Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 7 mai 2014

Bucurii simple

Am descoperit zilele trecute la niste prieteni siropul de trandafir Laurul, care era si pe vremea copilariei noastre (celor de 30-40), numai ca acum nu mai e in sticla de sticla ci in sticla de plastic (of urasc plasticul), pare sa fie din ingrediente naturale. Il beau cu apa minerala si e bun bun (mie imi place mirosul, gustul si tot ce tine de trandafiri). Nu stiu cine mai bea sirop, cred ca e demodat, dar mie imi da o stare asa de bine:), de copilarie...
A doua descoperire am facut-o in seara asta - ciocolata Lacta in Carefour. Mie imi placea ciocolata cu lapte, spun placea pentru ca toate ciocolatele de la noi nu mai au gust de ciocolata ci de cacao cu muuult mult zahar...ei bine, asta vara in Grecia, la toaate chioscurile de ziare, in frigiderele cu apa/coca-cola erau ciocolate Lacta si grecii le cumparau foarte des. Eu merg pe principiul ca ceea ce mananca localnicii sigur e bun (pana acum nu m-am inselat), asa ca am cumparat cateva ca suvenir:)) si le-am adus in tara, mie parvenindu-mi fix o patratica. Este ciocolata adevarata, asa cum percepeam pe vremuri ciocolata Beijing:d, asa ca maine am ciocolata adevarata pe care sa o impart cu colegele de birou la cafea.

8 comentarii:

  1. Si eu beau sirop :) Ma rog, acum ma straduiesc sa nu mai beau, pentru ca TREBUIE sa slabesc, dar cumpar sirop de pe unde ma duc in vacante, de la manastiri, de la localnici sau de unde mai gasesc. Esti de-a mea, Ancuta! Pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu imi cumpar de la manastiri, dar asta mai artificial parca e mai bun:)). Si eu trebuie sa slabesc, dar momentan am luat o pauza :)

      Ștergere
  2. Și mie-mi plac siropurile. Și-mi place și dulceața de trandafiri. Însă nu știu și nici nu am din ce să fac acasă, iar ce găseam pe vremuri în plafar nu mă mulțumea pe deplin. Prea mult zahăr.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se maigaseste pe la manastiri...dar si aceea are ust de zahar, e greu de gasit, mie-mi acea bunica mea pana acum un an. Pentru un borcanel trebuie sute de petale...

      Ștergere
  3. Hi, hi, ce fain! Eu raman la trandafiri doar in stadiu de flori, in rest, parfum, dulceata, sirop, parca e prea dulce si parfumat pt mine.:) Vis-a-vis de melancolii culinare, eu voi ramane mereu cu gandul la inghetata polar de acum vreo 20 de ani, care nici nu se compara cu ce a reaparut pe piata. Sau mai era inghetata aceea la toneta, ce o primeai cu lingura pusa in cornet.:) Copilarie, ce dor ne e de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa stiu, eu am fost foarte dezamagita de Polarul de acum...imi spunea fratele meu ca este la Chisinau la kg inghetata care seamana cu aia...

      Ștergere
  4. Eu beau mereu la o prietena de-a mea si e asa, ca in copilarie.Dar de cirese sau visine, parca. Tare e racoritor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau sa -mi cumpar de cirese amare si de papadie...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...