Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 10 mai 2014

Jurnalul unei femei simple 35

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi:  Sambata, 10 mai ora 10:00
Ma gandesc sa fac o curatenie de a mea (presupune aruncarea sau donarea a multor lucruri inutile sau care nu se mai folosesc)
Sunt recunoscătoare pentru: mirosul de dupa ploaie
Citesc:  ieri mi-au venit 5 carti de la Libris de care sunt foarte incantata, aseara am terminat una
Saptamana care a trecut a fost o satamana intr-o luna, intr-un an, intr-o viata...
Ceea ce sper: sa ma descurc sa fac frumos momentul de dupa slujba de adoptie a Ilincutei (mie nu-mi plac lucrurile formale, dar se anunta tot mai multe persoane asa ca sper sa impac si capra si varza)
Ce mai mesteresc: am facut un suport de cana/vaza/farfuriuta (e la uscat) si as vrea sa fac ceva pentru ziua aceea magica (pentru Ilincut micut dragut) - as vrea ceva cu buline, flori, fluturi 
Ascult: pasarelele bucuroase dupa ploaie

 Unul dintre lucrurile mele preferate: atele pentru cusut/crosetat si mirosul cafelei cand deschizi un pachet nou
Imi doresc: sa planific frumos si sa iasa totul ca la carte
Din bucatarie:
bors cu loboda dres cu iaurt (acesta va fi laitmotivul acestei veri), carnita de pui cu smanatana si urmeaza niste clatite
Ieri: am venit acasa, am desenat, am crosetat, am facut mancare

Astazi: curat, apoi vreau sa cos...
Pentru maine: as vrea sa mergem la Biserica
Un citat pentru astazi :"...Asadar, maternitatea este un talant, in sensul cuvantului din Evanghelie, un dar de la Creator, un talant care asteapta sa fie cultivat si inmultit (nu doar in sensul de nastere sau crestere a unui copil). Scopul fiecareia dintre noi ar trebui sa fie sa emanam viata, sa traim din plin, energic, activ si dinamic, nu doar sa existam, sa supravietuim. A darui viata este o misiune continua, este vocatia fiecarei femei" (JulianaSchmemann - Bucuria de a sluji)
 O imagine pentru astazi:
Aiken House & Garden

14 comentarii:

  1. Sa iti ajute Dumnezeu sa iasa totul "magic"!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-a placut cartea, Anca draga?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte tare, mi-am scos cateva citate:*, mi-am mai cumparat una care trateaza aproximativ acelasi subiect :* , mi-am dat seama ca eu eram vie si acum doar supravietuiesc, eu in loc sa inmultesc talantul, am primit mai multi dar i-am lasat ingropati ...

      Ștergere
    2. Ancuta, Claudia, despre ce carte vorbiti? M-ai facut curioasa vorbind despre talantii lasati ingropati ...

      Ștergere
    3. http://daruridezicuzi.blogspot.ro/2014/05/bucuria-de-sluji.html ne recomanda Claudia o carte si am comandat-o instant, mai ales ca la Libris transportul e gratis cu Cargusul, aseara am citit-o, e o cartulie, faina faina:*

      Ștergere
  3. Sa va ajute Dumnezeu! :* :* :*
    Sa fie ziua aceea frumoasa si tainica, si linistita, si calda, si plina de bucurie si implinire sufleteasca!
    Tare cred c-o sa dai apa la soricei in momentul rugaciunii prin care Dumnezeu va uneste pentru totdeauna, dar nu-i nimic pentru ca vor fi lacrimi de bucurie si dragoste! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e sigur :*, sper sa fie un moment magic si ca toti cei care vin sa se simta bine...

      Ștergere
  4. Ce fel de slujba de adoptie? Se face o slujba religioasa sau cum? Oricum ar fi, sunt sigura ca va iesi totul cum ai planificat pentru ca tu pui suflet frumos in tot ce faci si asta se simte.
    Fotografia de azi e minunata. Pot s-o fur sa mi-o pun pe desktop, pot? :)
    Week-end minunat sa aveti, fete frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da o slujba religioasa, in care este un moment magic in care parintii spun (tu esti fiul meu, eu astazi te-am nascut)...Sigur ca poti lua foto,tot blogul e foarte fain...

      Ștergere
  5. Tocmai voiam sa intreb despre slujba aceea... Mi s-a ridicat parul de emotie numai citind cele cateva cuvinte si m-a cuprins asa... un sentiment... Sunt sigura ca va fi un moment extrem de emotionant pentru voi. Sa va ajute Dumnezeu ca totul sa iasa bine, frumos si cum va doriti.
    Si eu ii urmaresc blogul canadiencei si este superb. De cate ori vreau sa visez acolo intru.
    Va pup si va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca slujba va fi minunata. Sper, ca voiam ceva extrem de simplu si restrans, dar mai tre sa vina unul, altul...si nu mai e asa de restrans si simplu. Da...si mie-mi place mult:)

      Ștergere
  6. Doamne... ce frumos si cutremurator trebuie sa fie momentul!!! Nici eu nu stiam pina azi ca exista o astfel de slujba! Abia astept sa ne povestesti cum va fi si cum v-ati pregatit voi doua pentru asta!

    Ce frumoasa e imaginea. Am descoperit prin intermediul ei si al tau inca un blog absolut minunat! L-am luat la rasfoit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...