Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 3 mai 2014

Jurnalul unei femei simple 34

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi:  Sambata, 3 mai ora 11:00
Ma gandesc la zilele care urmeaza, ar trebui sa planific, dar sunt letargica
Sunt recunoscătoare pentru: momentele cu mine si doar cu mine
Citesc: cred ca ar trebui sa scot randul asta ca ma fac de rusine... (in afara de bloguri n-am mai citit nimic), nici nu m-a prins vreo carte.  Am cateva care ma asteapta...
Saptamana care a trecut a fost foarte frumoasa cu 2 zile libere in plus (stiu ca imi vor iesi pe ochi), dar ne-am bucurat de soare, prieteni si inghetata
Ceea ce sper: sa invat sa ma detasez, sa fiu mai organizata, sa prioritizez...
Ce mai mesteresc: vreau sa fac o perna cu care ii sunt datoare unei prietene (am cusut doua patratele mici si simpatice), dar...nu stiu, parca nu prea am chef sa ma apuc de lucru de mana, nu cand e asa de frumos afara, as sta numai la soare
Ascult: Ilinca canta multi ani traiasca - i-a facut un tort papusii si acum papusa tocmai si-a pus o dorinta (doreste o trotineta:D)

 Unul dintre lucrurile mele preferate: cafeaua cu lapte la terase in dimineti de week-end
Imi doresc:sa iau decizia cea mai buna atat pe termen scurt cat si lung (de obicei ce e cel mai bine la un anumit moment devine o alegere destul de proasta in altul)
Din bucatarie:
voi face o lasagna si am cumparat cornete de inghetata si doua tortulete asa ca vom avea inghetata adevarata la desert spre bucuria copilului si nu numai:))

Ieri: am fost la ziua unei fetite, cu clovni si jucarii, si dans si concursuri si costume de printese pentru fiecare copil (Ilinca era in extaz ca i s-a dat o rochie exact ca a printesei Sofia, nici nu putea vorbi de bucurie)


Astazi: vom merge la botezul micutei Sara si apoi avem ziua doar pentru noi

Pentru maine: as vrea sa mergem la Agapia sau la Secu si Sihastria daca e frumos
Un citat pentru astazi : Oaaaau ce balta mare plina de jucarii =(o piscina)
 O imagine pentru astazi:
va invit la o cafea cu lapte si un croisant cu unt sau o briosa pe o terasa minunata


3 comentarii:

  1. Mi-e dor de Iasi....
    O duminica minunta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ti-e si cu papusile astea!!! Vor trotinete!!! :))))))))))

    Oare ce ar zice Ilincuta, daca tu chiar ai cumpara o trotineta pt papusi? Asa, mica, de plastic, colorata...
    Si dupa ce-i vezi reactia sa scoti de dupa usa una adevarata!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...