Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 31 mai 2014

5 lucruri care-mi plac sambata


Ana ne invita sa impartasim cele 5 lucruri care ne plac sambata.
Sambata aceasta imi plac urmatoarele 5 lucruri:
planurile facute la 6-7 dimineata

Ilinca si mami intr-o zi speciala de 31 mai

felicitarea facuta de mama mea

lumanarea de la slujba (a fost un ursulet dar copiii i-au smuls nasul si ochelarii)
tabloul pe care l-am luat ieri si asteapta sa fie pus pe perete 





24 de comentarii:

  1. Şi perspectiva îndepărtată a job-ului...căci mai e muuult până luni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaaa :) si maine o zi intreaga sa ne sarbatorim copiii de langa noi si din noi:)

      Ștergere
  2. Dragele de voi! Sa ne povestesti tot!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* parintele a facut foarte frumos momentul:), am sa povestesc:)

      Ștergere
  3. Ma bucur sa va vad dragilor! Sunteti frumoase!
    Ilinca are niste obrajori buni de... muscat. :P
    Va pup! Sper ca pana la urma totul a decurs asa cum v-ati dorit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*a fost mai frumos decat ma asteptam, au fost oameni frumosi si dragi aproape, slujba foarte frumoasa si totul a decurs minunat:*

      Ștergere
  4. imi plac enorm fotografiile tale!
    Cat esti de frumoasa si de delicata, pari asa de fragila! IAr Ilinca mi se pare ca iti seamana enorm!
    Sa fie intr-un ceas bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei de unde fragila, am cel putin 10kg in plus,dar...sa fim sanatoase:), ca frumoase suntem cu toatele. Sa dea Domnul, multumesc:*

      Ștergere
  5. O zi plina de emotii si bucurie! :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria a fost foarte frumos, o slujba lunga de o ora, parintele la sfarsit a zis si niste cuvinte minunate din experienta dumnealui, a cautat referiri in scriptura la adoptie, mi-a placut mult:), a fost frumos:)

      Ștergere
  6. Dragelor, să fiţi sănătoase şi fericite împreună! Copilărie senină, Ilincuţei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Aurelia. Sa dea Domnul sa aiba una minunata de care sa-si aminteasca cu mare drag:*

      Ștergere
  7. C e frumoase sunteti! Si da, semanati, ceea ce de fapt e normal, asa trebuia sa fie!
    Ma bucur mult ca ati avut o slujba frumoasa, abia astept sa ne povestesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumim Iuliana:), a fost foarte frumos:*

      Ștergere
  8. Sunteti foarte frumoase amändoua, iar Ilinca seamana cu tine. Felicitari pentru slujba de adoptie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Danuta:* , toate suntem frumoase:)

      Ștergere
  9. Ancuta, ce frumoasa esti! Eu nu te-am mai vazut pina acum! Iar Ilincut e pur si simplu adorabila! Doamne, un copil perfect!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Amedeya esti prea buna, poza e reusita ;) Da Ilinca este un copil bun si minunat:*

      Ștergere
  10. Sunteti deosebit de frumoase amandoua.
    Sunt convinsa ca slujba a fost speciala si frumoasa, ca si sufletul voastru.
    Numai bucurii sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, aproape la fel de frumoase ca voi:), da a fost foarte faina, mie mi-a placut tare mult :)

      Ștergere
  11. Tot ce scrii pe blog imi place, dar, de cand Ilinca e langa tine, postarile tale ma emotioneaza si ma incanta! Totul e impresionant! Sa fiti sanatoase, voioase si intelepte! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim:*. Doamne ajuta la toata lumea:)

      Ștergere
  12. Cat sunteti de frumoase draga mami si Ilinca...cred ca sunteti suflete pereche voi doua...si cred ca si Doamne Doamne crede la fel...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...