dincolo aveam una patrata desi era apartament cu o camera, dar e buna si asa. Multuemsc, azi am vazut unul minunat, dar scump, parca imi bate inima mai repede:))

      Ștergere
  5. Im place tare mult bucataria ta actuala, dar si cea din vis. Iti tin pumnii sa gasesti locul perfect pentru casuta ta de vis. Distractie placuta va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Danuta. Cred ca l-am gasit...sper sa pot sa-l cumpar:*

      Ștergere
  6. Anca, am emotii cu tine :). Sa dea Dumnezeu sa gasesti pamantul ACELA care sa fie al vostru!

    RăspundețiȘtergere
  7. Auzi, lasa totul in mana Domnului si o sa fie bine.Si loc bun si binecuvantat! Bucataria ta e super si va doresc succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  8. superba bucataria ta! Mult succes cu pamantul! Sper s a gasesti ceea ce-ti doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana, pe mine ma nemultumeste culoarea :)) de obicei, dar azi sunt recunoscatoare pentru ea - de asta am pus poza, ca e asa de 5 ani:). Sa dea Domnul sa gasim:) ceva frumos si accesibil cat de cat:)

      Ștergere
  9. Si mie imi place bucataria ta. Mai ales a e cu portocaliu...
    Sa iti ajute Dumnezeu si sa va indrume spre terenul de care aveti nevoie, spre oamenii care va pot ajuta si spre toate cele necesare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce superb blog ai, Anca! Voi reveni cu placere sa-l "studiez" cu atentia cuvenita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria, si eu pot spune acelasi lucru despre al tau:), acum tocmai ma uitam la oferta de trandafiri de la sweetgarden, desi n-am unde sa-i plantez:))

      Ștergere
  11. Super la voi,sa ne mai arati! Dar mai ales la construirea casutei, de la pamant si pana la prosoapele pufoase pt baie.:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...