Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 22 aprilie 2014

Paste -2


flori de cires


 Biserica de la noi din sat unde strabunica mea si bunica mea ma duceau

unde am fost toata copilaria mea


in curte la bunici - un iedut fatat in ajun de Paste

si gainile batrane:d care mor de moarte buna, dar care fac oua pentru bunici

9 comentarii:

  1. De poveste... prin ce locuri minunate ti-au alergat piciorusele cind erai copilas! Ma bucur ca te duci sa le revezi cu drag! Sper ca s-a jucat Ilincuta cu iedutul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa...l-am tinutin brate, pupat, mirosit, miroase asa de frumos a lanica si a laptic... Ma duc pentru ca bunicii mei traiesc, sunt norocoasa am trei bunici vii:), si stra bunica mea a murit cand aveam 14 ani la 97, deci...ii cunosc, ii iubesc, ii am, sunt norocoasa...

      Ștergere
  2. Vai cat de frumoase is florile din prima fotografie!! Ce fel de cires este? Eu stiu doar cires cu flori albe:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca este cires japonez eu l-am pozat in parc. Am vazut si de vanzare la un depozit de flori, este decorativ nu stiu ce fel de fructe face...

      Ștergere
  3. Fotografii de poveste si de bucurat suflete! Chiar esti norocoasa! Si noi ca te avem :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* eu sunt norocoasa ca va am Iuliana:*

      Ștergere
  4. frumos... de poveste!Si ce bine ca mai ai bunici,sa-ti traiasca inca multa vreme,sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sa dea Domnul la toata lumea. Sunt bolnavi sanatosi dar marsaluim cu ce avem:), faptul ca ii am ca ii vad razand, ca ma pot raporta la ei, ca exista e minunat:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...