Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 24 mai 2014

5 lucruri care-mi plac sambata

Ana are o provocare interesanta la care m-am alaturat, si anume "5 lucruri care-mi plac sambata"
Sambata asta imi plac:
bujorii de la birou

cafeaua bauta dimineata citind bloguri

tartele parfumate cu fructe

baschetii mei 

capsunile

10 comentarii:

  1. ce dragut! Imi plac toate ! Super canuta cu micul print, superbi bujorii,ii ador, perfecta tarta, grozavi baschetii si capsunile! Si manuta si gurita Ilincutei :)
    Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana ma bucur de provocare, imi place mult, cel putin bujorii i am pozat de vineri cu gandul la ea... Ultimul blog recomandat de tine, cel cu lucruri crosetate mi-a facut asa un dor de a croseta cat mai mult, toate proiectele de-acolo imi plac...

      Ștergere
  2. Ce bujori draguti! Iar capsunile arata delicios!
    Sa ai un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc mult, imi plac mult si mie bujorii, mai ales cei roz. Duminica binecuvantata!

      Ștergere
  3. Vai cat imi place ceascaaaaaa...Este superba si tarta arata delicios si bujorii frumosi si...si ...si...
    O duminica frumoasa draga mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*dragul meu Ghemulet sa ai o duminica binecuvantata si odihnitoare, cred ca acum muncesti foarte mult :). Si mie mi-a placut mult, pe cealalta parte este un citat cu din Micul print, cum ca lucrurile esentiale se vad numai cu inima...

      Ștergere
  4. Toate imi plac, dar mai ales canuta, e asa dragalasa! Pot intreba de unde ai luat-o, nu de alta dar poate bem amandoua cafeaua din aceeasi canuta.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia am cumparat-o acum mai multa vreme de la Kitchenshop, dar nu mai au, am sa urmaresc ca eu ma uit tot timpul la canile lor:)), ca in rest nu prea-mi permit de la ei mai nimic...:*

      Ștergere
  5. Baschetii tai imi aduc aminte de papuceii pe care ii purtam cind eram mica, mica si abia invatam sa merg. Sa nu crezi ca am o memorie asa de buna. :)) Noroc ca i-a pastrat mama si mi i-a aratat cind am crescut. Mi-i dadea sa-mi tina piciorusele drepte pentru ca erau mai inaltuti in partea de sus.

    Capsuni... de cind au aparut maninc continuu! Cam un kilogram la doua zile. Sper sa ma mai si opresc, nu de alta dar au inceput sa mai apara si alte fructe: cirese, caise, nectarine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi mancam capsuni de 10 lei pe zi:)) ca ii plac copilului, ea nu a mai mancat pana anul acesta, mie mai putin, de saptamana asta cred ca trecem la cirese, ca alea-mi plac mie muuuuult. Eu bascheti port dintotdeauna :) pentru ca nu sunt genul elegant:)), imi plac baschetii si blugii si camasile:). Ce fain ca a pastrat mama ta papuceii:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...